Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli käyn teetättämässä näitä lisää, ja samalla voisi toki muillekkin halukkaille näitä tehdä. Mikäli haluat, laita viestiä tähän, ja käyn kysymässä hinnan sille määrälle ja jokainen suorittaa maksun ETUKÄTEEN, nouto esim syyspartyista tai lähetys MH/posti ostajan kustannuksella.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
ja en keksi syytä miksei mikä tahansa muukin CIH -laatikko istu sitten OHC/DOHC -koneen perään tuolla laipalla (G265, ZF viitonen, R25/R28, Lotus Omegan ZF) , eikö vaan ?
motorsport kirjoitti:ja en keksi syytä miksei mikä tahansa muukin CIH -laatikko istu sitten OHC/DOHC -koneen perään tuolla laipalla (G265, ZF viitonen, R25/R28, Lotus Omegan ZF) , eikö vaan ?
juuri näin eli kaikki nuo sopii...tuo laippa on itse asiassa tehty cihhin nelivaihteista risukasaa apuna käyttäen ja getrak meni sitten bolt-on.kytkin kopasta joutuu laikkaamaan palan pois siitä startin kohdalta koska laatikon kehä menee juuri siltä kohtaa.
motorsport kirjoitti:ja en keksi syytä miksei mikä tahansa muukin CIH -laatikko istu sitten OHC/DOHC -koneen perään tuolla laipalla (G265, ZF viitonen, R25/R28, Lotus Omegan ZF) , eikö vaan ?
No voi kyynel... Oon minäkin joskus nähnyt miten loota tulee koneeseen, ja jopa monenlaista lootaa CIHin perään laittanut ja tiedän että sopii, mutta tulipahan laitettua otsikko, ja nimenomaan tuohon kombinaation menee ainakin 95% laipoista
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
tuohon ei ole cad kuvaa vaan itse tein tuon ekan laipan käsipelissä ja sen mukaan noita on tehty muutama lisää tuolla paikallisessa levyfirmassa.sitä en tiedä löytyykö kuva sieltä firman tiedostoista mutta pelkästään jo tuolla mallikappaleella niitä saa lisää teetettyä.