Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Tuossa LE3 jetronicissa mikä on siinä sinun autossasi,ei taida olla mitään varajärjestelmää.
Nuo ominaisuudet löytyvät kaiketi vasta Motroniceista ja Multeceista ym uudemmista järjestelmistä.
Nuo ominaisuudet löytyvät kaiketi vasta Motroniceista ja Multeceista ym uudemmista järjestelmistä.
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Niin se taitaa olla,ettei ole kun ei saa kuulemma ulos mitään koodejakaan.
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
lue vikakoodi häiriövalosta jos et vielä ole vikaa paikallistanut,töpsöli sijaitsee tuolla:
http://i130.photobucket.com/albums/p241 ... /plugi.jpg
luku tapahtuu niin että virrat pois ja laita hyppyjohto DLC nasta numero 6 ja maahan,virta päälle ja lue välkähdykset häiriövalosta nelinumeroinen esim.1843=moottorin lämpöanturi katkos.
http://i130.photobucket.com/albums/p241 ... /plugi.jpg
luku tapahtuu niin että virrat pois ja laita hyppyjohto DLC nasta numero 6 ja maahan,virta päälle ja lue välkähdykset häiriövalosta nelinumeroinen esim.1843=moottorin lämpöanturi katkos.
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
On siitä puhuttu aika paljon kyllä.boxi on siis ecu,ja sulla se harvinainenle 3 versio,mitä vaikein löytää vissiin.Kimi 87 kirjoitti:No eihän niitä voi muistaa aina mikä missäkin on,ku muisti ei oo mitenkään kovin hyvä enää.Mun muistaakseni ei ole hirveästi puhuttu tästä ecu:sta,ni en tidä/muista että se olisi siinä mittarissa.Mutta koko mittari ja ecu on sitten vaihdettu,eli ei kai se voi olla varaohjelmalla vai voiko?Riittääkö sen vaihto,että taas pitäis pelittää?telwin kirjoitti:Hyvänen aika sentään tuota sinun autoa on vatvottu tällä foorumilla vaikka kuinka paljon.Kimi 87 kirjoitti:No mulla on kuskin puolella muovin alla joku mötikkä mihin tulee oisko ollu vilkuilta ja penkinlämmittimistä johdot,mutta ei muuta.Toi on -89 vuotinen.Onko se numerosarja sit niinku sen boxin vai ecun jos sellasta edes on mulla?
Etkä muka vieläkään tiedä missä siinä on suihkutuksenohjainyksikkö eli ECU.
Siinähän se on ilmäärämittarin yhteydessä.
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Mut saako tosta mitään koodeja edes ulos,ku joku sanos että ei saa? Mikäs valo pitäis välkkyä jos välkkyy?Ei mulla hirveesti valoja siellä mittarin takana ole.momo kirjoitti:lue vikakoodi häiriövalosta jos et vielä ole vikaa paikallistanut,töpsöli sijaitsee tuolla:
http://i130.photobucket.com/albums/p241 ... /plugi.jpg
luku tapahtuu niin että virrat pois ja laita hyppyjohto DLC nasta numero 6 ja maahan,virta päälle ja lue välkähdykset häiriövalosta nelinumeroinen esim.1843=moottorin lämpöanturi katkos.
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Kässäri kahvan alla 16 pinninen diagnostiikka pistoke,jetronicissa.???Kimi 87 kirjoitti:Mut saako tosta mitään koodeja edes ulos,ku joku sanos että ei saa? Mikäs valo pitäis välkkyä jos välkkyy?Ei mulla hirveesti valoja siellä mittarin takana ole.momo kirjoitti:lue vikakoodi häiriövalosta jos et vielä ole vikaa paikallistanut,töpsöli sijaitsee tuolla:
http://i130.photobucket.com/albums/p241 ... /plugi.jpg
luku tapahtuu niin että virrat pois ja laita hyppyjohto DLC nasta numero 6 ja maahan,virta päälle ja lue välkähdykset häiriövalosta nelinumeroinen esim.1843=moottorin lämpöanturi katkos.
En tajuu näistä kyllä mitään enää
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Täytyy kattoa jos sellanen löytyy sieltä.Mut ihmettelen vielläki,et voisko se olla edes niin,että koodeja tosta ei saa ulos ku joku niin sanos?Mut jos toi löytyy,ni kai sitä voi koittaa
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Lopeta nyt tämän topicin sotkeminen kun tuossa sinun autossa ja topicin aloittajan autossa on tasan yksi yhteinen asia.
Molemmat on Opeleita.
Sinun autossa ei ole mitään diaknoosi järjestelmää piste.
Molemmat on Opeleita.
Sinun autossa ei ole mitään diaknoosi järjestelmää piste.
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Pitää varmaan ostaa auto,ni loppuu täällä käyminen.telwin kirjoitti:Lopeta nyt tämän topicin sotkeminen kun tuossa sinun autossa ja topicin aloittajan autossa on tasan yksi yhteinen asia.
Molemmat on Opeleita.
Sinun autossa ei ole mitään diaknoosi järjestelmää piste.
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Ookko kahtonnu kaasupolkimen alle josko vika ois siellä. Kaverin kans aikannaa ihimeteltii et miks vitussa ei kulje ei kiihy pitkää mietittii noh joku neropatti oli hitsanna polkimen alle lattiaa pultin rajottajaks
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Laita Kimi 87 uusi topicci,missä kertaat tehtyjä asioita autoon.Siis kaikka noita lataus juttuja ym.ranskalaisilla viivoilla vaikka.Kimi 87 kirjoitti:Pitää varmaan ostaa auto,ni loppuu täällä käyminen.telwin kirjoitti:Lopeta nyt tämän topicin sotkeminen kun tuossa sinun autossa ja topicin aloittajan autossa on tasan yksi yhteinen asia.
Molemmat on Opeleita.
Sinun autossa ei ole mitään diaknoosi järjestelmää piste.
Katellaan vielä siitä saako ton selväks ton kiekka homman.Kuiteskin autosi näyttää siistiltä ja pitäähän sinne toimiva kone saada.
Yhen ehdotuksen tähän heittäsin.Ota ilmanputsari pois,nii että saat pilottia suoraan ilma mittariin.starttipilotti,käynnistys sumu siis.
pyydä joku painamaan kaasu pohjaan ja kun alkaa pätkimään suihkuta pilottia,jos kone reagoi nii että kierrokset nousee suihkuttaessa ,niin selviää aika paljon.
OLE VAROVAINEN pilotin kanssa.Voit suihkutaa sitä kunnolla,mutta jos ei vaikutusta lopeta samantien.Saattaa paukahtaa,mutta ei haittaa kun imua koneessa.
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Ei siellä sellasta kyllä ole Sitku se ottaa kierroksia,ni lähtee ku kuula tykistä.Tehot näyttää olevan tallella ja hienosti kiertää sitku päättää kiertää,eli kerran tai kaks viikossa ku koittaapösömies kirjoitti:Ookko kahtonnu kaasupolkimen alle josko vika ois siellä. Kaverin kans aikannaa ihimeteltii et miks vitussa ei kulje ei kiihy pitkää mietittii noh joku neropatti oli hitsanna polkimen alle lattiaa pultin rajottajaks
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
No mulla on tohon pätkimiseen ja nykimiseen yks topicci: Pätkii ja pätkii. et siellä on käyty vaikka mitä läpi.Ja sitten tosta akusta kyllä voisin tehdä uuden topicin koska tämä uus akku näyttäis myös olevan hajalla.Ja toi sun ehdotus kuulostaa kyllä vaaralliselta Mutta täytyy koittaa ymmärtää viellä mitä tossa tehdään,ni vois toteuttaa.terokimmo kirjoitti:Laita Kimi 87 uusi topicci,missä kertaat tehtyjä asioita autoon.Siis kaikka noita lataus juttuja ym.ranskalaisilla viivoilla vaikka.Kimi 87 kirjoitti:Pitää varmaan ostaa auto,ni loppuu täällä käyminen.telwin kirjoitti:Lopeta nyt tämän topicin sotkeminen kun tuossa sinun autossa ja topicin aloittajan autossa on tasan yksi yhteinen asia.
Molemmat on Opeleita.
Sinun autossa ei ole mitään diaknoosi järjestelmää piste.
Katellaan vielä siitä saako ton selväks ton kiekka homman.Kuiteskin autosi näyttää siistiltä ja pitäähän sinne toimiva kone saada.
Yhen ehdotuksen tähän heittäsin.Ota ilmanputsari pois,nii että saat pilottia suoraan ilma mittariin.starttipilotti,käynnistys sumu siis.
pyydä joku painamaan kaasu pohjaan ja kun alkaa pätkimään suihkuta pilottia,jos kone reagoi nii että kierrokset nousee suihkuttaessa ,niin selviää aika paljon.
OLE VAROVAINEN pilotin kanssa.Voit suihkutaa sitä kunnolla,mutta jos ei vaikutusta lopeta samantien.Saattaa paukahtaa,mutta ei haittaa kun imua koneessa.
Opel Kadett E 1.8i GT -89
Re: Kierrokset rajottuu 4500rmp?
Kuinka pitkällä ja missä kohtaa nokka-anturin johto oli poikki? Itellä X20XEV ja molemmat anturit uusia ja alkuperäisiä, mutta kone kiertaa vaan 4500rpm? Alan epäilemään samantyyppistä johtovikaa.pete 66 kirjoitti: ↑05 Syys 2009, 07:03 itsellä oli X20XEV.ssä sama vika ja se johtu nimenomaan siitä että nokka-anturin JOHTO oli mennyt poikki sieltä kauempaa.
eli kun vaihdoin anturin+johdon niin sen johdon kaivoin esiin sieltä suojien alta ja jatkoin siitä minne asti se uuden anturin johto yletty.
en laittanut johtoa enään sinne johtokoteloon vaan vedin suorempaa reittiä. nyt pelannut loistavasti.
pelkän anturin vaihto ei mulla siis auttanut vaan tosiaan johto oli se syyllinen.
Vectra C 2.0T GTS - 06
Meriva 1.8 - 04
Ostakaa Astra G 1.6i -99
Tulleita ja Olleita Corsa B 1.4i -94, Omega B 2.0i 16V -95
Meriva 1.8 - 04
Ostakaa Astra G 1.6i -99
Tulleita ja Olleita Corsa B 1.4i -94, Omega B 2.0i 16V -95