rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Avatar
farmaripoika
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 291
Liittynyt: 11 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com

Viesti Kirjoittaja farmaripoika »

onko kellään kokemuksia tosta nettirengaskauppiaasta? myyvät suht halvalla. Katsoin searchilla mut ei löytyny mitään...

http://rengas-online.com/

http://camskill.co.uk/

http://www.reifenversand.com

http://shop.baierlacher.com/Startseite

<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2005-02-03 17:36 ]</font>
Avatar
patrick
'Senator'
'Senator'
Viestit: 757
Liittynyt: 26 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja patrick »

Ei muuten olisi pahan hintaisia renkaita..
Kuva
Vectra 2000
omega v6
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 135
Liittynyt: 02 Tammi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja omega v6 »

on kokemusta ite tilasin kesällä sieltä renkaat ja hyvin toimi tilaus pari viikkoa kesti.
Avatar
Cale
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 61
Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja Cale »

En oikein löytänyt mitään tietoa sivuilta ylälaidassa mainostetusta "...asennuspalvelut läpi Suomen" -jutusta.

Toimitusehdoissa sanotaan:
"Renkaat toimitetaan suoraan kotiosoiteeseesi.Toimitamme samaan osoiteeseen kuin laskukin menee. Voit asentaa renkaat itse tai viedä ne haluamaasi paikkaan asennettavaksi."

Eli tarkoittaako tuo asennuspalvelu nyt sitten kuitenkin sitä, että täytyy käydä asennuttamassa omaan piikkiin missä tahansa rengasliikkeessä?
Avatar
ile
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 197
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kokkola, Kannus

Viesti Kirjoittaja ile »

Olen tilannut tai itse tilasin reifendirekt.de:stä, mutta eikös se ole sama paikka. Minä sain ainakin todella asiallista palvelua.

Aluksi haluamaani rengasmerkkiä ei ollut kyseisenä kokona heillä varastossa. He ilmoittivat sähköpostitse, että menee ehkä pahimmassa tapauksessa 2 viikkoa ennenkuin seuraava erä kyseistä rengasta saapuu heille.

No..

En jaksanut odottaa tuota kahta viikkoa, joten päätin vaihtaa tilaukseni toisen merkkisiin renkaisiin. Pian(muistaakseni seuraavana päivänä) he ilmoittivat jälleen sähköpostitse, että valitettavasti tätäkään rengasta ei ole heillä varastossa juuri nyt.

No..

Sitten tiedustelin vielä kolmatta rengasmerkkiä sähköpostilla heiltä. No tätä heillä oli varastossa.

Maksoin renkaat Visalla ja kolmen päivän kuluttua siitä kun olin renkaat maksanut ne olivat kotipihalla. Lähetyksen kulkua pystyin seuraamaan netistä.
Avatar
Temezz
'Senator'
'Senator'
Viestit: 410
Liittynyt: 21 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Lahti City

Viesti Kirjoittaja Temezz »

Jeejee...on kyllä edullista, itse ihastuin tuohon 17" tarjontaan, neljän huntin pintaan löytyy vaikka kuinka monta satsia ja jos kerran hinta sisältää kaikki kulut niin mikä ettei...harmi vaan kun pitäs jostain löytää vielä vanteet joille noi fillarit kietasee..:smile:
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
A-90
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 24
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja A-90 »

Hyvä sivusto mutta siellä oli kyllä aivan ihme rengasmerkkejä myynnissä...missä lie tehty ku noin halvalla menee.
Kuiteski oli siellä niitä tunnettujakin merkkejä ja ihan kiinnostavaan hintaan...
BeQ
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 237
Liittynyt: 01 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Lpr / Kotka / Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BeQ »

On 2005-02-04 01:22, ile wrote:
Olen tilannut tai itse tilasin reifendirekt.de:stä, mutta eikös se ole sama paikka. Minä sain ainakin todella asiallista palvelua.

Aluksi haluamaani rengasmerkkiä ei ollut kyseisenä kokona heillä varastossa. He ilmoittivat sähköpostitse, että menee ehkä pahimmassa tapauksessa 2 viikkoa ennenkuin seuraava erä kyseistä rengasta saapuu heille.

No..

En jaksanut odottaa tuota kahta viikkoa, joten päätin vaihtaa tilaukseni toisen merkkisiin renkaisiin. Pian(muistaakseni seuraavana päivänä) he ilmoittivat jälleen sähköpostitse, että valitettavasti tätäkään rengasta ei ole heillä varastossa juuri nyt.

No..

Sitten tiedustelin vielä kolmatta rengasmerkkiä sähköpostilla heiltä. No tätä heillä oli varastossa.

Maksoin renkaat Visalla ja kolmen päivän kuluttua siitä kun olin renkaat maksanut ne olivat kotipihalla. Lähetyksen kulkua pystyin seuraamaan netistä.
Mulla oli aivan sama juttu, tosin ottivat vaan aina yhteyttä puhelimella.. Hieman vaan harmitti kun juuri haluamaani merkkiä ei löytynytkään.. mutta eipä se mitään. Palvelu oli kyllä todella nopeaa ja asiallista.
Kuva Audi TTR 165kw quattro
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1721
Liittynyt: 01 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Onkohan noi premium luokan renkaat sittenkään mitenkään mullistavan edulliset?Noihin hintoihin tulee vielä asennushinta päälle?Suomessa aika lähelle samaa hintaa.Ongelmatilanteessa,jossa renkaassa jotain vikaa,niin se renkaiden lähettely,ja soittelu ei varmaankaan ole kivaa.

Noita halvempia renkaita saa myös täältä halvalla.mm.Aurora 215-45-17" maksaa 430 euroa,ja saman tasoisia renkaita noiden taiwanilaisten kanssa.Onko sitten muutaman kympin säästö Saksasta tilaamisen väärti?
veksu
in memoriam
in memoriam
Viestit: 2937
Liittynyt: 19 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Kuivaniemi/ Ii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

no jos ny tilaa vaikka kesäkiekot ni tokihna sitä voi pari viikkoa odottaakkin...
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Avatar
ile
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 197
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kokkola, Kannus

Viesti Kirjoittaja ile »

On 2005-02-04 06:29, Temezz wrote:
Jeejee...on kyllä edullista, itse ihastuin tuohon 17" tarjontaan, neljän huntin pintaan löytyy vaikka kuinka monta satsia ja jos kerran hinta sisältää kaikki kulut niin mikä ettei...harmi vaan kun pitäs jostain löytää vielä vanteet joille noi fillarit kietasee..:smile:
Tulee niihin muutaman kympin toimituskulut päälle. Lukee kyllä siellä toimitusehdoissa.
Metro-Sport
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Metro-Sport »

rengas-online:n puolella rahdit on sisällytetty hintoihin. Pari kertaa olen tilannut renkaita tuolta, toinen tilaus on paraikaa vetämässä ja ekalla kerralla toimitus oli mullekin ripeää ja tavara sitä mitä pitikin. Kyllä ainakin 18" koossa tulee Suomen hintoihin verrattuna suht paljon säästöä, asennustöineenkin. Tai ainakin musta sen verran että tilaus Saksanmaalta kannattaa. :smile:
veksu
in memoriam
in memoriam
Viestit: 2937
Liittynyt: 19 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Kuivaniemi/ Ii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

siis onko toimituskulut ne jo mukana tossa....

onks tää nyt jotenki uutta ku ymmärsin että reiffendirektissä ois ollu toimituskulut vielä päälle ja eiks toi ny oo samaa firmaa mut käännetty vaan suomeksi... vai onko ne jotenki muokanneet vai olinko ymmärtäny väärin aijemmin...
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Sama firma, mutta palvelu "räätälöity" Suomeen ja rahdit sisällytetty hintoihin.
KAravaani
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 182
Liittynyt: 01 Helmi 2005, 02:00

Viesti Kirjoittaja KAravaani »

Hmm... en käyny vielä k.o.sivulla mutta tuolla ainakin on aikas halpaa ja kaveri kyllä kehui tuota "merkkiä",tai siis sanoi ettei huomaa eroa ns.parempiin.
ja jos 225/45/17" maksaa OIKEASTI tuon 270 srj niin eiköhän ala olla hintsut kohillaan?

http://www.eurovanne.fi/ekoturbo.htm
Vastaa Viestiin