Eli onkos tullut purettua pääjarrusylinteriä osiin ( eli ottaa irti ja vaihtaa tiivisteet) kun on kyseessä taasen 1,8i vectra -94 C18NZ koneella.
Sylinterin tyyppi lienee (?) 2122fbb6.
Ei liene poikkeavan muista kovin paljoa mutta olisi
kiva tietää ennenkuin alkaa purkamaan, tuleeko ylläreitä
ja minkälainen tiivistesetti sieltä löytyy.
En löytänyt luetteloista tiivistesarjaa ko. malliin
mut kai niitä löytyy..?
Vectran pääjarrusylinteri !!!
----------------------------------------On 2002-03-22 21:19, ecotech wrote:
männänhalkaisijan ero jokunen sadasosamilli,kato tehostajasta mitä siinä lukee onko ate vai gmf,varmaankin erilaiset tiivisteet eri sylintereille,muuta en osaa sanoa.???
Ei siä lue.
Lukee 20 ja 2122fbb6, made in france ja
sit viä jokin eriskummallinen merkki
joka vaikuttaa C kirjaimelta jonka edessä on
irtonainen - , viiva siis.
Tosta Cee jutusta vois tosin vääntämällä saada EA jos lukee eka pystysuoraan ja sit vaakasuoraan..tais mennä yli jo.
-A-
---------------------------------------------
Kävin kysyyn Opel liikkeestä mikä sylinteri siinä on ja ne sano että delco, eli ei ate eikä gmf ja että yhtä mallia vain löytyy.
Taasen kun kävin varaosaliikkeessä, ne sano että Delcoltakin löytyy useampaa mallia, mut
niissäkin pitäs lukee esim. EA.
Mitä hittoa tää meinaa kun puhuu ristiin.
Tollaset löysin motonetin luettelosta ainoina
ko. vuosimalliin:
Vectra 93--95 Delco/GMF-"EB" (ei 2,0/ABS)
eiks tää näyttäis siltä että delco valmistaa
juurikin tätä mallia mikä mulla on, kerta se
on ranskalainen firma ja mulla lukee made in france siin syliterin pinnassa..tosin siä
löytyy jarrunestesäiliöstä merkintä EZ, ei liene merkitystä ?
Täs menee ihan sekasin...
-A-
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aapo on 2002-03-23 15:54 ]</font>