Koni sport omegaan

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
omppu2k
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 177
Liittynyt: 06 Huhti 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja omppu2k »

Tuli hankittua omegaani vm88 konin sport iskunvaimentimet ja eibach 30mm laskevat jouset.

Iskareissa on jäykkyys säätö mutta säätö pitää tehdä iskarit irroitettuina.

Osaako joku antaa vinkkiä mistä jäykkyys asennosta kannattaa lähtä liikkeelle koska tuskin irroittelen iskareita kovin tiheästi pelkkää säätöä varten.

Mitään kovin kovaa alustaa en hae normaali ajoon joten jos ei parempaa ideaa ole jätän iskarit kaikista pehmeimpään asentoonsa.
obeliski
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 11 Kesä 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja obeliski »

Siis kyseessä punaiset konit?
Muistaakseni ovat tehtaan jäljiltä siinä aika tasan keskikohdassa nuo säädöt.
Eivät olleet minun makuuni/ajooni tarpeeksi jämäkät keskisäädöissä... =)
Mutta jos et halua kovin kovaa alustaa kannattaisi kokeilla tuota keskikohtaa ääripäiden välissä.
Riippuu tietysti mitä alustaa pitää kovana/millainen on ajotyylisi tai millaiseen alustaan on tottunut.


<font size=-1>[ This Message was edited by: obeliski on 2002-07-09 23:40 ]</font>
kepa
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 97
Liittynyt: 20 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kepa »

Omassa omegassani konit säädetty niin että tehdas asetuksesta vartti kireämmälle.Liikaa ei kannata säätää koska säätöhän pidetää iskarin ikää periaatteessa, eli kun kun iskari väsyy niin tääs säädetään kireämmälle.
Ja konithan on myös huoltovapaita.
Omat konini ovat tosin konehuoneen puolelta säädettävissä joten ei tarvitse irroittaa :wink:
OCF Founder
omppu2k
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 177
Liittynyt: 06 Huhti 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja omppu2k »

No keskiviikkona menee auto iskarin vaihtoon ja taitaa olla paras jättää ne alkuun siihen tehdasasetukseen puoleenväliin.
Vastaa Viestiin