A omega tasonsäätö
A omega tasonsäätö
hommasin farkku projektin ja sitä purkaessa huomasin sen venttiilin peräkontissa. Tottakai se piti heti testata ja toinen iskari vuotaa ihan kunnolla. Nyt ko ihastuin tuohon hienouteen, en halua vaihtaa normaaleja tolppia sinne eli mistä lähtiä hakemaan uusia tolppia? Ulkomailta löytyy b malliin läjäpäin ja halvalla, mutta a:Han en oo löytäny. Voisko b iskareita käyttää vai pitääkö olla a mallista?
Re: A omega tasonsäätö
Minusta ne on samat iskarit. Jotain pientä pituuseroa voi olla.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: A omega tasonsäätö
Laitoin sedaniin b mallista olevan madallussarjan. Eteen ei Ongelmaa, mut taakse jouset kauhian pitkät ja jäykät ja iskarit ainaki 10cm liian lyhyet. Siksi vähän mietityttää.
Re: A omega tasonsäätö
Etupää on tosiaan sama. Vain ABS antureiden kiinnikkeet eri asennossa.
A:ssa tosi pitkät takajouset verrattuna B:hen.
Edit: Monroen katalogin mukaan pituuseroa on 5mm. Eli kiinni vaan.
A:ssa tosi pitkät takajouset verrattuna B:hen.
Edit: Monroen katalogin mukaan pituuseroa on 5mm. Eli kiinni vaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: A omega tasonsäätö
Niin noi oli kyl Sedanin. Mäpä tarkistan farkun
Edit. Sama homma. B-ssä 10mm lyhyempi ulosvedettynä. Eli kiinni vaan.
Edit. Sama homma. B-ssä 10mm lyhyempi ulosvedettynä. Eli kiinni vaan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: A omega tasonsäätö
Tuon tarinan mukaan olet varmaankin farkun takapään osia yrittänyt asentaa sedaniin.
Farkussa jäykemmät/pidemmät takajouset ja selkeästi lyhyemmät iskarit kuin sedanissa.
Aan ja Been iskarit/jouset on täysin vaihtokelpoisia keskenään,kunhan ovat samasta korimallista.Etupäässä on pieni ero jarruletkun kiinnikkeessä.
Bee hieman raskaampi joten Aa jää hiukan ylemmäksi kuin Bee samoilla osilla.
Kyseisitä ilma iskareista ei ole mulla tietoa,kun ei ole koskaan mulla ollut bee mallissa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: A omega tasonsäätö
Näillä puheilla siis b iskarit tilaukseen. Vähän ehkä joutuu soveltaan ilmaletkujen kans, mut ompahan ainaki halvat ja löytyy sentään kiitoksia infosta?! kirjoitti: ↑30 Marras 2020, 20:42Tuon tarinan mukaan olet varmaankin farkun takapään osia yrittänyt asentaa sedaniin.
Farkussa jäykemmät/pidemmät takajouset ja selkeästi lyhyemmät iskarit kuin sedanissa.
Aan ja Been iskarit/jouset on täysin vaihtokelpoisia keskenään,kunhan ovat samasta korimallista.Etupäässä on pieni ero jarruletkun kiinnikkeessä.
Bee hieman raskaampi joten Aa jää hiukan ylemmäksi kuin Bee samoilla osilla.
Kyseisitä ilma iskareista ei ole mulla tietoa,kun ei ole koskaan mulla ollut bee mallissa.