Onkos kukaan rakennellut B1 koriseen isompia laikkoja ja satuloita. Hieman voisi omassa kokeilla kasvattaa eli onkos ideoita mistä kannattaisi alkaa rakentamaan vai löytyykö ihan bolt-on. Mitään järjettömän hintaisia ei kannata kumminkaan ehdotella vaan semmoisia jota löytyy kohtuu halvalla/vaivalla?
Pienet sorvaukset/ jyrsinnät onnistuu mutta suurempiin koneistuksiin ei ole nyt mahdollisuuksia
B omegaan (MV6) isompaa jarrua
Re: B omegaan (MV6) isompaa jarrua
Tuossa aa omegaan jarruja,täysin samat palikat käy bee malliin. viewtopic.php?f=23&t=257700&start=45
Työkaluina,rälläkkä,hitsikone ja pora
Tosin tuon päivityksen osat maksaa sen touhutonnin verran helposti.
Halvenpi versio vois olla c-vecusta(saabbit) tai jostain h astra turbosta kaikki roinat,saattaa sopia jopa suoraan(?).
Varsinkin etupään jarru offset muuttuu noilla etuveto roippeilla ulommas joka saattaa vaikuttaa vanteiden sopimiseen.
Levyissä ainakin oikea keskireikä ja pulttijako oikea,helpottaa huomattavasti kun pitää levyjä uusia.
Kaveri laitto Omegaan aikoinaan n.320-330mm audin levyt keskireijän sorvaamalla ja opelin satuloihin uudet kannakkeet joka myös toimiva yhdistelmä.
Työkaluina,rälläkkä,hitsikone ja pora
Tosin tuon päivityksen osat maksaa sen touhutonnin verran helposti.
Halvenpi versio vois olla c-vecusta(saabbit) tai jostain h astra turbosta kaikki roinat,saattaa sopia jopa suoraan(?).
Varsinkin etupään jarru offset muuttuu noilla etuveto roippeilla ulommas joka saattaa vaikuttaa vanteiden sopimiseen.
Levyissä ainakin oikea keskireikä ja pulttijako oikea,helpottaa huomattavasti kun pitää levyjä uusia.
Kaveri laitto Omegaan aikoinaan n.320-330mm audin levyt keskireijän sorvaamalla ja opelin satuloihin uudet kannakkeet joka myös toimiva yhdistelmä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: B omegaan (MV6) isompaa jarrua
Jeps, kiitokset vinkeistä.
Pitää seuraavaksi lähteä etsimään noita kilkkeitä turbo hastrasta/ jostain opc vekottimesta. Offset:n muutos ei sinänsä haittaa, spacereilla täytyy joka tapauksessa himmailla ET kohdilleen (tai nöyrtyä ja ostaa koottavat vanteet, saa tarjota jos jollain "ylimääräisenä").
Mites nuo satuloiden kiinnikkeet katsastussedän silmissä näyttäytyy? Kaikki aiemmat muutokset on papereissa (b234 etc) ja tarkoitus olisi kumminkin pitää "kottero" kaikin puolin luvallisena ilman mitään katsastukseen tehtäviä vaihtoja.
-T-
Pitää seuraavaksi lähteä etsimään noita kilkkeitä turbo hastrasta/ jostain opc vekottimesta. Offset:n muutos ei sinänsä haittaa, spacereilla täytyy joka tapauksessa himmailla ET kohdilleen (tai nöyrtyä ja ostaa koottavat vanteet, saa tarjota jos jollain "ylimääräisenä").
Mites nuo satuloiden kiinnikkeet katsastussedän silmissä näyttäytyy? Kaikki aiemmat muutokset on papereissa (b234 etc) ja tarkoitus olisi kumminkin pitää "kottero" kaikin puolin luvallisena ilman mitään katsastukseen tehtäviä vaihtoja.
-T-
Re: B omegaan (MV6) isompaa jarrua
Siistit hyvin tehdyt osat ei käy kenenkään silmään,räpätirävellykset näkyy varmasti
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V