185/65 R 15 paineet
-
- 'Kadett'
- Viestit: 39
- Liittynyt: 09 Joulu 2016, 20:17
185/65 R 15 paineet
Ohjekirjan mukaan 2,3-2,7 välillä comfort-eco paineet. Kuinkahan alas voi laskea jos kokeilisi vähentää 0,2 tulisi tunnokkaamat ajaa tuon kevyen ohjauksen kanssa, Continental nastat on renkaat ihan uudet. Kuormaa 1-2 henkilöä, ei muuta kuormaa. Huollossa äsken katsoi on edessä 2.2 takana 2.4. Voisiko alentaa vai ei? Aurauskulmat tarkastutan varmaan myös jossain vaiheessa.
OPEL CORSA 5-ov Cosmo 1,0T ecoFLEX S/S 66
Re: 185/65 R 15 paineet
eipä taida olla mitään hyötyä pudottaa paineita ja uskon, että se sähköinen ohjaustehostin keventää niin et huomaa eroa vaikka renkaat olisi tyhjät
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
-
- 'Kadett'
- Viestit: 39
- Liittynyt: 09 Joulu 2016, 20:17
Re: 185/65 R 15 paineet
Okei näinhän se varmaan on. Mulle tossa joku muualla väitti taka anturit näyttäis väärin siellä enemmän. Mutta kai ne nyt Euromasterilla olis huomannu, vai katsookohan ne vain renkaista, eikä sitä mitä auton systeemi näyttää. Moottori on edessä miks takana olis enemmän painetta? 0.2 on ihan selkeä eroOCF2945 kirjoitti:eipä taida olla mitään hyötyä pudottaa paineita ja uskon, että se sähköinen ohjaustehostin keventää niin et huomaa eroa vaikka renkaat olisi tyhjät
Täytyypä katsoa paineet ihan vielä renkaista näyttääkö samaa kuin auton systeemi mikä-sen-nimi-nyt-olikaan
OPEL CORSA 5-ov Cosmo 1,0T ecoFLEX S/S 66
Re: 185/65 R 15 paineet
Ei rengaspainevahti osaa katella renkaan paineita se vaan kattoo ettei ole liian vähän, yhteen renkaaseen voi laittaa vaikka 5bar ja se ei silti huomaa mitään eroa paineissa, sit kun ajaa saattaa absit/ajonhallinta herjata pyörimänopeus eroista
Paineen laskemisesta ei ole hyötyä enemmän haittaa, kun renkaat alkaa kulumaan ja joskus jopa hyvin nopeasti
Noi ohjekirjan/bensaläpän/ovipilarin paineet pitää melkosen hyvin paikkaansa, jossain 80 lukusessa kadetissa ne ei toimi nyky renkailla, kun 155 ja 255 ei voi suoraan soveltaa keskenään. Nykysellään renkaat syö ittensä keskeltä kaljuksi hyvinkin nopeasti jos paineet on liian matalat, joskus siihen aikaan kun normaalissa autossa oli 175/75 13 erityisen leveä rengas, niin piti paikkaansa se, että liian korkea paine syö keskeltä rengasta
Paineen laskemisesta ei ole hyötyä enemmän haittaa, kun renkaat alkaa kulumaan ja joskus jopa hyvin nopeasti
Noi ohjekirjan/bensaläpän/ovipilarin paineet pitää melkosen hyvin paikkaansa, jossain 80 lukusessa kadetissa ne ei toimi nyky renkailla, kun 155 ja 255 ei voi suoraan soveltaa keskenään. Nykysellään renkaat syö ittensä keskeltä kaljuksi hyvinkin nopeasti jos paineet on liian matalat, joskus siihen aikaan kun normaalissa autossa oli 175/75 13 erityisen leveä rengas, niin piti paikkaansa se, että liian korkea paine syö keskeltä rengasta
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
Kolisee mutta kulkee vielä