Onko minkälaisia kokemuksia weitecin ultra gt:stä?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
kelju75
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 77
Liittynyt: 05 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja kelju75 »

Olisi tarkoituksena lähiaikoina parannella tuota 16V gt vectran alustaa ja olen yrittänyt selvitellä minkälaista alustaa siihen asentaisi. Eibach + kybin kaasut olis yks vaihtoehto (gsi kadetissa oli ko. alusta ja toimi ok), mutta huonona puolena siinä on se et ei oo saatavana kuin -30mm madaltavia jousia (tarkoituksena olisi saada -40mm madaltavat jouset). Tuo weitecin sarja ei olis ainakaan hintansa puolesta paha, mut mikä on kestävyys ja käykö niin kuin muille halvemmille jousille et lässähtää ekan vuoden aikana toiset -40mm

<font size=-1>[ This Message was edited by: kelju75 on 2002-06-12 14:40 ]</font>
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2165
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

eroa on eniten ajotuntumassa:

Weitec Ultra GT alustasarjassa on Weitec GT sport-kaasuiskarit jotka ovat lyhennetyllä ulosjoustolla ja kybejä jäykemmät = urheilullisempi ajotuntuma

Eibach 30mm + KYB kaasut pakettia ajotuntumaltaan vastaava olisi Weitec 40/40mm jouset ja esim Sachs/Boge/Bilstein musta hd-kaasuiskarit
(myös Eibachin 30mm Pro-Kit jousien kanssa suosittelisin Sachs/Boge/Bilstein musta hd-kaasuiskareita)

tai vastaavasti

Weitec 40/40mm Ultra GT alustan kaltaista urheilullisempaa ajotuntumaa haettaessa Eibach 30mm jousien kanssa suosittelen
Weitec GT/Bilstein sprint/Koni sport iskareita

-----

Esim Vectra A Weitec Ultra GT 40/40mm alustasarja on riittävän kova myös ratapäiville vaikka normaaliajokin sujuu sillä hyvin = sopiva kompromissi yleiskäyttöön

--------

Weitec Ultra GT alustoista on tullut hyvää palautetta, olemme myyneet niitä paljon muitten merkkien ohella ja Weitecin hinta/laatu-suhde on parhaasta päästä
kelju75
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 77
Liittynyt: 05 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja kelju75 »

Kiitoksia Petelle vastauksesta, enköhän mä kohtapuoliin saa päätökseni tehtyä ja tällä hetkellä oon kallistumassa tuon weitecin suuntaan. Hinnan ilmoititkin jo sähköpostivastauksessasi jonka aikaisemmin lähetin

<font size=-1>[ This Message was edited by: kelju75 on 2002-06-12 22:28 ]</font>
opel is my ride!
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 85
Liittynyt: 10 Kesä 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja opel is my ride! »

joo, on kokemusta, alla on A vecarassa ja toimii ku unelma, autoa ei entiseksi tunne! Osta ihmeessä.
Niko
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 91
Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tervakoski city
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niko »

Weitekki on itelläkin alla a-vekkulissa ja olin kyllä yllättyny erittäin hyvästä hinta-laatusuhteesta. tuntuu pääsevän kovaa radalla ja silti ei ole vielä liian jäykkä tavalliseen liikenteeseenkään.
Kuva
Vastaa Viestiin