Levikepalat
Kannattaa varmaan kysellä nouita levike paloja pro streetin Peteltä jos sillä olisi niita vaikka hyllyssä. Voi olla että niitä saa hakea vähän aikaa. Kun tuo levikepala ei ole laillinen viritys. Suomessa ei saa laittaa mitään vanteen ja navan väliin mikä muuttaa ET:tä. Samoin vanteita ei saa sorvata jos haluaa isommman ET luvun. Kun nuo kaksi virkaryhmää (katsastusmihet ja poliisit) ei oikein pidä noista levike paloista
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Offtopiciks menee mutta, tietääkö kukaan yrityksiä jotka tekis noita ET luvun suurentamisia sorvaamalla?
Vai pitäskö käydä vaan kysymässä "lähipajalta", jotta onnistuisko vanteen sorvaus ihan tavallisella metallisorvilla!? Ois nimittäin mukava saada et jonnekin 45 paikkeille, niin ei astran kaaret ois niin kovilla kaikissa montuissa
Vai pitäskö käydä vaan kysymässä "lähipajalta", jotta onnistuisko vanteen sorvaus ihan tavallisella metallisorvilla!? Ois nimittäin mukava saada et jonnekin 45 paikkeille, niin ei astran kaaret ois niin kovilla kaikissa montuissa
Opel. Frisches denken für bessere autos!
MHW keskittävät levityspalat 10 tai 15mm h 75e pr
pitkät pultit h 25e/10kpl
Saksassa hyväksytty tieliikenteeseen, Suomessa vain offroad-käyttöön
ovat paremmat kuin ralliautolevikkeet koska keskittävät ei ravista ajossa
ralliautolevikkeet kilpakäyttöön, eivät keskitä:
5mm h 20e pr
6mm h 24e pr
9mm h 28e pr
pitkät pultit h 25e/10kpl
Saksassa hyväksytty tieliikenteeseen, Suomessa vain offroad-käyttöön
ovat paremmat kuin ralliautolevikkeet koska keskittävät ei ravista ajossa
ralliautolevikkeet kilpakäyttöön, eivät keskitä:
5mm h 20e pr
6mm h 24e pr
9mm h 28e pr
-
- 'Admiral'
- Viestit: 167
- Liittynyt: 15 Helmi 2002, 02:00
Käyppä ihan kysymässä pajoja missä on sorvi. Voi olla aika monessa vastaus, että niillä ei ole niin isoa pakkaa millä sorvata. Mihin astraan tuon ET luvun omaavat vanteet meinaat väntää alle?? Ja mitkä mahtaa olla renkaat ja vanteet.On 2002-06-11 15:49, TopiT wrote:
Offtopiciks menee mutta, tietääkö kukaan yrityksiä jotka tekis noita ET luvun suurentamisia sorvaamalla?
Vai pitäskö käydä vaan kysymässä "lähipajalta", jotta onnistuisko vanteen sorvaus ihan tavallisella metallisorvilla!? Ois nimittäin mukava saada et jonnekin 45 paikkeille, niin ei astran kaaret ois niin kovilla kaikissa montuissa
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Jep, astra on F-mallia. Renkaat 195/50 ja koko on 15". En oo kyllä varma etes käykö et45 vanteet "fastraan" mutta kuitenkinKäyppä ihan kysymässä pajoja missä on sorvi. Voi olla aika monessa vastaus, että niillä ei ole niin isoa pakkaa millä sorvata. Mihin astraan tuon ET luvun omaavat vanteet meinaat väntää alle?? Ja mitkä mahtaa olla renkaat ja vanteet.
Pitänee tänään lähteä aikaisemmin töistä ja käydä pajakierroksella!
<font size=-1>[ This Message was edited by: TopiT on 2002-06-14 09:10 ]</font>