Osallistuin alla olevilla kysymyksillä tuonne "kori ja sisusta" puolella olevan keskustelun vanhaan jo olleeseen osioon, jonne laitoin alla näkyvän kysymyssarjan. Sain jo lyhyet vastaukset 1 ja 2 kysymyksiin eli 1)kyllä ja 2)kyllä. KIITOS. Jotain lisää tarkennuksia (kokemuksia) vielä kaipais ja sitten varsinkin nuo kysymykset 3 ja 4. Niin ja ehkä tämä kuuluu enemmän tähän alusta-keskustelu puolelle
Minä kysyisin tuosta kallistuksen vakaajan pusliin liittyvistä termeistä ja vähän muustakin, kun joku epäili tietynlaisen kolahduksen voivan aiheutua sielä. Eli
1. tarkoitetaanko kallistuksen vakaajan tangon korikiinnikkellä, -korin puoleisella kumipuslalla ja -korihelalla samaa asiaa?
2. onko noissa edellä mainituissa kyse siitä kumista, jonka läpi menee se kallistuksen vakaajan tanko (niitä kumejahan on siis 2 kpl, 1 kummallakin puolen)?
3. onko muuten kellään ollut niin, että ne ovat näyttäneet ehjiltä, mutta niiden vaihto on lopettanut sellaiset "kori"kolahdukset /-kumahdukset?
4. Kannattako vaihtaa samalla vakaajan tangosta molemmin puolin lähtevien yhdyskappaleiden (onko ne nyt sitten ne koiran luut) puslat? Siis siihen nähden tuo kannatus, että ovatko ne jollain olleet kolinan aiheuttajia. Nekin kyllä äkkisestään näyttävät ehjiltä.
PS. Ne muut isommat puslat (6 vai 8 kpl) on jo vaihdettu ja myös iskarit ja jouset
Vectra b taka kallistuksenvakaajasta
1 ja 2. kyllä
3. Ulospäin osat tod.näk. näyttävät "ehjiltä" mutta jos niillä on jotain ajettu niin väljäthän ne ovat. Vaihtoon vaan, suht. iisi homma erityisesti takana ja osatkin ovat puoli-ilmaisia.
4. Vaihtaisin ensin runkokiinnityskumit ennen kuin kiinnittäisin huomiota näihin.
3. Ulospäin osat tod.näk. näyttävät "ehjiltä" mutta jos niillä on jotain ajettu niin väljäthän ne ovat. Vaihtoon vaan, suht. iisi homma erityisesti takana ja osatkin ovat puoli-ilmaisia.
4. Vaihtaisin ensin runkokiinnityskumit ennen kuin kiinnittäisin huomiota näihin.
all love is unrequited