Tuli vaihdettua toiset tukivarret missä PU-puslat etupuslina ja lemförderin takapuslat ja pallonivelet+lemförderin apusimpukan kääntövarsi.Eipä tuossa nyt mitään maatajärisyttävää eroa ollut vanhaan verrattuna,tosin vanhoissa meylen tukivarsissa olivat kaikki puslat ehjiä ja pallonivelet tiukkoja.
edit:viikonverran ajelleena erona entiseen on se ,että on vakaampi urissa ja urapaikkauksissa.
Vaihdoin n3000km sitten uuden alustan omegaan myös nämä tukivarsienpuslat ja pallonivelet ja pyöriensuuntaus.
vaihdoin talvirenkaat ja huomasin kesäkumien olevan kaput ulkosyrjät paljaana prkl.
no tutkailin vikaa niin etummaiset uudet puslat
aivan löysät paskat....piti olla muka laatua febibilstein priimasekundaa sanon minä.No tilasin powerflexit etupusliksi pitää ne laittaa paikolleen.eipä tullu mieleenkään,että tämmösiäkin voi tulla eteen.
omega a3000-24V
2.2dti omega b desing edit (ex)
manta b -77
Insignia Ct 4x4 2.0 biturbo-14
vectra c gts z20net
Nostellaampas vanhaa. Kävi nimittäin semmonen homma, että vaihdoin B omegaan Motonetin etu alatukivarret puslineen. Nyt sitten leimalla huomattiin, että yksi puslista on jo ihan sohlo ja jopa kolahtelee välillä. vaihtohommasta on vasta vuosi mennyt. Onko tietoa, että käykö tuohon tarvike tukivarteen alkuperäset puslat, ja mistä kannattaa tilata? Auto meni kyllä leimasta läpitte onneksi. Motonet ei siis ole enään vaihtoehto. Saisin nuo vielä takuuseen vaihdettua, mutta en ikinä huoli enää Motonetin paskaosia.
Astra J 1.6T Cosmo A sports tourer
Insignia A 1.8 Edition
Exät:
-Vectra C 2.8T
-Omega B2 2.2 x2
-Vectra B 1.8
-Omega A
-Kadett E