Vectra A:n madaltaminen!
Kato tää topicci
Ja myös tää topicci
Kannattaa seurata aina myös noita vanhempia viestejä...aiheesta on monesti keskusteltu jo aikaisemmin. Niinkuin tästä jo moneen otteeseen.
_________________
-Janne
-Some things are best modified-
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2002-04-24 14:52 ]</font>
Ja myös tää topicci
Kannattaa seurata aina myös noita vanhempia viestejä...aiheesta on monesti keskusteltu jo aikaisemmin. Niinkuin tästä jo moneen otteeseen.
_________________
-Janne
-Some things are best modified-
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2002-04-24 14:52 ]</font>
offsetista se on kiinni
205/50r16 kyllä mahtuu kun alkup. pohjaanlyöntikumeja ei lyhennetä
omassa Vectra A:ssa on KW 60mm alustasarja mutta silti vakiopituiset pohjaanlyöntikumit
siis samat vanteet kuin vakiojousituksella mahtuu
testaa sopivuus löysällä vakiojousituksella kuoppaisella parkkiksella tai hidastehyppyrissä niin että pohjaa
jos ei rengas raapaise silloin niin ei raapaise madallettunakaan
(älä ylitä nop. rajoitusta kuitenkaan)
Pete
205/50r16 kyllä mahtuu kun alkup. pohjaanlyöntikumeja ei lyhennetä
omassa Vectra A:ssa on KW 60mm alustasarja mutta silti vakiopituiset pohjaanlyöntikumit
siis samat vanteet kuin vakiojousituksella mahtuu
testaa sopivuus löysällä vakiojousituksella kuoppaisella parkkiksella tai hidastehyppyrissä niin että pohjaa
jos ei rengas raapaise silloin niin ei raapaise madallettunakaan
(älä ylitä nop. rajoitusta kuitenkaan)
Pete
Weitec Ultra GT alustasarjat
(sis jouset ja sport-kaasuiskarit lyhennetyllä ulosjoustolla)
Opel Vectra A 1,6-2,0+diesel
(muut paitsi vinoheiluriaka-akselistolla)
40/40mm h 316e+alv22%=385,52e n 2290mk
60/40mm h 327e+alv22%=398,94e n 2375mk
60/60mm h 337e+alv22%=411,14e n 2445mk
(sopii suoraan alkuperäisten osien tilalle, auraus tarvitsee säätää)
(sis jouset ja sport-kaasuiskarit lyhennetyllä ulosjoustolla)
Opel Vectra A 1,6-2,0+diesel
(muut paitsi vinoheiluriaka-akselistolla)
40/40mm h 316e+alv22%=385,52e n 2290mk
60/40mm h 327e+alv22%=398,94e n 2375mk
60/60mm h 337e+alv22%=411,14e n 2445mk
(sopii suoraan alkuperäisten osien tilalle, auraus tarvitsee säätää)
Kannattaa kyllä selvittää se ET, koska renkaiden mahtumiseen se vaikuttaa ratkaisevasti (alkuperäinen ET 46). Ainakin jossain vanteissa se lukee pienellä vanteen sisäpuolella, että vilkase eka sieltä.
Ja muutenkin jos rengas tulee paljon lokarin ulkopuolelle (mikä on hienon näköistä?) lentää kiviä ikävästi helmoihin.
Eli kannattaa pitää ET suht järkevänä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mike on 2002-04-26 12:55 ]</font>
Ja muutenkin jos rengas tulee paljon lokarin ulkopuolelle (mikä on hienon näköistä?) lentää kiviä ikävästi helmoihin.
Eli kannattaa pitää ET suht järkevänä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mike on 2002-04-26 12:55 ]</font>
Ainakin omissa MIM:in vanteissa lukee ET-luku vanteen keskiosassa pultinreikien luona samoin kuin vanteen leveys ym. tiedot. Vanteet on malliltaan muistaakseni Torinot, mutta luulisi muissakin MIM:in vanteissa olevan tiedot olevan samassa paikassa, ainakin jos vanteissa ei ole keskiosassa peitelevyä.