Astra F ja kadett E etupää laakerointi erot

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
blackangel85
'Senator'
'Senator'
Viestit: 321
Liittynyt: 20 Marras 2006, 07:06
Paikkakunta: Mikkeli

Astra F ja kadett E etupää laakerointi erot

Viesti Kirjoittaja blackangel85 »

Eli kumpi noista on järkevämpi ratkaisu, E kadetissa laakeri on yläpään lautasessa kiinteänä ja onko tuo tarkkailee kiertolaakeri, kun taas astra f (myös A vectra, calibra, omega ja varmaan muutkin) käyttää tuota painelaakeria... omasta mielestä tuo kadetin laakerointi pyörii herkemmin (ainakin omasta mielestä), kun kadetissa etutolppa ja iskuri pyörivät yhdessä, mutta F astrassa etutolppa pyörii iskarin ympärillä. Onko tuossa kadetissa tullut ongelmia tuon kanssa, esim onko laakerointi päässyt irtoamaan ylätukilautasesta?
Itse asensin tuon F Astran laakerointi ja pyörittelin sitä yläpäästä kaksin käsin ympäri, kun jossain vaiheessa huomasin, että iskunvaimentimen iso kiinnitys mutteri pyöri aina välistä mukana 😮 muuttiko tuo ohjaus herkemmäksi, kun auton laskee alas ja korista tulee vastapainoa?