Sivu 1/1
B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 25 Huhti 2020, 08:59
Kirjoittaja soap95
Haulla ei tuntunut löytyvän eli onko tietoa että missä voisi vähän "säädättää" B20NHT inkkua (2015). Lähinnä haluaisin pois tuon älyttömän viiveen kun polkaisee esim. ohitukseen. Entinen etanoli-saappi ei paljon ihmetellyt. Tässä vajaa 30 heppaa vähemmän ja melkein sama vääntö, mutta ero on valtava. Merkkihuollossa sanoivat että ihan normaali. Vetoa kyllä riittää ihan ok sitten kun heräilee. Onkohan jotain euro 6 kotkotuksia? Olen kookletellut, mutta lähinnä löytyy A20NHT-versioon. Ei tähän suorasuihkuun. Tehtaan viimeisimmät päivitykset on ajettu ecuun ja vaihteiston softaan, ei apua. Muuten auto pelaa loistavasti, joten en oikein usko vikaankaan. Joku kertoi että jossain testissäkin moittineet laiskaa heräämistä. Onko Opel-puolella vastaavia softa-harrastajia kuin Saab-harrastajissa?
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 27 Huhti 2020, 21:27
Kirjoittaja soap95
Kiitos tiedosta
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 05 Touko 2020, 23:29
Kirjoittaja soap95
Eipä ollut M Lampisella vehkeitä tähän
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 17 Touko 2020, 20:41
Kirjoittaja StarBreakeR
Minulta löytyisi vehkeet, muttei ole hetkeen aikaa opetella uutta ecu ympäristöä kun hieman venyy nykyisetkin projektit ajanpuutteen johdosta.
Saattaisin nuota paikallisesti lainailla jos pakottava tarve on päästä ecua sorkkimaan.
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 17 Touko 2020, 22:59
Kirjoittaja soap95
Ok. Tein diilin ecutampereen kanssa. Pitäisi tiistaina tyrkätä Quantumin Vauxhall-softa sisään. Toivottavasti ohjauspyörä ei vaihdu oikealle
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 22 Touko 2020, 06:24
Kirjoittaja soap95
Ei vaihtunut ratti oikealle, mutta kaasupoljin koki uudelleenheräämisen
Tämmönen sen olisi pitänyt jo tehtaalta olla. Tulee melkein kyynel silmään ja saappi-ajat mieleen
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 23 Touko 2020, 09:19
Kirjoittaja iso.kunkku
Millaset lukemat tuli?
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Lähetetty: 25 Touko 2020, 07:29
Kirjoittaja soap95
Maltilliset 288hp ja 461nm. Enemmän haettiin kaasun polkaisuun parempaa reagointia ja sitäkin saatiin
Vakiona mietti turhan kauan esim. tiukempaan ohitukseen lähtiessä
Kuitenkin vakionakin 250hp ja 400nm.