Vikavalo syttyyy sammuuu syttyy pysyy päällä käynnistät auton uudestaan ei tule vähään aikaan ja taas voi välähtää tai jäädä päälle.
Total number of fault codes: 2
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present
Barometric pressure 101 Kpa
Barometric pressure 4,1v
Ylempi ahtoletku oli riekaleina aikasemmin kun herjasi tätä, laitoin uuden.
Vikavaloa ei näkynyt vajaaseen kahteen viikkoon ennen kuin nyt.
Kaikki letkut näyttää ja tuntuu ehjiltä eikä puhise samalla tavalla kun rikkinäisellä letkulla.
Ahdin ei vaikuta jäljältä. Vähän nokea on ilmestynyt jostain VNT säätövarren juureen.
Onko ideoita?
Y22DTR ilmanpaine ei ole uskottava...(?)
Re: Y22DTR ilmanpaine ei ole uskottava...(?)
Tutki mitä arvoja imusarjan paineanturi näyttää. Moottori sammuksisa pitää olla sama ku barometric pressure, tyhjäkäynnillä vähä alle ja vedossa ahtopaineen verran enemmän.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.