Ei siellä männässä sitten sitä reikää ollutkaan, vaikka suuttimen reiästä kameralla katsoen niin näytti.
MUTTA... 4-pytyn kiertokangen laakeri aivan paskana (tai no eihän siellä periaatteessa enää edes ollut laakeria
1-pytyn kk-laakerissakin pientä kulumaa.
3-pytystä ylin männänrengas poikki.
2-pytyn männän päällä pieni "knööli" vierasta metallia pakoventtiilin kohdalla, -mistä lie tullut...
Eli sellasta pientä kivaa vähän niinkuin tasaisesti ripoiteltuna, joka pytylle jotain
Ei taida olla mitään saumaa itse hiomanauhalla tasoitella tuota yhtä kampiakselin kaulaa ?
Ei millään viitsisi kampiakselia irroitella, mutta taitaa olla pakko...
Movano nakuttaa
Re: Movano nakuttaa
Jos se käy kolmella, niin kyllä sen tuntee vedossa. Tyhjäkäynti on kovasti hakkaavaa silloin. Sen kuulee myös startatessa että yksi muki ei ole mukana.
Tietysti jos sä olet paremmin sen livenä nähnyt kuin noista kuvista, niin voihan siellä reikä olla, mutta siinä männässä on kyllä sellainen nyppylä keskellä. Kokeile vielä työntää paineilmaa koneeseen, pitäisi melko selkeästi kohista öljykorkin kautta ulos.
Mulla on tallissa yksi 2,5 kone jossa on lohkon kyljessä sellainen ylimääräinen huohotusaukko. Siinä nyt oli tietysti koko mäntä pysähdyksissä, mutta kyllä se ainakin tyhjäkäynnillä hakkasi ihan pirusti, kun se nelospytty ei lyönyt ollenkaan, eikä kiertokanki mielestäni ekan kierroksen jälkeen enää mihinkään ottanut kiinni. Mitään varoitusvaloja ei palanut siinäkään.
E: Jahas, näköjään täällä oli toinenkin sivu tekstiä.
Me hommattiin AVK:lta uusi kone, mutta toisaalta eipä sitä nyt särkinäistä lohkoa kannata alkaa korjaamaan. Jos intoa riittää, niin kyllähän sen koneistamossa pystyy vielä ehjäämään, mutta onko siinä mitään järkeä?
Nelos kiertokanki se oli tossakin leikannut kiinni, tosin syynä lähinnä käyttäjä (lastutettu kaikki irti mitä lähtee + 48tkm öljynvaihtoväli). Huomattiin silloin että noita 2,5l koneita on kaikkein vähiten tarjolla, lieko sitten se vikaherkin? Käsittääkseni exim X-trailissa käytetty 2,2l on sama kone, mutta isku olisi eri. Ei tutkittu sitä sen pidemmälle.
Tietysti jos sä olet paremmin sen livenä nähnyt kuin noista kuvista, niin voihan siellä reikä olla, mutta siinä männässä on kyllä sellainen nyppylä keskellä. Kokeile vielä työntää paineilmaa koneeseen, pitäisi melko selkeästi kohista öljykorkin kautta ulos.
Mulla on tallissa yksi 2,5 kone jossa on lohkon kyljessä sellainen ylimääräinen huohotusaukko. Siinä nyt oli tietysti koko mäntä pysähdyksissä, mutta kyllä se ainakin tyhjäkäynnillä hakkasi ihan pirusti, kun se nelospytty ei lyönyt ollenkaan, eikä kiertokanki mielestäni ekan kierroksen jälkeen enää mihinkään ottanut kiinni. Mitään varoitusvaloja ei palanut siinäkään.
E: Jahas, näköjään täällä oli toinenkin sivu tekstiä.
Me hommattiin AVK:lta uusi kone, mutta toisaalta eipä sitä nyt särkinäistä lohkoa kannata alkaa korjaamaan. Jos intoa riittää, niin kyllähän sen koneistamossa pystyy vielä ehjäämään, mutta onko siinä mitään järkeä?
Nelos kiertokanki se oli tossakin leikannut kiinni, tosin syynä lähinnä käyttäjä (lastutettu kaikki irti mitä lähtee + 48tkm öljynvaihtoväli). Huomattiin silloin että noita 2,5l koneita on kaikkein vähiten tarjolla, lieko sitten se vikaherkin? Käsittääkseni exim X-trailissa käytetty 2,2l on sama kone, mutta isku olisi eri. Ei tutkittu sitä sen pidemmälle.
Astra G & Vivaro
-
- 'Kadett'
- Viestit: 20
- Liittynyt: 28 Heinä 2016, 14:18
Re: Movano nakuttaa
Joo eipä noita kauheasti Suomessa ole tarjolla...Jule kirjoitti: ↑08 Touko 2018, 22:28 Jos se käy kolmella, niin kyllä sen tuntee vedossa. Tyhjäkäynti on kovasti hakkaavaa silloin. Sen kuulee myös startatessa että yksi muki ei ole mukana.
Tietysti jos sä olet paremmin sen livenä nähnyt kuin noista kuvista, niin voihan siellä reikä olla, mutta siinä männässä on kyllä sellainen nyppylä keskellä. Kokeile vielä työntää paineilmaa koneeseen, pitäisi melko selkeästi kohista öljykorkin kautta ulos.
Mulla on tallissa yksi 2,5 kone jossa on lohkon kyljessä sellainen ylimääräinen huohotusaukko. Siinä nyt oli tietysti koko mäntä pysähdyksissä, mutta kyllä se ainakin tyhjäkäynnillä hakkasi ihan pirusti, kun se nelospytty ei lyönyt ollenkaan, eikä kiertokanki mielestäni ekan kierroksen jälkeen enää mihinkään ottanut kiinni. Mitään varoitusvaloja ei palanut siinäkään.
E: Jahas, näköjään täällä oli toinenkin sivu tekstiä.
Me hommattiin AVK:lta uusi kone, mutta toisaalta eipä sitä nyt särkinäistä lohkoa kannata alkaa korjaamaan. Jos intoa riittää, niin kyllähän sen koneistamossa pystyy vielä ehjäämään, mutta onko siinä mitään järkeä?
Nelos kiertokanki se oli tossakin leikannut kiinni, tosin syynä lähinnä käyttäjä (lastutettu kaikki irti mitä lähtee + 48tkm öljynvaihtoväli). Huomattiin silloin että noita 2,5l koneita on kaikkein vähiten tarjolla, lieko sitten se vikaherkin? Käsittääkseni exim X-trailissa käytetty 2,2l on sama kone, mutta isku olisi eri. Ei tutkittu sitä sen pidemmälle.
Saksasta saa kaikenlaista osaa ja edullisesti,
ittelle tuli just nyt se kampiakseli (käytetty) sieltä tällä viikolla, 250 eur postikuluineen.
ebay.de on kova sana
-
- 'Kadett'
- Viestit: 20
- Liittynyt: 28 Heinä 2016, 14:18
Re: Movano nakuttaa
...oli meinaan niin pahasti leikannut kiertokangen liuskat, ettei saanut kampiakselia enää hiottua.Movano2005 kirjoitti: ↑10 Touko 2018, 18:39Joo eipä noita kauheasti Suomessa ole tarjolla...Jule kirjoitti: ↑08 Touko 2018, 22:28 Jos se käy kolmella, niin kyllä sen tuntee vedossa. Tyhjäkäynti on kovasti hakkaavaa silloin. Sen kuulee myös startatessa että yksi muki ei ole mukana.
Tietysti jos sä olet paremmin sen livenä nähnyt kuin noista kuvista, niin voihan siellä reikä olla, mutta siinä männässä on kyllä sellainen nyppylä keskellä. Kokeile vielä työntää paineilmaa koneeseen, pitäisi melko selkeästi kohista öljykorkin kautta ulos.
Mulla on tallissa yksi 2,5 kone jossa on lohkon kyljessä sellainen ylimääräinen huohotusaukko. Siinä nyt oli tietysti koko mäntä pysähdyksissä, mutta kyllä se ainakin tyhjäkäynnillä hakkasi ihan pirusti, kun se nelospytty ei lyönyt ollenkaan, eikä kiertokanki mielestäni ekan kierroksen jälkeen enää mihinkään ottanut kiinni. Mitään varoitusvaloja ei palanut siinäkään.
E: Jahas, näköjään täällä oli toinenkin sivu tekstiä.
Me hommattiin AVK:lta uusi kone, mutta toisaalta eipä sitä nyt särkinäistä lohkoa kannata alkaa korjaamaan. Jos intoa riittää, niin kyllähän sen koneistamossa pystyy vielä ehjäämään, mutta onko siinä mitään järkeä?
Nelos kiertokanki se oli tossakin leikannut kiinni, tosin syynä lähinnä käyttäjä (lastutettu kaikki irti mitä lähtee + 48tkm öljynvaihtoväli). Huomattiin silloin että noita 2,5l koneita on kaikkein vähiten tarjolla, lieko sitten se vikaherkin? Käsittääkseni exim X-trailissa käytetty 2,2l on sama kone, mutta isku olisi eri. Ei tutkittu sitä sen pidemmälle.
Saksasta saa kaikenlaista osaa ja edullisesti,
ittelle tuli just nyt se kampiakseli (käytetty) sieltä tällä viikolla, 250 eur postikuluineen.
ebay.de on kova sana