Otsikon auto menee limp modeen ja antaa vikakoodin p0234 turbo overboost.
Tekee sitä vain kun on ajanut pitkään tasakaasulla ja sitten yrittää kiihdyttää.
Lähtee pois kun virrat sammuttaa.
Olin itse mieltä että ahtimen siivekkeet jumittaa koska on muuttuvageometrinen ahdin, tosin
FIN-Turbossa olivat sitä mieltä että kyseessä on Garretin 3.sukupolven ahdin joka ei enää tee tuota(?)
Mikä muu kyseisen vikakoodin voisi aiheuttaa?
Se turbon ahtoletku on vaihdettu sekä ahtopaineen venttiili/solenoidi.
Antaako viallinen ahtopaineen tunnistin vikakoodin p0234 vai p0236?
Apuja keneltäkään?
Insignia 2.0 CDTI ja Limp mode / P0234 Overboost
Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
Hyppää
- Opel Club Finland
- ↳ Uutiset ja tiedotteet
- ↳ Jäsentiedotteet
- ↳ Jäsen materiaali
- ↳ Tapahtumat ja OCF-keskustelu
- ↳ OCF alueet
- ↳ Ladies Only
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Rompetori OCF Summerpartyilla
- Opel - tekniikka
- ↳ Opel-keskustelu
- ↳ Bongaukset
- ↳ Opel-gallupit
- ↳ Moottorit ja voimansiirto
- ↳ Diesel
- ↳ Virittäminen
- ↳ Ahdetut moottorit
- ↳ Vapaasti hengittävät moottorit
- ↳ Tekniikan vaihdot
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Moottorinohjaimet, lastut ja ohjelmointi
- ↳ Diesel moottorit
- ↳ Kori ja sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Ilmastointi ja lämmitys
- ↳ Alusta
- ↳ Projektit ja esittelyt
- ↳ Jäsenten Opel projektit
- ↳ Jäsenten muut projektit
- ↳ Pienoismallit ja keräilyesineet
- ↳ Vinkit ja Vihjeet
- Yleistä
- ↳ Yleinen keskustelu
- ↳ Moottoriurheilu
- ↳ Vitsejä, juttuja ja netistä löydettyä
- ↳ English
- Rompetori
- ↳ Rompetori
- ↳ Kerro hyvästä ja huonosta kaupantekokumppanista
- ↳ Yhteistyökumppaneiden tiedotteet
- ↳ Myydään autoja
- ↳ Myydään osia ym.
- ↳ Myydään autohifiä
- ↳ Myydään renkaita ja vanteita
- ↳ Ostetaan
- Extra
- ↳ Testit
- ↳ Nettisivupalaute