niin kara oli vetäytynyt kelloon päin? auto käynnissä?
vnt siipien pitäisi liikkua takertelematta jos irroitat alipainekellon tangon vnt vivusta.
Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Astra H caravan -04 1.9cdti
Commodore a coupe -69 3.0i
Commodore a coupe -69 3.0i
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Ei ollut kelloon päin, vaan jumissa kiinni asennossa. Auto ei ollut käynnissä. Tarkastan vielä nii imm arvot ja sitten jos näyttää huonolta lähtee se eka vaihtoon. Täytyy testaa putsata se eka.jarppav kirjoitti:niin kara oli vetäytynyt kelloon päin? auto käynnissä?
Opel Vectra B 2.2DTI (Y22DTR) Caravan Elegance 2001.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
kellon jousi työntää sitä kokoajan poispäin, voi sillä tuntua olevan jumissa.
sen pitäisi vetäytyä kelloon päin heti kun laitat auton käyntiin, jos ei niin sitten ei tule alipainetta, kalvo puhki tai siivet totaalisen jumissa.
sen pitäisi vetäytyä kelloon päin heti kun laitat auton käyntiin, jos ei niin sitten ei tule alipainetta, kalvo puhki tai siivet totaalisen jumissa.
Astra H caravan -04 1.9cdti
Commodore a coupe -69 3.0i
Commodore a coupe -69 3.0i
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Vivun pitäs liikkua ihan sormilla. Onhan siinä jousivoima vastas, mutta kumminki.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Nyt tässä tutkailtuani aikani tekee nykyään välillä jopa 80Km/h vauhdissa ja varsinkin, jos on auto kylmänä startattu niin tekee takuuvarmasti jopa jo 50-60km/h.
Opel Vectra B 2.2DTI (Y22DTR) Caravan Elegance 2001.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
Re: Ikuinen riesa P1125! Vekkuli B 2.2dti
Minulla iskenyt sama riesa. Teki tuota mielestäni jo aikaisemmin mutta satunnaisesti. Nyt olen huomannut että kun vedättää 3, 4 tai 5 vaihteella liian pitkään niin vikatila on taattu. Kakkosella voi vedättää vaikka hamaan tappiin ja en ole saanut vikatilaan, on tullut muutaman kerran poltettua karstat. Olen kokeillut täyskaasulla ja puolikaasulla ei oikeastaan vaikutusta, pumppaamalla ei tunnu ongelmaa olevan.
Ja kun saa 140kmh mittariin niin nasahtaa samantien vikatilaan, tätä ei mielestäni aikaisemmin ollut vaan komeesti pääsi kovempiinkin lukemiin.
Eräänä yönä ajelin Pirkkalan ohitustieta (jotku tietää) mutta siellä kun on silta ja siinä nämä laajentumisvälit niin sellassesta nakkas vakkarilla @ 120km vikatilaan kun pääs pomppaamaan. Turbo on juuri vaihdettu toiseen kun oli edellisesta pakosiivet palasina.
Todella ärsyttävä kun koittaa rampilta kiihdyttää niin aina saa varoa, saatika sit lähtä ohittamaan.
Paineakku ja sisäkierron läpän alipaineet taitaa olla ainoat joihin en ole vielä koskenut.
Koitan nauhoittaa tulevalla viikolla vähän livedataa opcomilla tai Autocomilla.
Ja kun saa 140kmh mittariin niin nasahtaa samantien vikatilaan, tätä ei mielestäni aikaisemmin ollut vaan komeesti pääsi kovempiinkin lukemiin.
Eräänä yönä ajelin Pirkkalan ohitustieta (jotku tietää) mutta siellä kun on silta ja siinä nämä laajentumisvälit niin sellassesta nakkas vakkarilla @ 120km vikatilaan kun pääs pomppaamaan. Turbo on juuri vaihdettu toiseen kun oli edellisesta pakosiivet palasina.
Todella ärsyttävä kun koittaa rampilta kiihdyttää niin aina saa varoa, saatika sit lähtä ohittamaan.
Paineakku ja sisäkierron läpän alipaineet taitaa olla ainoat joihin en ole vielä koskenut.
Koitan nauhoittaa tulevalla viikolla vähän livedataa opcomilla tai Autocomilla.