dti kampiakselin hihnapyörä
dti kampiakselin hihnapyörä
hajosi omegasta 2.0 dti kampiakselin hihnapyörä se kumi osa meni rikki onko muille sattunut vastaavaa? että onko tyyppivika? vai miksi ton teki?
-
- 'Senator'
- Viestit: 945
- Liittynyt: 10 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: dti kampiakselin hihnapyörä
Miten tuo oireilee?lassi kirjoitti:hajosi omegasta 2.0 dti kampiakselin hihnapyörä se kumi osa meni rikki onko muille sattunut vastaavaa? että onko tyyppivika? vai miksi ton teki?
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Re: dti kampiakselin hihnapyörä
ei muuten oireillut kun ajossa syttyi latausvalo ja ohjaus kävijäykäksi kun ei hihna enääpyörinyt ,luulin että hihna katkesimutta hihna öli ehjä ja kampiakselin pyörä irti ja kumi osa oli pettänyt.Opel Astra kirjoitti:Miten tuo oireilee?lassi kirjoitti:hajosi omegasta 2.0 dti kampiakselin hihnapyörä se kumi osa meni rikki onko muille sattunut vastaavaa? että onko tyyppivika? vai miksi ton teki?
pyörä
nyt olis uusi hihnapyörä mutta millä olette avanneet sen pultin ? kun ei tunnu pulttikoneella aukeavan.
Ööö onko sama ongelma sit nokka ketjullisessa DTi:ssä. Itellä se Astra 2.0 DTi -01.
Puhutteko siis siitä hihnasta joka siellä pyörii ja pyörittää laturia ja muuta. Itellä mittarissa 270tkm.
Oisko syytä ennakoida ja vaihtaa.
Minkäs hintanen tommonen on ??
Puhutteko siis siitä hihnasta joka siellä pyörii ja pyörittää laturia ja muuta. Itellä mittarissa 270tkm.
Oisko syytä ennakoida ja vaihtaa.
Minkäs hintanen tommonen on ??
Astra-G -01 2.0 DTI (UPsolute lastu) ja kyllä potkii
Re: pyörä
oikean kokoinen hylsy siihen pultin päälle, ja sitten sopiva vääntövarsi jonnekin runkopalikoitten väliin, ja ei muuta kuin startilla napsauttaa irti, on ihan turha yrittää pulttikoneella, kun se on liimattu.lassi kirjoitti:nyt olis uusi hihnapyörä mutta millä olette avanneet sen pultin ? kun ei tunnu pulttikoneella aukeavan.
Pultti koneella voit hajoittaa jotakin siitä koneesta kun hakkuutat turhan takia.
Niin asiaan. Multa hajos 2 vuotta sitten sama siivapyörä (hihnapyörä), käytettyjä ei löytynyt ja uusi makso 320 tilattuna ruotsista oopelin keskusvarastolta jossa niitä oli 2 kpl. Sanottiin että pitää olla saman ikäisestä koneesta jos meinaa käytettyä ehtiä . No anyway kuitenkaan ei löytynyt ja uusi oli tilattava.
Itelläni se hajosi kun laitoin auton käyntiin ja olin pakittamassa kaupan parkkiruudusta pois, tuntui vaan sellainen ihmeellinen jurahdus, ja sitten kilahdus, kun rupesin kääntämään rattia, niin sepä ei meinannut sitten kääntyä mihkään. Ei muuta kuin auto kotia ja pelti ylös, ja luulin että oli vaan hihna menny mutta vitut kun koko hihnapyörä oli paskana
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Re: pyörä
No tosiasiahan on, et lähtee kunnollisella pulttikoneella, koskaan en oo vielä joutunut muulla keinoin noita irrottamaan oli liimattu tai ei Jos omistat pulttikoneen jonka väri on keltainen, niin ei se sillä kyllä lähdeveikka81 kirjoitti:oikean kokoinen hylsy siihen pultin päälle, ja sitten sopiva vääntövarsi jonnekin runkopalikoitten väliin, ja ei muuta kuin startilla napsauttaa irti, on ihan turha yrittää pulttikoneella, kun se on liimattu.lassi kirjoitti:nyt olis uusi hihnapyörä mutta millä olette avanneet sen pultin ? kun ei tunnu pulttikoneella aukeavan.
Pultti koneella voit hajoittaa jotakin siitä koneesta kun hakkuutat turhan takia.
Niin asiaan. Multa hajos 2 vuotta sitten sama siivapyörä (hihnapyörä), käytettyjä ei löytynyt ja uusi makso 320 tilattuna ruotsista oopelin keskusvarastolta jossa niitä oli 2 kpl. Sanottiin että pitää olla saman ikäisestä koneesta jos meinaa käytettyä ehtiä . No anyway kuitenkaan ei löytynyt ja uusi oli tilattava.
Itelläni se hajosi kun laitoin auton käyntiin ja olin pakittamassa kaupan parkkiruudusta pois, tuntui vaan sellainen ihmeellinen jurahdus, ja sitten kilahdus, kun rupesin kääntämään rattia, niin sepä ei meinannut sitten kääntyä mihkään. Ei muuta kuin auto kotia ja pelti ylös, ja luulin että oli vaan hihna menny mutta vitut kun koko hihnapyörä oli paskana
Vauxhall Magnum 2d 2300 -75
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
Juuri tommoset vaan pelaa, ostettiin töihin semmonen Ampron met.viininpunainen kone 1/2" vääntiöllä ja sillä on lähtenyt kans kaikki, edellisellä koneellakin lähti lähes aina, aina kun ei lähteny otettiin käyttöön järeempi 3/4" kone, jota ei enää oo tarttenu käyttää. Tommonen Ampro maksaa jonku 250€ ja on hyvä. Noilla keltasilla yama ja gern vehkeillä ei tee edes autotalli käytössä mitään, tunteehan sen heti ku ottaa tommosen jo kouraan et paska se on
Vauxhall Magnum 2d 2300 -75
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
Mulla oli töistä lainassa pulttipyssy, ja siellä ei ole mitään paskoja vehkeitä sitten, ja kompura. Ja siltikään ei auvennut, kunnes naapurin ukko tuli jeesamaan ja nasautettiin startin avulla pultti auki, sekin sano että se ei viiti edes tehä mulla tavalla tuota. Tuumas että startissa on voimaa niin paljon että joko se pultti aukeaa tai sitten hajoa työkalut.
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970