Jursi kirjoitti:Voikos muuten egr tulpata että se putki vaa helvettii ja tekee siihen mistä se lähtee ni vaan metallilätkän ja pulttaa kiinni ? Mikäs laippa tuossa omegan vakio pakosarjassa on? Mitäs muuten katastusmiehet on mieltä isommasta interkuulerista ?simu_l kirjoitti:Oot ihan oikeessa, mutta saahan sillä lisää voimaa toviksi jollon lämmöt onki punarajalla.
Viisastahan ois laittaa mekaaninen pumppu ja iso cooleri sekä kunnon pakosarja ja passeli mittatilaus ahdin omaan käyttöön, haittapuoli vaan että tulee viritykselle enemmän hintaa ku koko autolle. EVRY:llä saa sen muutaman kymmenen heppaa ja nm lisää ja sillä kyl kestää sen ohituksen tehä eikä maksa ku jonku euron tai vanhan nuppimankan ja hetken vaivaa.
Mimmosiahan teholukemia uskaltaisi lottoilla jos egr tulppaisi,3" ränniä alusta loppuun,evrymod ja jos ahtoja nostaisi jonkun verran ? (onko 96mallin 2.5td hukkaportti sähköohjattu vaiko ihan normaali paine/alipaine?
Nakkaat sen koko murikan imusarjasta pois ja teet suoran tilalle, toki voi poistaa et laittaa pellin väliin pakosarja lähtöön.
IC muutokset on aivan kats inssi kohtasia, lain mukaan vrt turbottamiseen tms jne eli vaatis vtt ja teho mittaukset, useimmiten selviää puhumalla jos supliikkimiehiä/naisia.
EGR ei vaikuta tehoon ku nimellisesti, ahot kestää nostaa reiluun kiloon enneku pakopaine karkaa, saisko sieltä optimi olosuhteissa 200hv? Vakio pakosarja ahistaa jossai 180hv nurkalla... Selaa topiccia vähä taakse, löytyy juttua kyllä.