cor54 kirjoitti:Jesh! Onkohan noita c25xe veccujakaan montaa??niinku suomi pelejä? tuonti vessoja o vaik kuin kaiken laisia.. itellä suomikuukka.
ja sit tuo 14?? yhtään en o nähny,et onks niitä ja mikä se o,ja miks?
Joo, kyllä aika harvinainen on.. En kyllä minäkään oo ikinä nähny sellasta, on varmaan hieno laite.
Legenda kirjoitti:tänään vaihtu geissi vectraan..
pellin alla hyrrää V6
ja on ihan viimmesen päälle vakio kunnossa.ekalta omistajalta ja mittarissa 170tkm..
Niitä on pirun harvassa, yleensäkin alkuperäiskuntoisia autoja noin 10 vuotta vanhoissa...
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.
Niin, harvemmin noissa on ongelmia tuon akseliston kanssa, enemmänkin taitaa olla ongelmia sen ympärillä olevien peltien kanssa, esim. ne takapalkit
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut