Kertokaas viisaat mulle taas vinkkejä kun trafin sivut on harmonikasta ja syvältä. Hain vanhan ladostalöytyneen muuliperäkärryn pihaan kun ukko ilman anto. Kärristä ei ole minkään valtakunnan papereita eikä kilpeä eikä muutakaan dookumenttia muutakun tyyppikilpi. Onko tällaista värkkiä mahdollista saada kilvellistettyä vielä kun ei mitään dokumentteja ole . Ennen kun hassaan aikaa ja vaivaa tuohon kippivehkeeseen niin olis kiva tietää saako tuota rekisteriin
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
kallek505 kirjoitti: ↑05 Touko 2018, 20:02
Kertokaas viisaat mulle taas vinkkejä kun trafin sivut on harmonikasta ja syvältä. Hain vanhan ladostalöytyneen muuliperäkärryn pihaan kun ukko ilman anto. Kärristä ei ole minkään valtakunnan papereita eikä kilpeä eikä muutakaan dookumenttia muutakun tyyppikilpi. Onko tällaista värkkiä mahdollista saada kilvellistettyä vielä kun ei mitään dokumentteja ole . Ennen kun hassaan aikaa ja vaivaa tuohon kippivehkeeseen niin olis kiva tietää saako tuota rekisteriin
Tyyppikilvestä tiedot ja,runkonumero jos on ja myyjän kanssa teette paperit että on myyty ja marssii konttorille. Näin tietääkseni ennen ainakin onnistu,
Täytyy selvitellä löytyykö rungosta numeroa mutta tyyppikilpi onneksi on. Ja voihan sitä käydä selvittelemässä konttorillakin mitä vaatii. Jos vaikka löytyis asiakaspalveluhenkinen leimasetä jostakin
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Tuota asiaa selvittelin käymällä lahjoittajan luona ja kärry on ollut varaosakärrynä eli kilvettömänä paperittomana ja luovarittomana vuosia. Ostettu kuulemma ehjän rungon takia ja ja luovutuksesta sille keneltä sain sen ei tehty mitään papereita koska ei kuulemma silloin ollut minkään arvoinen. Meneehän monimutkaiseksi
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Niimpä juu. Täytyykin kysästä. Ja ens viikolla kysyn konttorilta kummoset paperit pitää olla. Saapahan jonkunlaisen kärryn itellekkin. Muuten ei kiinnostais mutta kun se on kippaava ja kippi jopa toimii
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Voiko moottorisahan kaasuttimen kalvoissa olla vikaa jos saha lähtee lähtee pitkän seisomisen ja ultraäänipesun jälkeen käyntiin hyvin, mutta ei pysy eikä saa millään säätöihin, melkein kaikki muu jo kokeiltu.. saha on husqvarna 242.
Rookeri kirjoitti: ↑28 Touko 2018, 21:10
Kyllä se helicoil kestää bensaa. Se on itseasiassa kestävämpi kuin alkuperäinen kierre. Onkohan vaan asennuksessa käyny joku moka.
No tämä oli toinen,epäilys että olisko käyny vaan huono tuuri koneistamolla. Pitää käydä huomenna kysäsemässö miten,toimitaan uudestaankorjauksen suhteen. Olis se kylöä varmasti osannu sielläki kertoo,mikäli bensa olis jotenkin turmiollista..
Alkuun kiristy tosiaan hyvin ja piti mutta varmaan moottorin tärinästä irtos kun huomasin että vuotaa pientä tippss, koitin varovasti kiristää nii pyöri vaan tyhjää
Tähän voisi sanoa mitä entinen työkaveri sano kun toinen oli sahan ostanut... Ostin sit kahdesta paskasta paskimman. Toinen oli jonssi ja toinen husse.