Palaako?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.

Tupakoitko?

Kyllä
111
45%
En ikinä
72
30%
Sain lopeteltua sauhuttelemisen...
32
13%
Vain "viihteellä"
29
12%
 
Ääniä yhteensä: 244

Henkkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 205
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Turku Finland

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

Poltin.. Eli vähän yli 2kk sitten lopetin, kännissä tuli poltettua 3vkoa, sitten olin 2vkoa kännissäkin ilman, sitten kännissä taas pari sikari ja röökiä. Mut selvinpäin ollut kokonaan ilman. Nyt pitäs koittaa olla koko ajan ilman, mitään laastareita sun muita en ole edes kokeillut. Lopettaa olen useamman kerrankin koittanut. Mutta jos todella haluaa lopettaa ja pitää motivaation yllä, se kyllä onnistuu.
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
Avatar
Terodes
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 769
Liittynyt: 23 Marras 2005, 19:35
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja Terodes »

Vajaa aski vihreetä LM:ää päivässä muuttuu savuksi ja tumpeiksi päivässä...
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'
Viestit: 582
Liittynyt: 06 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Soenjuu

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

Joo, siis tupakointihan on ihan homojen hommaa.. itsellä menee aski päivässä. Täytyy myöntää, että paskaan oon tuon homman kanssa polkenu.. vituttaapi jopa.
Enää ei jalkoja palele
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1674
Liittynyt: 05 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja NoFear »

En oo oikeestaan koskaan säännöllisesti polttanu. Parin vuoden ajan tässä on nyt enemmän tai vähemmän aina kännissä palanu, mutta nyt ei kännissäkään yli kuukauteen. Taidanpa jättää kokonaan ihan lopullisesti.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Niillä rahoilla jotka uppoavat tupakkaan tupakoivilla voisi ostaa vaikka pienoismalliautoja tai dvd-levyjä tai jotain muuta yhtä hyödytöntä... itse en ole polttanut koskaan säännöllisesti, satunnaisenkin röökin viimeksi vuonna 1987, mutta siihen menee kauhea määrä rahaa, ja kaiken lisäksi se haisee kaamealle ja terveellisyyskään ei ole parasta mahdollista. Tunsin yhden äijän joka alle viiskymppisenä sai keuhkosyövän ja n. viikon päästä kun oli todettu niin kuoli siihen samassa huoneessa jossa myös olin. Ja se on ruman näköistä kun muijat polttaa.
Avatar
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3708
Liittynyt: 21 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Ei pala.
Ei oo tullu opeteltua koskaan sitä puuhaa, mutta ei se raha kyllä mihkään säästöönkään ole jääny :-?
Avatar
tt__
'Senator'
'Senator'
Viestit: 814
Liittynyt: 11 Kesä 2005, 15:23
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja tt__ »

valitettavasti palaa....semmonen 1 askin verran päivässä...
hangover tuning

Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Avatar
Arnage
'Senator'
'Senator'
Viestit: 331
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 22:24

Re: Palaako?

Viesti Kirjoittaja Arnage »

aski päivässä about
Thornicue
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 87
Liittynyt: 11 Marras 2005, 15:02
Paikkakunta: Wegas

Viesti Kirjoittaja Thornicue »

liikenteessä monesti palaa renkaat ja pinna, mutta muuten smarttia ~aski per päivä.
R.I.P. : Vectra A Irmscher -89'
Peugeot 306 1.9 SRTD reuhake.
-Thornicue-
kylahulluracing
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 243
Liittynyt: 23 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Lyypekki/DE

Viesti Kirjoittaja kylahulluracing »

Ihan liikaa... ammatin varjopuolia... 2 askii päivässä
Hellurei kaikki pikku nilkit ja nulkit,nyt kaivetaan taskusta esiin ne vitun rakotulkit.

-Kadett C 2,0 IIISOOO projekti -
-Volvo C70-
Avatar
Kettunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 570
Liittynyt: 28 Elo 2005, 02:37
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Kettunen »

Vihriää LM:ää tai vaihtoehtoisesti Pall Mallia 10+ päivässä
Vectra C 2.8t - Signum 2.0t - Astra F C20XE
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Skaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 134
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:08
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Skaj »

Smartin maxiaski päivässä.. punasta tietenki :) ja joskus muutama vaniljasikari.. niit pieniä..
Avatar
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1115
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

ata kirjoitti:Niillä rahoilla jotka uppoavat tupakkaan tupakoivilla voisi ostaa vaikka pienoismalliautoja tai dvd-levyjä tai jotain muuta yhtä hyödytöntä...
Helppo sanoa jos ei ole koskaan kunnolla polttanutkaan :roll: . Nyt on ollut kuukausi ilman tupakkia, kymmenen vuotta ehti mennä askin päivässä. Se tekee noin sata euroa kuussa, mutta missään ei moista rahaa ole näkynyt.
Teoreettisesti siinä kyllä säästää, mutta jos ostat sadalla eurolla jotain etukäteen kuvitellen säästäväsi sen savuttomana, olet varmasti persaukisena kuukauden päästä :lol: . Ei sitä voi edes yrittää selittää... ei nikotinisti osta tupakkia rahalla, vaikka tili olisi tyhjä sitä tupakkia saa jotenkin(eikä se vaikuta muihin hankintoihin). Se on kuin ilmaa jota hengität :lol: .
retsi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 226
Liittynyt: 19 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: piäkaapunti

Viesti Kirjoittaja retsi »

Kohta 1½ vuotta polttamatta :D . Toisen kerran lopettanut. Välillä olin 7 vuotta polttamatta.... tyhmä kun aloin uudelleen.....
axtrion
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 26
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 20:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja axtrion »

Palaa jtn 10-15 vihreää barclayta päivässä. Olin 2v polttamatta mutta sitte repsahti. Mutta olen sentään lopettanu nuuskaamisen.
Vastaa Viestiin