Vihattavin automerkki?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.

Vihattavin automerkki

Toyota
52
14%
Volkswagen
19
5%
Nissan
5
1%
Ford
43
11%
Volvo
21
6%
Peugeot
12
3%
Skoda
1
0%
Kia
17
4%
Honda
2
1%
Fiat
6
2%
Citroen
23
6%
Mazda
3
1%
Audi
2
1%
Renault
9
2%
Mercedes-Benz
33
9%
Hyundai
3
1%
BMW
56
15%
Chrysler
2
1%
Saab
3
1%
Chevrolet
0
Ei ääniä
Mitsubishi
1
0%
Seat
0
Ei ääniä
Subaru
2
1%
Suzuki
1
0%
Dodge
2
1%
Lada
17
4%
Alfa Romeo
4
1%
Smart
5
1%
Jeep
0
Ei ääniä
Joku muu
4
1%
Opel
30
8%
 
Ääniä yhteensä: 378

DjFaSt
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1348
Liittynyt: 12 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Aus/Vsa

Viesti Kirjoittaja DjFaSt »

MErsua ei voi vihata kun tulee itekkin ajeltua c-sarjalaisella usein.Vaikka kyllä se aika paska kosla on :roll: :lol: ..

Eniten ottaa nykyään hattuun nää e35 bemarit, joita näyttää olevan joka kylän amislippispäällä.Ja ajellaan niin perkeleen naamaa kun on bimmeri alla :roll: ..Noitahan taitaa jo saada ilman :lol:
diexsel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 515
Liittynyt: 22 Kesä 2005, 19:58
Paikkakunta: P:no

Viesti Kirjoittaja diexsel »

Subaru...voe helevata saisivat haudata sen bokserin sementtiin...kuluu perkale soikeeks pytyt ja männät...surkee laitos vanhemmiten, ...kele jalkaan ne bokserit kuuluu... :no:
Non Gradus Anus Rodentum! (Not Worth A Rats Ass!)
Magister Mundi sum! (I am the Master of the Universe!)
Vescere bracis meis (Eat my shorts)
Stercus accidit (Shit happens)
smpovers
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 53
Liittynyt: 14 Syys 2007, 00:28
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja smpovers »

DjFaSt kirjoitti:MErsua ei voi vihata kun tulee itekkin ajeltua c-sarjalaisella usein.Vaikka kyllä se aika paska kosla on :roll: :lol: ..

Eniten ottaa nykyään hattuun nää e35 bemarit, joita näyttää olevan joka kylän amislippispäällä.Ja ajellaan niin perkeleen naamaa kun on bimmeri alla :roll: ..Noitahan taitaa jo saada ilman :lol:
Empä ole ennen e35 bemarista kuullut :lol:
Bemarit, Fordit ja Volvot on mun suosikkiautoja...

Itse en siedä ranskalaisia autoja enkä etuvetoisia. Myös kaikki uudet missä on monimutkaisia sähkövikoja on perseestä.

60, 70 ja 80 luvulla kunnon autot tehtiin. Etenkin 80-luvun Bemarit ja 70-luvun Fordit ja Opelit
Tietysti aina kun on joku harvinaisuus/vanha auto niin arvostan niitä.
Avatar
Peck4
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 227
Liittynyt: 18 Loka 2005, 16:46
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Peck4 »

citroen jo ulkonäkönsä takia :o
Corsa B 1.2
Avatar
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1495
Liittynyt: 10 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Miami, FL

Viesti Kirjoittaja jopi »

oliko tämä nyt vihattavin auto vaiko mistä olen eniten kateellinen auto gallup? Mulla se kyllä pyörii tuossa Fordin ja kaikkien ranskalaisten autojen välissä.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Elmeri
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1046
Liittynyt: 03 Elo 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Hupaisaa. Tälläkin foorumilla tuntuu yleisimmät kriteerit miellyttävälle autolle olevan: saksalainen, sporttinen, tehokas ja takaveto.. Eli mieli tekee BMW:tä, mutta siihen ei ole enää mahdollisuutta, koska yhteisön painostuksella se on julistettu pannaan.. :lollis:
Avatar
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1495
Liittynyt: 10 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Miami, FL

Viesti Kirjoittaja jopi »

mä ainakin kehtasin vaihtaa oman 3000 omegani tuohon 540
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Avatar
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1283
Liittynyt: 11 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jezze »

Tällä gallupilla Bmw on jaetulla ensimmäisellä sijalla vihatuimmista merkeistä, mutta tuolla yleisien puolen kyselyssä Bemari on toisiksi halutuin merkki? :roll:
Avatar
VilleH
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 12
Liittynyt: 25 Touko 2005, 23:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja VilleH »

Toyota, ja muutkin riisikipat..
Avatar
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1036
Liittynyt: 13 Syys 2006, 21:03

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Ford = romuraudan kemiallinen merkki ;)

En ymmärrä miten voi jonkin merkin kaikki automallit olla läpiruostuvia paskoja ja niiden kuljettajat yllättävän usein tientukkeena liikenteessä. Melkein aina kun joku ei anna kaistaa tai kykkii edessä selvää alinopeutta niin yllätys yllätys perseessä lukee ford :lollis:
Skoda Octavia TDI
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Viesti Kirjoittaja Veikka »

ap85 kirjoitti:Ford = romuraudan kemiallinen merkki ;)

En ymmärrä miten voi jonkin merkin kaikki automallit olla läpiruostuvia paskoja ja niiden kuljettajat yllättävän usein tientukkeena liikenteessä. Melkein aina kun joku ei anna kaistaa tai kykkii edessä selvää alinopeutta niin yllätys yllätys perseessä lukee ford :lollis:
Ja mää en ymmärrä et miks ooppeli ja viat yhdistetään aina toisiinsa, joku kysyy multa että minkä auton omistan, ja kun olen vastaukseni sanonu, niin kysyjältä tulee uusi kysmys kuin liukuhihnalta, onko ollu paljon vikoja. :lol: :lollis:
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Kuinkahan monen "vihaaminen" perustuu vaan jonkun tietyn auton yleiseen imagoon..?
Itellä mitää vastaan mersuja, tosin en sellasta koskaan ostais, ei vaan kiinnosta yyber-tylsyytensä takia. Mersukuskit on ne jotka siitäkin niin vihatun tekee, ei auto itse..
Toisekseen, en voi vihata automerkkiä jolla en ole ajanut/omistanut, milläs perusteella voisin vihata sillon? Vähän sama kun "vihaan neekereitä koska yleinen mielipide sanoo että niitä pitää vihata, mut ei ne mulle mitää pahaa oo koskaan tehny.."
Topicin aiheen voisi muuttaa muotoon: "mikä automerkki aiheuttaa inhon tunteen", tai "mitä automerkkiä et KOSKAAN ostaisi".
Itellä em. reaktion tekee kaikki ranskalaiset ja kaikki pienet autot, ei mitkään muut.
Tosin, uutena joku Citroen C4 VTR vois mennäkin, jos pakotettais ase ohimolla.. :-?
Ford Mondeo 1.8 STW
Nysali
'Senator'
'Senator'
Viestit: 370
Liittynyt: 25 Huhti 2006, 09:14
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Nysali »

kyl ihan nimen perusteella meni mun ääneni, toi ota sai sen.
Avatar
-Tome-
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 246
Liittynyt: 21 Touko 2007, 16:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja -Tome- »

Tojolootalle ääni myös minulta... Varsinkin uudet toyotat ovat hel***in rumia, tuntemani tojota-kuskit varsinaisia kusipäitä ja kolmanneksi tojotan tämän vuoden malleista tehokkain moottori on 177hv diesel :lol: Verrattuna esimerkiksi Opelin tehokkaimpaan joka 208Kw eli 280hv. Toyota on tämän päivän pappamerkki nro1.
alonap
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 47
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 09:42
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja alonap »

Mulla äänestys jää käytännön kokemuksiin:
BMW 320i -85 7vuotta ajettiin eikä kertaakaan jääty tienpäälle.
Opel kadett c -75 ajettu 24tkm vain bensan saanti ongelmia(kaverin parkkisakko tankissa)
mitsubishi colt -80 ajettu 200km kiertokanki suuren öljynkulutuksen(loppumisen) vuoksi lohkosta ulos
toyota corolla -71 ajettu 4km puutui!!
nyt: Fiat bravo -97 10 tkm ajettu ilman vikoja.
Ehkä hieman jäävuoren huippuja mutta japsin ovat saaneet minun vihansa niskoihinsa!!
Vastaa Viestiin