Eikös tuo ole ihan normaali lukema sarjatuotantoautossa? Ainakin euroissa ja japseissa, uudenmantereen kalustossa litrateho taitaa olla n.50luokkaa.Tero Äijälä kirjoitti:Onneksi sentään jossain natzikipoissa on heposet linjassa kuutioihin(Opelin 3L ja n.210hp ).
Vihattavin automerkki?
Seat Cordobasta krenkkaa laatikko, mutta sen sijaan Seatin voisit jopa ostaaessentia- kirjoitti:108tkm polo classicilla ja vaihdelaatikko alko krenkkaa... ei kivaa...
seatin tai skodan voisin jopa ostaakin...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Vihaan eniten Rovereita ja pajeroita.Siinä on kaks semmoista autoa joita ei tee mieli ruuvata mistään hinnasta vaikka pakko välillä onkin.Itsellä on harraste ja käyttöautona W123 300D mersu jota ruuvaa ihan huvikseenkin vaikka tarvetta ei oliskaan .En tiedä sitten olenko mulkku kun mersulla ajan mutta ainakaan turpiin ei ole lyöty eikä suoraan sitä sanottu .
tunnen yhden die hard-alfakuskin, ja eikä hän pahemmin ole suuttunut kun joskus olen kiusannut (taitaa olla poikkeustapaus).xanbui kirjoitti:Yrittäkääpäs sanoa Alfan omistajalle jotain poikkipuolista.
Tulevat silmille
mutta minun valinta on kyllä märssy, tämä kaikkien pirun veronkiertäjien, korinvaihtajien, mittarinruuvajien yms. kestosuosikki
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 3231
- Liittynyt: 30 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Jyväskylä
vastavirtaan on mukava uida, kun virta heiluttelee palleja....-> Opel
*EDT: 800:s postaus..* *ja vielä merkkipaaluna sattui Opeliksia halventava repla... ei mene hyvin täälläkään*
*EDT: 800:s postaus..* *ja vielä merkkipaaluna sattui Opeliksia halventava repla... ei mene hyvin täälläkään*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Bena kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan normaali lukema sarjatuotantoautossa? Ainakin euroissa ja japseissa, uudenmantereen kalustossa litrateho taitaa olla n.50luokkaa.
On jos poltto-aineena on diesel(turbo). Tosin mökki-öljyllä toimivat koneet menevät jo kirkuen ohi bentsiini mosien litratehoissa(ja hyötysuhteessa). Mutta eikös nykyään nuo litratehot ala olemaan vapari koneissa n.80-90heposen luokkaa(kun puhutaan ihan normi autoista), ja turboissa jotain aivan muuta? Toki perus perhevessat ovat oma lukunsa Varmaan monen vihattavin kottero, eli peeämvee on tehnyt mosan joka on 3L turbo ja vääntää paremmin kuin diesel. 1300rpm alkaen vääntö on 400Nm joka jatkuu about 5000rpm asti. Heposia on suht vähän eli noin 310hp mutta suorituskyky on ihan kohtuullinen eli kuluneella 0-100km/h ilmoittaen alta 6sekkaa, mutta esim. 60-120km/h ei kannata mennä kokeilemaan ihan kaikilla edes urheiluautoiksi kutsutuilla kapineilla.
Eikös tuo ole ihan normaali lukema sarjatuotantoautossa? Ainakin euroissa ja japseissa, uudenmantereen kalustossa litrateho taitaa olla n.50luokkaa.
On jos poltto-aineena on diesel(turbo). Tosin mökki-öljyllä toimivat koneet menevät jo kirkuen ohi bentsiini mosien litratehoissa(ja hyötysuhteessa). Mutta eikös nykyään nuo litratehot ala olemaan vapari koneissa n.80-90heposen luokkaa(kun puhutaan ihan normi autoista), ja turboissa jotain aivan muuta? Toki perus perhevessat ovat oma lukunsa Varmaan monen vihattavin kottero, eli peeämvee on tehnyt mosan joka on 3L turbo ja vääntää paremmin kuin diesel. 1300rpm alkaen vääntö on 400Nm joka jatkuu about 5000rpm asti. Heposia on suht vähän eli noin 310hp mutta suorituskyky on ihan kohtuullinen eli kuluneella 0-100km/h ilmoittaen alta 6sekkaa, mutta esim. 60-120km/h ei kannata mennä kokeilemaan ihan kaikilla edes urheiluautoiksi kutsutuilla kapineilla.
Opel Corsa c 1.2 16v -01
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1982
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Tero Äijälä kirjoitti:Bena kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan normaali lukema sarjatuotantoautossa? Ainakin euroissa ja japseissa, uudenmantereen kalustossa litrateho taitaa olla n.50luokkaa.
Mutta eikös nykyään nuo litratehot ala olemaan vapari koneissa n.80-90heposen luokkaa(kun puhutaan ihan normi autoista), ja turboissa jotain aivan muuta? .
kyllä se varmaan eneemmin on se 65-75
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R