Vihattavin automerkki?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.

Vihattavin automerkki

Toyota
52
14%
Volkswagen
19
5%
Nissan
5
1%
Ford
43
11%
Volvo
21
6%
Peugeot
12
3%
Skoda
1
0%
Kia
17
4%
Honda
2
1%
Fiat
6
2%
Citroen
23
6%
Mazda
3
1%
Audi
2
1%
Renault
9
2%
Mercedes-Benz
33
9%
Hyundai
3
1%
BMW
56
15%
Chrysler
2
1%
Saab
3
1%
Chevrolet
0
Ei ääniä
Mitsubishi
1
0%
Seat
0
Ei ääniä
Subaru
2
1%
Suzuki
1
0%
Dodge
2
1%
Lada
17
4%
Alfa Romeo
4
1%
Smart
5
1%
Jeep
0
Ei ääniä
Joku muu
4
1%
Opel
30
8%
 
Ääniä yhteensä: 378

|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

minun ääni ehdottomasti mersulle.MINUN mielestä se on ruma.se on myös kallis.ja mitä nyt pari kertaa olen autolla ajanut (ikää kun ei ole vielä korttiin) niin kyllä oli meidän ooppeli paljon parempi ajaa kuin mersu 8)
Rusty Rocket
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 205
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 02:00
Paikkakunta: Nokia,ghost town

Viesti Kirjoittaja Rusty Rocket »

Minäkään noista mitään merkkiä varsinaisesti vihaa, mutta on olemassa pari automerkkiä mikä ei saa omia sympatioitani, enkä näin ollen kyseisen merkkisiä laitteita ottaisi. Näistä merkeistä esimerkkinä kerrottakoon Ford ja BMW.. kun ei niin ei...
Astra Caravan 16v -99 (ei luojankiitos enään allekirjoittaneen omistuksessa!!)
Chrysler Windsor 7-passenger Limousine -50
Neckar Jagst 770 "Rat-Rod Abarth-replica" -6?
Fiat 127 "Stella" -84
Pistoolisankari
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 1508
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pistoolisankari »

tällä hetkellä volvo on mulle kuin suolaa haavaan.. olin aikaisemmin opel mies mutta ajattelin että voihan sitä volvonkin ostaa, nauttiihan se sentään laatu-auton statusta. mutta kyllä asia ainakin minulle sattui juurikin niin että upposin kaulaa myöten paskaan ja tällä hetkellä volvo makailee vaihteeksi korjaamon pihalla ja ajan enon 86 micraa... mutta olen myös sitä mieltä että ainoa asia mitä japanista voi katella on nintendo ja aurinko :lol:

itsellä on ollut volvon sijais autona nyt eskort jonka myin kun joku sen halusi väkisin ostaa ja sitten ostin toisen joka menikin heti sierraan vaihdossa.. varsinainen ford kierre, mutta itsellä on hyvää makua fordista
myöskin opelista on todella hyvää makua suussa kiitos asconan ja omegan ja seuraava autohan tulee olemaan opel -(z)- -(z)-
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Miksi Opel on listalla....? Ei kai kukaan viatonta Ooppelia vihaa, eihän...??? -(z)-
Ford Mondeo 1.8 STW
Avatar
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1866
Liittynyt: 05 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

J.S.T kirjoitti:Sitten vastaan, kun mulla on henkiläkohtaista kokemusta jokaisesta merkistä vähintään kolmesta eri autosta.
Samat sanat. Tällä hetkellä huonoimmat kokemukset vanhasta Pösöstä ja Rellusta eli niitä en ole ainakaan ihan heti ostamassa. Mitä nyt oon autoja katellu, niin seuraava auto vois olla ihan melkein mikä vaan: Bemari, Mersu, Volvo, Seat jne. jne.

Mitään merkkiä en siis taida vihata, mutta onhan niitä jotain merkkejä mitä en niin paljon arvosta tai joita en heti ostaisi omaan käyttöön.
Corsa OPC -09
Superi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1146
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Superi »

Miksi jotain automerkkiä pitäisi vihata? Tossa ylempänä jotkut vihaa autoja, toiset mielikuvia niiden käyttäjistä, mitä tässä haetaan?

Autot ovat fantastisia laitteita, ei niitä pidä vihata :D
Avatar
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3585
Liittynyt: 15 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Eipä näistä mitään merkkiä erityisesti tule vihattua. Mutta Nissan siitä syystä, että merkin perheautot eivät sytytä millään tavalla. Ei ajettavuudella eikä ulkonäöllä.
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Viesti Kirjoittaja Veikka »

olen tullut siihen tulokseen että oli ensimmäinen ja viimene oppeli meijän taloudessamme, seuraava on jokin Quattro
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3996
Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

astramaani kirjoitti:on tullu tota top gearia katottua nyt useampia jaksoja,eipä ne juontajat tosta vauxhallista oikeen piittaa.
Paitsi Monaro V8:sta. Kelpais mullekin 8)

Kyselyyn vastasin Nissan: ovat niin kammottavan näköisiä ufo-autoja nämä uudet primerat varsinkin eikä almera juuri sen paremmalta näytä.

Olis kyllä tehnyt mieli vastata Opel.. on se kuitenkin sellanen viha-rakkaussuhde :lollis:
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Avatar
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2524
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

KIA!
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
T0mi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 21
Liittynyt: 12 Syys 2006, 11:17

Viesti Kirjoittaja T0mi »

Mitsu!!ei koskaan meiän "taloon"!!! :evil:
Avatar
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3824
Liittynyt: 17 Maalis 2005, 22:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja kaakana »

Jani_m kirjoitti:
AlpinaD10 kirjoitti:
Vekutin kirjoitti:Märsü.... Yleisesti ajatellen kuljettajat on m******a... :lollis:
KYLLÄ, mersu tekee kuskista kokovartalok***än :evil:
Mielipide tuokin^ :roll: . Automerkki ei mielestäni vaikuta siihen kuinka kusipää kuljettaja on... :no:
Samaa mieltä. Ehkä kuitenkin jotkin automerkit korostavat joittenkin tyyppien kusipäisyyttä.
OCFormulatietäjä 2012 & 2019

My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Avatar
Tero Äijälä
'Senator'
'Senator'
Viestit: 979
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Tero Äijälä »

OPEL. Vaihtoehtona on Cadillac.
Opel Corsa c 1.2 16v -01
Avatar
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4493
Liittynyt: 09 Elo 2005, 09:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja XciD »

Siinä teille bemarinvihaajat mun baijerin ihme.. prkl.. =)
Tiedätte sitten kelle puitte nyrkkiä. :wink:
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Re: Vihattavin automerkki?

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Meinasin pistää, että idän ihmeet tai siis kaukoidän ihmeet, mutta toisaalta en pidä niitä autoina ollenkaan. Toisaalta ne ovat luotettavia kehonsiirtovälineitä ja kaikenlisäksi aika mauttomia, ettei niitä pidä siitäkään vihata.

j.h

Liian monta tuhatta riisipusseilla ajanut...
Vastaa Viestiin