Tarviiko porata?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.

Tarvitaanko porauslautta ketjua?

Kyllä
71
63%
Ei
32
28%
Laitetaan tämäkin lukkoon
10
9%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2272
Liittynyt: 21 Touko 2004, 03:00
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja AtB »

mimmix kirjoitti:AtB: Mä lopetan tän cat fightin nyt tähän. Ihan voit elellä missä pilvilinnoissa haluat, itsepähän tiedän kuka mut otti - ja ketä hän ei ottanut... :roll:
Mut jos suakin lykästi niin sittenhän sulla ei ole mitään valittamista? :wink:
Hmm.. Mielenkiintoista, ensimmäinen kerta kun tapaan yhden ihmisen tappeluun :lol: No, ehkä sekin sit onnistuu joiltain :roll:
Sen mä kyllä tiedän ihan täysin kuka ei ottanut ja ketä vaikka vonkausta olis ollut ihan riittämiin, mutta en lähde yksityisiä keskusteluja levittelemään julkisesti. Asianomaiset tietää kyllä että kumpi sano ensin ei kiitos. Se on sitten eriasia mitä sinulle tai joillekin muille on kerrottu..
Ja oonko mä valittanut? En tietääkseni :) Eikä mulla mitään valittamista edes ole, mulla on asiat paremmin kuin hyvin :)
Aika hyvää tylytyksen yrittämistä sieltä suunnasta mut yritykseksi jää, sori 8)


E: Niin joo, piti vielä todeta se, että ei oo kyllä oikean -(z)--miehen voittanutta! Ihan tälläi yleisesti todettuna ;)
Astra K 1.6 -18 (Punainen paholainen :ruoska: ) -- Astra G 1.6 16V -98
~(EX) Astra H OPC -06 ~ (EX) Vectra Wagon Ultimate Edition 1.9 CDTI -08 ~ (EX) Ascona C 1.8i -86 ~
Avatar
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1115
Liittynyt: 28 Heinä 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

:o
Avatar
Kume
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 2277
Liittynyt: 22 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kume »

Jos sää löysit sen prinssisi, niin siinä tapauksessa jyrkkä ehkä... (ja vanhus vetäytyy takavasemmalle kiroilemaan hitauttaan...
Hehe ;)
No, ehkä ei mitään ihan niin vakavaa... Vielä Mut aika näyttää mitä tapahtuu, mihinkäs tässä kiire, valmiissa maailmassa
Niinpä, hätäilemällä ei tule kuin..... 8)
No eipähän tästä mitään sen kummempaa fightia saa aikaseksi. Ihmetyttää vaan miten jotkut ihmiset ei välitä sen vertaa kasvojensa säilyttämisestä että edes esittäisi olevansa ok. Näkeehän sen tyhmempikin kuinka mustasukkainen sä AtB mulle olit Azzyyrista. Mutta aivan turhaan. En mä usko että sä sitä olisit saanu vaikken mä väliin olis tullukaan...
Tota ei tainnut olla toi azz, atb:lle se ensimmäinen vaihtoehto :D Ja mää olen sitten varmaan ihan jumalattoman tyhmä :D
AtB: Mä lopetan tän cat fightin nyt tähän. Ihan voit elellä missä pilvilinnoissa haluat, itsepähän tiedän kuka mut otti - ja ketä hän ei ottanut...
Pilvilinnoissa...muahahah :D Tais olla toi peli jo ihan selvä ennenkuin tulit kuvioihin, ei herneitä ,selvennän vain asioita ;) Tais olla niinpäin ettei atb ottanut azz:ia :)


Onnea vaan azz:ille ja mimmixille yhteisellä polulla

-(z)-
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Avatar
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1598
Liittynyt: 08 Tammi 2006, 15:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

Siellä lordin keikalla näin yhen ihmisen tappelun, tämä nyt toista kertaa elämässäni. Olin menossa junaan ja pyysin ystävällisesti rappusilla istuvaa miestä siirtymään että pääsisin sisään. Se sitten vetäs herneen nenään ja kävi kurkkuun kiinni, siinä vähän aikaa ihmettelen kunnes nakkasin sen mäkeen, sinne se jäi riehuu ja varjonyrkkeilee yksinään :roll:

Repes totaalisesti tosta wannabecalibran postauksest :lol:

Jos tän ketjun pitäis ihan muuten vaan paskanjauhantaketjuna? Missä vois jutella ihan randomi juttuja niin paljon kun tykkää.
Kuva
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Mutta kuka poraa ja ketä?
Avatar
JiiPR
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1598
Liittynyt: 08 Tammi 2006, 15:39
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPR »

Siinä vasta kysymys :roll:
Kuva
Avatar
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3878
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Näistä jutuista huomaa Opel-tyttösten iän :roll:

ja nyt tais lähteä herneitä nekkuleihin

Mut kell onni on, se hälle suokoon.. :wink:
TBD
Avatar
EkaOpeli
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 150
Liittynyt: 27 Elo 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja EkaOpeli »

JiiPR kirjoitti:
Jos tän ketjun pitäis ihan muuten vaan paskanjauhantaketjuna? Missä vois jutella ihan randomi juttuja niin paljon kun tykkää.
Joo olishan se aika tännekin jo saada tsätti-triidi tai ihan räblä-henkinen juttunurkka. Ite tulee räpellettyä ihan toisaalla, vertaisteni idioottien seurassa :wink:
pari vuotta vanha patonkifarkku, jenkkicorolla ja kiinan skootteri
ascona_c
OCF Member 2020
Viestit: 9278
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 02:00

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

EkaOpeli kirjoitti:
JiiPR kirjoitti:
Jos tän ketjun pitäis ihan muuten vaan paskanjauhantaketjuna? Missä vois jutella ihan randomi juttuja niin paljon kun tykkää.
Joo olishan se aika tännekin jo saada tsätti-triidi tai ihan räblä-henkinen juttunurkka. Ite tulee räpellettyä ihan toisaalla, vertaisteni idioottien seurassa :wink:
Paskanjauhanta/tsätti/räblä/juttunurkka löytyy jo: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=45824
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.

Nyt vähän muitakin..
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3855
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

ascona_c kirjoitti:
EkaOpeli kirjoitti:
JiiPR kirjoitti:
Jos tän ketjun pitäis ihan muuten vaan paskanjauhantaketjuna? Missä vois jutella ihan randomi juttuja niin paljon kun tykkää.
Joo olishan se aika tännekin jo saada tsätti-triidi tai ihan räblä-henkinen juttunurkka. Ite tulee räpellettyä ihan toisaalla, vertaisteni idioottien seurassa :wink:
Paskanjauhanta/tsätti/räblä/juttunurkka löytyy jo: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=45824
Aivan, tuolla vois jatkaa mm. tuota uuden parisuhteen ihanuuden "toitottamista" niin ei sotkeennu jokainen topic :roll: :wink:
Kuva
Avatar
unique
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6619
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja unique »

Itkeäkkö vaiko nauraa?

Niinkun joku tuolla jo totes..Hoh Hoijaa..

Niin ja eikös se sanonta ole; se jolla onni on, se onnen kätkeköön?

Vinkvink.
Vaihdetaan H1 xenon-sarja, H7 sarjaan.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=239737
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

tarvitaan jos vaikka kävis zäkä joskus :lol:

edit: jos lurttinen ei lukkoa laittanut sen laitto joku semmoinen joka suuttu kun ei saanu :lol:



ei herneitä ja kick bännejä mulle
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1498
Liittynyt: 27 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Porauslautta- jälkiviisat ketjuko tämä nyt on vai mikä? Kohta tulee tällekki lukkoa niin ei aikaakaan nii kohta aukeaa uus vastava. Vai aukeaako?
Ihme touhua.. :o :D 8)
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

-VMK- kirjoitti:Porauslautta- jälkiviisat ketjuko tämä nyt on vai mikä? Kohta tulee tällekki lukkoa niin ei aikaakaan nii kohta aukeaa uus vastava. Vai aukeaako?
Ihme touhua.. :o :D 8)
Vitsin ja jutun heitosta menee vähän maku, jos aletaan oikeasti kinastelemaan. Olen Mimmixin kanssa sopinut, ettei me tästä aiheesta enää jatketa missään ketjussa. Mutta kyseisen naisihmisen luonteen tietäen kannattaa jättää myös ne provoilut pois tämän jälkeen, niin se päätös myös pitää. Pyysin cat-fightia ja sen sain, en tosin sellaista kun siinä kohdin ajattelin toivoin. Koska tiedän että Mimmix oli tässä cat-jutussa aluksi täysin huumorilla mukana, se tuntui hauskalle. Atb ja hänen kaverinsa taasen näköjään eivät tätä ymmärtäneet, mikä näin jälkiviisaana onkin helppo kyllä ymmärtää, kun ketjua lukee. Provoilu oli kyllä, sanoisinko täyslaidallista....

Ja voin Atb sitten vakuuttaa, että meidän keskinäisiä keskusteluja tai niiden aiheita ei tiedä kukaan ulkopuolinen, ellet sinä ole kertonut. Että mustamaalaus on sitten täysin turhaa.

Tämä on olkoon viimeinen posti tästä aiheesta minun tai Mimmixin toimesta, ja jos tälle ketjulle vielä modet paukauttaa lukkoa, ni loppuu se vähäkin asian tiimoilta märehtiminen.
Kiitos, näkemiin ja piste.
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
MANTARIINI
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 189
Liittynyt: 15 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Viitasaari

Viesti Kirjoittaja MANTARIINI »

Täähän alkaa olla parempi kuin porauslautta ketju. :o Nooh onneks jotkut löyti edes toisensa ennen porauslautan uppoomista. 8)
Vastaa Viestiin