?! kirjoitti: ↑16 Tammi 2019, 21:05
Nyt vielä melko karkeat säädöt motissa ja painettakin n.0.7bar.Leiman jälkeen sitten pitäis ruveta säätämään ja ehkä painetta nostamaan,saas nähdä mitä vakio imusarjalla saa ulos.Nettijuttujen perusteella imusarja kannattaa vaihtaa n.300hv kohdalla
Mun mielestä toi imarin vaihto 300hv kohdilla tulee tarpeeseen näillä orkkis pikkuhyrrillä kun niistä loppuu kapasiteetti. Tuollaisen Holsetin kanssa tuskin tarvii vielä tuossa kohtaa huolehtia tuosta.
Mutta ei kyllä kovin kalliita näytä olevan nuo EDS(?) kopioimarit
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Mulla ois tommonen kopioimusarja ylimääräsenä jos kiinnostaa, täsmälleen sama mikä tuo linkin takainen.
Ylärekisterissä se hengitti kyllä paremmin, mutta jotenkin tuntui että se oli sitten "käyttöalueesta" pois joten viskasin vakiosarjan takaisin.
Toki, minähän ajelen vaan suht vakio koneella, pienellä ahtimella pienillä paineilla
Keskiviikosta lähtien ollut nyt käytössä ja vuosi ajoaikaa haettu.Tänään tuli käytyä Heinolassa, 280km/35l re85,n.200km 120km/h(todellinen)/80km hiljenpaa muutamilla sudituksilla,ei paha.Lamda arvo pääsääntöiseti alle 1,eli hiukan vois hoikentaakkin.Heinolan päässä telwin:niltä haettu pari käikälettä ja tehty ensimmäinen käyttöönoton jälkeinen takuu remonttikin,ahtoputken kiristys.
Nurkissa pyöriessä kulutus taitaa olla pitkälti +20l/100km.
Säätämistä riittää vielä,moottorin käytös melko karkeaa ja pitäisi sitä painettakin nostella
Saako näihin eco tec kansiin alumiinivenakoppaa jostain?
Tai mistä löytäisi sopivasti uuden muovisen,on vissiin sen verran ropellilla,ettei oikein pidä.
Aikaisemmin vähän kärtsäs silloin tällöin,eilen vaihdoin uuden tiivisteen ja ei ainakaan vuoto vähentynyt
Onko kannessa ne puolakannen kiinnityspahkurat? Jos on ja normi xevin venakoppa niin hiukan taitaa päästä kantamaan siitä pahkuroiden kohdalta. Mulla pitäisi olla yksi venakoppa varastossa mikä on tarkoitettu näihin kansiin missä ne puolankannen kiinnityspaikat
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
DEAD kirjoitti: ↑07 Helmi 2019, 09:38
Onko kannessa ne puolakannen kiinnityspahkurat? Jos on ja normi xevin venakoppa niin hiukan taitaa päästä kantamaan siitä pahkuroiden kohdalta. Mulla pitäisi olla yksi venakoppa varastossa mikä on tarkoitettu näihin kansiin missä ne puolankannen kiinnityspaikat
En tiä mitä pahkuroita tarkoitat,oon näistä ecotec ajan jutuista yrittänyt pysyä erossa.
Vuotaa reunoilta ulos,ei tulppakoloihin ollenkaan.z20leh kansi tässä pitäisi olla ja luulis venakopankin olevan samasta.
Minä tilasin tuon venakopan omaani, ainaki mulle tullut oli ihan alkuperäinen Gm:n pussissa. Laitoin myös levyn venakopan ja turbon väliin niin on tiivisteet kestänyt
^Hyvä homma jotta rupes tuolla pitämään,tilasin aamupäivällä myös tuon+uudet pultit.On tuossa mullakin lämpöeristys pellin käikäle,pakopesä pussissa ja portin poistoputki kääreessa.
Eiköhän nuo menne ihan vanhuuttaakkin ropelliksi kun noissa vapareissakin vuotaa aina enempi ja vähempi.
Onko muuten kösän Omegassa vakio imusarja?
Onko minkälaisia lukemia antanut penkissä?
On kyllä hyvät tehot tullut tuommosella paineella,mulla nyt 0.8bar ja tuntuu että vaatii vähintään tuplat jotta tuo lossi liikkuis edes kohtuullisesti.