Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
Ratin alaosassa on joo harmaata nahkaa, sitä on myös vaihdekepin ja käsijarrunpusseissa sekä toi vaihdekepin nuppi on myös jonkun näköinen harmaa niin mun mielestä sopii yhteen. Radion kehyskin on harmaa mutta mietinnässä on kyllä joku toinen soitin.
Edellisen sivun kuvissahan on eri soittimet. Harmaiden muovien kanssa auton mukana tullut joku JVC ja mustien muovien kanssa 7700 Pioneer. En tykkää yhtään tosta JVC:stä joten laitoin tilalle tuon Pioneerin mikä oli ittellä varastossa. Mutta katotaan nyt vaihtuuko soitin vielä, jos vaihtuu niin Pioneerissä pysytään kyllä.
Edellisen sivun kuvissahan on eri soittimet. Harmaiden muovien kanssa auton mukana tullut joku JVC ja mustien muovien kanssa 7700 Pioneer. En tykkää yhtään tosta JVC:stä joten laitoin tilalle tuon Pioneerin mikä oli ittellä varastossa. Mutta katotaan nyt vaihtuuko soitin vielä, jos vaihtuu niin Pioneerissä pysytään kyllä.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
PLX seosmittari ja ahtomittari löysi paikkansa keskikonsolista. Auton omassa mittaristossa on jonkunnäköiset hopeiset kehykset/rinkulat niin tein alumiinista tuollaisen kehyksen lisämittareille/kattonapeille joka jatkais tuota samaa linjaa:
Ei ehkä kovin ergonominen paikka mittareille mutta eivät ainakaan ole häiritsevästi silmissä missään koetaulun päällä. Lisäksi asennus on tehty niin ettei koelautaan ole ruuvattu yhtään ruuvia eikä muutenkaan tuhottu autoa mistään kohtaan. Läpivienti on kyllä tehtävä rintapeltiin että saa piuhat konehuoneen puolelle.
Ei ehkä kovin ergonominen paikka mittareille mutta eivät ainakaan ole häiritsevästi silmissä missään koetaulun päällä. Lisäksi asennus on tehty niin ettei koelautaan ole ruuvattu yhtään ruuvia eikä muutenkaan tuhottu autoa mistään kohtaan. Läpivienti on kyllä tehtävä rintapeltiin että saa piuhat konehuoneen puolelle.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Ei yhtään hassumman näköinen tuollaisena!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1495
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Luvia
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
Se jäykistää peltejä, jolloin kiihdytyksissä korin jousto pienenee ja näin tehoa siirtyy enemmän tiehen.vectraTBO kirjoitti: ↑12 Helmi 2019, 09:07
Eräs Suomen kovimman hifiauton tittelin omaava Arosa kuski sanoi että konttia pitää vaimentaa ja toi mulle puoliväkisin jotain painavaa mattoa jota kuulemma pitää tonne konttiin tunkea. Pelon sekaisin tuntein ne sitten tuonne liimailin vaikka painoa tuli lisää autoon
PS. Mun Arosa ei ole kovin edes pelleiltään
Opel Mokka 1.4T 4x4
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Ite kairasin g Astraan sinne apparin puolelle ilmaritilän luo josta puhallin ottaa ilmaa. Sai sinne tehtyä melko ylös sen reiän niin ei vedet tulvi helposti pirttiin ja hanskalokeron kun irroittaa niin löytää helposti reiän minkä tökkää toisin kun kuskin puolelta joka on niin ahdas ettiä reittiä
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
Joo, taakse pitäs vetopitoa saada niin hyvä että perä jäykistyyleutoranta kirjoitti: ↑15 Helmi 2019, 14:38Se jäykistää peltejä, jolloin kiihdytyksissä korin jousto pienenee ja näin tehoa siirtyy enemmän tiehen.vectraTBO kirjoitti: ↑12 Helmi 2019, 09:07
Eräs Suomen kovimman hifiauton tittelin omaava Arosa kuski sanoi että konttia pitää vaimentaa ja toi mulle puoliväkisin jotain painavaa mattoa jota kuulemma pitää tonne konttiin tunkea. Pelon sekaisin tuntein ne sitten tuonne liimailin vaikka painoa tuli lisää autoon
PS. Mun Arosa ei ole kovin edes pelleiltään
Älä oo vaatimaton, sulla on kuitenkin ne aidot 885 vanteetki
Täytyy juu kurkata sinne hanskalokeron taakse. Kuskinpuolen orkkis läpivienti mulla tosiaan on jo käytössä vahvarin virtapiuhalle.blex84 kirjoitti: ↑16 Helmi 2019, 09:52 Ite kairasin g Astraan sinne apparin puolelle ilmaritilän luo josta puhallin ottaa ilmaa. Sai sinne tehtyä melko ylös sen reiän niin ei vedet tulvi helposti pirttiin ja hanskalokeron kun irroittaa niin löytää helposti reiän minkä tökkää toisin kun kuskin puolelta joka on niin ahdas ettiä reittiä
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Eilen tuli heitettyä pikku roadtrippi Inkulla. 570km ja keskikulutus 8,1l/100km. Toiseen suuntaan matkavauhti noin 87kmh ja takaspäin sitten ei jaksanu nysvätä kuivalla tiellä noin hiljaa vaan vauhtia oli 100-120kmh.
Eka stoppi Tampereella mihin tiputin noi avossa alla olleet RH:t. Sieltä löyty kaveri joka suoristelee vanteita, toivotaan että tulee hyvät. Noissa vanteissa oli kaikissa pystyheittoa takakehällä jo 2012 kun ne Saksasta tuli käytettynä. Avossa vaan tuntu ravistavan liikaa niin koitetaa nyt suoristella.
Tampereelta sitten Uuraisille puskuria hakemaan kun Matkahuolto ei suostunu kuljettaa. Kuulemma liian iso paketti kun lasketaan ulkomittojen mukaan, ei mahdu linja-autoon En tiedä missä välissä oli virkailijalla hiekkaa mutta on Matkahuollossa nyt ennenki puskimia lähetetty, kuitenkin vain tuollainen kevyt pintamuovi kyseessä:
Eli avoon OPC puskin. Projektikuntoinen, alhaalta vähän halki ja toinen sumari rikki. Lisäksi puuttuu se alalevy millä se tulee apurunkoon kiinni. Täytyy vähän testata miten toi mahtuu tuon kuulerin kanssa olemaan ennenku alkaa sitä enempää hieromaan.
Eka stoppi Tampereella mihin tiputin noi avossa alla olleet RH:t. Sieltä löyty kaveri joka suoristelee vanteita, toivotaan että tulee hyvät. Noissa vanteissa oli kaikissa pystyheittoa takakehällä jo 2012 kun ne Saksasta tuli käytettynä. Avossa vaan tuntu ravistavan liikaa niin koitetaa nyt suoristella.
Tampereelta sitten Uuraisille puskuria hakemaan kun Matkahuolto ei suostunu kuljettaa. Kuulemma liian iso paketti kun lasketaan ulkomittojen mukaan, ei mahdu linja-autoon En tiedä missä välissä oli virkailijalla hiekkaa mutta on Matkahuollossa nyt ennenki puskimia lähetetty, kuitenkin vain tuollainen kevyt pintamuovi kyseessä:
Eli avoon OPC puskin. Projektikuntoinen, alhaalta vähän halki ja toinen sumari rikki. Lisäksi puuttuu se alalevy millä se tulee apurunkoon kiinni. Täytyy vähän testata miten toi mahtuu tuon kuulerin kanssa olemaan ennenku alkaa sitä enempää hieromaan.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Mäkin yritin puskuria lähettää pari vuotta sitten,niillä oli jokin max.pituus jonka ylitti
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Ite puskurin lippaa koitin lähettää. Kauhean kinuamisen jälkeen olisivat ottaneet kyytiin hinta vain ois ollut jotain 70e. pituuden takia meni yli mutta tuohan ois menny vaikka siinä kojelaudalla
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
Oon itse kyllä lähetelly puskimia matkahuollossa jonkun verran eikä ikinä ole valitettu koosta. Tuosta Astran puskimesta tuli yli 0,5m3 paketti ulkomittojen mukaan ja se oli raja, ei menny paljon yli mut kuitenkin. Toisaalta se rahti olis ollu jotain +70e niin nyt selvis 45e bensoilla ja maaseutumatkalla
Koitin liparetta tänään paikoilleen ja meni ihan heittämällä coolerin puolesta, muutenkin istui tosi nätisti:
Tarkempi tutkiskelu osoitti puskimen olevan orkkis GM joten ei ihme että sopii:
Jotenkin vaan oletin että toi on semmonen muovikopio mitä on paljon liikkeellä mut onneksi oli orkkis
Koitin liparetta tänään paikoilleen ja meni ihan heittämällä coolerin puolesta, muutenkin istui tosi nätisti:
Tarkempi tutkiskelu osoitti puskimen olevan orkkis GM joten ei ihme että sopii:
Jotenkin vaan oletin että toi on semmonen muovikopio mitä on paljon liikkeellä mut onneksi oli orkkis
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
No hinta oli projektille ihan ok, 70e. Suomesta tuollaisen uuden muovikopion olen löytänyt 369e hintaan ilman sumareita, ebaystä 360e hintaan sumareilla rahteineen. En tiedä mitä noi orkkikset maksaa mutta ei tuo kallis ollut. Tuosta on toinen sumarinlasi rikki ja toinenkin niin rupinen että molemmat on ostettava. Johonkin 40e rahteineen oon sumareita löytäny ebaystä. Puskin+bensat+uudet sumarit niin ollaan vasta 155eurossa
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Sää kerkesit ostaa tämän puskimen myöhästyin puhelun verran, ei siinä mitä meni hyvään kotiin
Halvalla oot saanu Saksan ebayssa silloin tällöin noita orkkiksia vastaavassa kunnossa hinta 200-300.
Halvalla oot saanu Saksan ebayssa silloin tällöin noita orkkiksia vastaavassa kunnossa hinta 200-300.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
No juu ei ollut kallis. Mutta tosiaan halki alhaalta, sumarit vaihtokunnossa, alalevy puuttuu, muutama kiinnike rikki niin onhan siinä korjattavaa. Aika raavittu vielä alaosasta niin maalari joutuu sille myös antaa rakkautta muutenkin kuin maalilla. Korjailin halkeemat ja kiinnikkeet ja kippasin sen maalarille, valmista odotellessa.
Tein läpiviennin laajakaistan piuhoille, ahtomittarin letkulle ja TC napin johdoille hanskalokeron taakse tulipeltiin. Aika ahdasta hanskalokeron takanakin on koska lämppärinpuhallin vie suurimman osan tilasta. Joku paikka onneksi löytyi mihin mahtui poraamaan eikä konehuoneen puolellakaan ollut siinä kohtaa mitään edessä. Tai no olihan siinä ilmastoinnin putket jotka vaikeutti käsien saamista läpiviennille konehuoneen puolelta.
Nyt pelittää laajakaista, ahtomittari ja pienien vaikeuksien jälkeen myös TC nappi:
Myös radio tuli vaihdettua hiukan monipuolisempaan. Pioneer AVH-X7800BT on malli, eli flippimankka. Plussana tuosta saa mankan valaistuksen valita melko vapaasti että sopii auton koetaulun valoihin. Vanhan JVC:n kanssa oli jo asennettu joku rattinäppäinadapteri ja riitti että siihen vaihtoi piuhan joka lähtee palikasta mankkaan(5e) niin nyt toimii myös rattinapit Pioneerin kanssa. Lisäksi tuhkikseen laitoin piiloon volttimittarin jossa pari USB liitäntää:
Tein läpiviennin laajakaistan piuhoille, ahtomittarin letkulle ja TC napin johdoille hanskalokeron taakse tulipeltiin. Aika ahdasta hanskalokeron takanakin on koska lämppärinpuhallin vie suurimman osan tilasta. Joku paikka onneksi löytyi mihin mahtui poraamaan eikä konehuoneen puolellakaan ollut siinä kohtaa mitään edessä. Tai no olihan siinä ilmastoinnin putket jotka vaikeutti käsien saamista läpiviennille konehuoneen puolelta.
Nyt pelittää laajakaista, ahtomittari ja pienien vaikeuksien jälkeen myös TC nappi:
Myös radio tuli vaihdettua hiukan monipuolisempaan. Pioneer AVH-X7800BT on malli, eli flippimankka. Plussana tuosta saa mankan valaistuksen valita melko vapaasti että sopii auton koetaulun valoihin. Vanhan JVC:n kanssa oli jo asennettu joku rattinäppäinadapteri ja riitti että siihen vaihtoi piuhan joka lähtee palikasta mankkaan(5e) niin nyt toimii myös rattinapit Pioneerin kanssa. Lisäksi tuhkikseen laitoin piiloon volttimittarin jossa pari USB liitäntää:
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Astra G Cabrio Turbo -03
Jaapa jaa. Kunnei muuta keksiny ni hommasin tollaset mokkulat et pystyy jakaa puhelimen näytön soittimeen langattomasti:
Voi vaikka kattoo valokuvii:
Tai youtubee:
Ja jos ei muuta keksi ni kattelee OCF faceryhmää, vetää pään täytee ja nauraa ittensä kuoliaaksi
No joo. Uudet sumarit tuli tänään sumujen saarilta, vanhat vertailuna alla :
Voi vaikka kattoo valokuvii:
Tai youtubee:
Ja jos ei muuta keksi ni kattelee OCF faceryhmää, vetää pään täytee ja nauraa ittensä kuoliaaksi
No joo. Uudet sumarit tuli tänään sumujen saarilta, vanhat vertailuna alla :
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Vectra C OPC 5d -07 & Insignia A OPC 5d -10 & Astra G Cabrio Turbo -03
Haiskahtaa siltä että oot ollu liian tehokas tuon Avon suhteen ja tekeminen/ideat alkaa loppuu? Voiko näin päästä käymään?
Se alkaa pienestä. Ensiautoksi hommaat Astran ja eräänä päivänä tajuat että ei saatana...