Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Laita nyt edes rengas paikoilleen.
Mä mallasin Omegaan ilman mitään kiintopistettä,niin meni 4cm väärään kohtaan pituussuunnassa
Ja vielä selvinpäin
Mä mallasin Omegaan ilman mitään kiintopistettä,niin meni 4cm väärään kohtaan pituussuunnassa
Ja vielä selvinpäin
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Elä hyvämies mee ilman rengasta nuin isoon reikään sitä kaarta mallaan paikalleen
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Joo kyllä mä sen jo kerran tohon mallailin renkaan kanssa kun noi viivatkin piirsin, tuli vaan mieeen etten tarkistanut oliko sentilleen keskellä, silmämääräisesti oli hyvä ja kaaren korkeushan on vakio kun tossa ainakin tulee alahelmasta asti se kaari...?! kirjoitti:Laita nyt edes rengas paikoilleen.
Mä mallasin Omegaan ilman mitään kiintopistettä,niin meni 4cm väärään kohtaan pituussuunnassa
Ja vielä selvinpäin
Helman rälläköisin pois ja omasta mielestä oli paremmassa kunnossa kuin odotin
Kittiä oli sitä enemmän mitä taaemmas pääsi mutta kohtuu vähän
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Muistat varmaan ottaa turvavyö irti ennen hitsauksia
Ja on tuossa jo aika perkeleelliset 5mm kittiä
Ja on tuossa jo aika perkeleelliset 5mm kittiä
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Juu on kittiä mutta onneksi alkaa vasta siitä mihin uusi kaari hitsataan..1,2sorsa kirjoitti:Muistat varmaan ottaa turvavyö irti ennen hitsauksia
Ja on tuossa jo aika perkeleelliset 5mm kittiä
Pitää vielä rälläköidä kaari kohta niin selviää, miksi kittiä on edes laitettu tonne... varmaan kun sisälokariä parsittu niin mennyt sisään koko kohta kun taitaa toisellakin puolella olla samanlainen kun niitin reikää katsoi
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Kaartahan kuuluisi vaihtaa vain sen minkä tarvii että pysyttäisiin lähellä pokkauksia, teroitetulla U-raudalla olen leikkaus linjan aina piirtänyt, ensin koriin ja sen jälkeen leventänyt +2mm
Uusi pelti sisäpuolelle, kunnon hitsaukset ja kotelosuoja sisäpuolelata rakoon
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Mä luulen et tohon ei oo vaihdettu mitään kun ei helmoja edes oo jaksettu paikata?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Voi tietysti olla että joku entinen joskus vaihtanut, en muista oliko saumoja kun sisäverhoilu oli irti kun itse vuosi sitten hitsasin reikiä umpeen..
Kävi mielessä oikein koritinan laittaminen saumoihin
Tuossa on pakko vaihtaa koko korjauspalan verran kun iitin reikiä menee niin ylös... pitää leikata ensin toi sisälokasuojaviritys pois kun tulee niin ulos että ei korjauspala osu ylhäältä kunnolla peltiin ennenkuin piirtää lopulliset leikkauslinjat1,2sorsa kirjoitti:?! kirjoitti:Eiköhän siihen ole vaihdettu koko kaaren korjauspala(turhaan),jolloin harvemmin tulee yhtään hyvä.
Kaartahan kuuluisi vaihtaa vain sen minkä tarvii että pysyttäisiin lähellä pokkauksia, teroitetulla U-raudalla olen leikkaus linjan aina piirtänyt, ensin koriin ja sen jälkeen leventänyt +2mm
Uusi pelti sisäpuolelle, kunnon hitsaukset ja kotelosuoja sisäpuolelata rakoon
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Jos ylhäällä ei ole mätää niin mikset täppää niitä niitin reikiä umpeen?
Sisäsuoja kannattaa kiinnittää kylkeen mahdollisimman ylös,jos haluu isoja pyöriä käyttää.
Alkuperäinen rakenne on tarkoitettu 155/80 r13 renkaille
Itse kyllä laittaisin edelleen jotkut kuitulärpyttimet kylkeen,ei olis niin justiinsa noi kaarihommat.Näyttää melko työläältä saada siisti vakio kaarilla.
Sisäsuoja kannattaa kiinnittää kylkeen mahdollisimman ylös,jos haluu isoja pyöriä käyttää.
Alkuperäinen rakenne on tarkoitettu 155/80 r13 renkaille
Itse kyllä laittaisin edelleen jotkut kuitulärpyttimet kylkeen,ei olis niin justiinsa noi kaarihommat.Näyttää melko työläältä saada siisti vakio kaarilla.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
juu niittikaaret vois olla ihan hyvä ratkaisu. ei kuitenkaan museoautoa tule .
tai ainakin jatkaa sisäkotelo tuosta suoraan kylkeen.tekkee niinkun tullee hyvä.
tai ainakin jatkaa sisäkotelo tuosta suoraan kylkeen.tekkee niinkun tullee hyvä.
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Niittikaaret oli aluksi mielessä tai sitten pelkästään taakse niittikaaret kun leveämpi taka-akseli. nyt tuli halu saada autosta mahdollisemman vakion näköinen?! kirjoitti:Jos ylhäällä ei ole mätää niin mikset täppää niitä niitin reikiä umpeen?
Sisäsuoja kannattaa kiinnittää kylkeen mahdollisimman ylös,jos haluu isoja pyöriä käyttää.
Alkuperäinen rakenne on tarkoitettu 155/80 r13 renkaille
Itse kyllä laittaisin edelleen jotkut kuitulärpyttimet kylkeen,ei olis niin justiinsa noi kaarihommat.Näyttää melko työläältä saada siisti vakio kaarilla.
Onneksi on kaveripiirissä automaalareita ketkä osaa auttaa sitten jos kittailuksi menee Aikaahan mulla on koko talvi ettei kiire ole auton kanssa ja mussa asuu pieni perfektionisti niin ei luonne anna periksi oikoa tossa hommassa kun omille sukille siinä kusee vuoden päästä
Hyvin noilla sisälokareilla pyöri 15" kitkat talvella, ja saahan niitä nyt oikastua ylemmäs kun pitää auki repiä
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Jäykistä sisälokaria jollain tapaa ja elä hitsaa sisälokaria kylkipeltiin alkaa ajan mittaan kuplimaan kylki
Itse jos tekisin niin koriliimalla laittaisin sisälokaria ulkopeltiin kokonaan kiinni niinkun jo 2000luvun autoissa on
Itse jos tekisin niin koriliimalla laittaisin sisälokaria ulkopeltiin kokonaan kiinni niinkun jo 2000luvun autoissa on
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
http://aijaa.com/TPKdlj
Tosta kun katsoo niin ihan sikaflexissä tms niitinreikien kohdilta että helpommalla pääsee kun vaihtaa ylempää kaaren...
D-kadetti maalattu 2008 ja sisälokarit hitsattu eikä ole kukkaa vielä missään....
Tosta kun katsoo niin ihan sikaflexissä tms niitinreikien kohdilta että helpommalla pääsee kun vaihtaa ylempää kaaren...
Nykyaikanahan olis kunnon liimoja että jos muutamalla napilla kiinni ja sitten liimalla, taitaa ne nytkin suurimmaksi osaksi liimalla ollablex84 kirjoitti:Jäykistä sisälokaria jollain tapaa ja elä hitsaa sisälokaria kylkipeltiin alkaa ajan mittaan kuplimaan kylki
Itse jos tekisin niin koriliimalla laittaisin sisälokaria ulkopeltiin kokonaan kiinni niinkun jo 2000luvun autoissa on
D-kadetti maalattu 2008 ja sisälokarit hitsattu eikä ole kukkaa vielä missään....
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Rookeri kirjoitti:Mikä tää tämmönen on, olisko jotain kuvia?1,2sorsa kirjoitti:teroitetulla U-raudalla olen leikkaus linjan aina piirtänyt, ensin koriin ja sen jälkeen leventänyt +2mm
Uusi pelti sisäpuolelle, kunnon hitsaukset ja kotelosuoja sisäpuolelata rakoon
Omavalmiste sopiva pakoputken U rauta esim 48mm päät piikiksi ja kaaren reunaa vasten pyöräytys.
Sitten ruuvipenkissä painaa sen 2mm kasaan ja piirtää korjauspalan.
Ei tullut otettua kuvaa. Mun corsan topikissa on kaaresta paikallaan kun otin lamellilla sen 2mm pois ja laitoin oikein puskusaumalla
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Kadett c-coupe -75 cih -> 2.0 ohc turbo
Jos sulla on b ascona/manta perä siellä niin vakio kaariin ei mahu enään mitkään muut kuin isolla eeteellä olevat sirkkelin terät.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V