Jees, motonetista saisi red linen tavaraa ja tilaamalla vaikka mitä merkkiäascona77 kirjoitti:Totta kai pistät sitä oikiaa nokka tököttiä kun kaikki on uutta
Yleensä koneen kasauksessa olen käyttänyt öljyn ja stp sekoitusta
Jees, motonetista saisi red linen tavaraa ja tilaamalla vaikka mitä merkkiäascona77 kirjoitti:Totta kai pistät sitä oikiaa nokka tököttiä kun kaikki on uutta
Samat keinuthan on kaikissa ohc moottoreissa. Onneksi ohc ei hajota mitään vaikka vähän keinuja menisikin Pitää koittaa noilla möhköillä eka miten kestää. Samassa liikkeessä noi paksummat inat oli 4e kalliimmat kuin ohuetblex84 kirjoitti:Ite tavannut nuissa lihavemmissa kulumista kovasti ja itellä paukkui poikki siinä 1.3sessa turbossa nuo paksummat mutta 2.0 oohooceen keinut kestivät eikä ollut kulumaa niinkun nuissa lihavemmissa oli jo 5000km jälkeen ja oli myös uusi ajamaton nokka kyseessä eli molemmat oli uutta
Mulla katkeili vaan 4 pako aina. Ja rajoitin oli pehmeä, mutta tiedä sitten miten sekin parantunut kun silloin oli Haltech E6X. Mikä alkaa olemaan aika vanha jo Muistaakseni tässä uudessa Haltechissa luki että pehmeällä alkaa 300rpm ennen jo jotenkin toimimaan ja och koneessa ei ollut mitään yläkuolokohdan merkkejä niin rautalanka väännettiin alas sen mukaan mitä yläkuolo pitäisi nokkapyörässä olla No vittu 6ast oli ajoitukset pielessä kun samalla ruiskulla ekan 16v rakensinSakari kirjoitti:Mulla menny kans noita paksuja poikki. Ja kerran tuli tarvikkeena noita ohuempi, ne ei kestänyt sitäkään vähää. Noi alkuperäiset ohuet missä gm leima on kaikista parhaat.
En mäkään, kirjoitusvirheblex84 kirjoitti:En kyllä oo ohv koneista puhunut