Omega A -88 C20XE turbo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

https://fi-fi.facebook.com/pages/Tervol ... 2092508533

Tuolla vilminpätkä kemorasta, kivat sävelet :D :D :D
Vähän muitakin romuja meidän tallista :lol:

Muistakaa tykkäillä :lol: :lol: :lol:
TRT racing
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

:peukku: ja tykkäyksiä! :D :D :D ei oo ku 4 tykännyt :cry:

Mites tonne top 20 varttimailiin pääsee?
TRT racing
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

Tossa noita vartti lappuja jos jotain kiinnostaa ite en ymmärrä mittään :lol:

Kuva

Kuva
TRT racing
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Vähän selvityksiä lapun teksteille ja lukemille:

Reaktioaika on se kulunut aika vihreän syttymisestä siihen kun auto liikahtaa. Varttimailin aikaa mittaava kello käynnistyy kuitenkin vasta kun auto liikkuu, ei vielä kun vihreä syttyy.

60 feet ilmoittaa ensimmäiseen 18 metriin kulutettu aika ja se kertoo lähinnä pidon määrästä.
Sitten on noita muita väliaikoja eri kohdissa matkaa eli pyöristettynä 100, 200 ja 300 metrin ajat sekä tuo puolessa välissä oleva nopeus.

Viimeisenä varttimailiin kulutettu aika ja loppunopeus joka ei ole maaliviivalla oleva nopeus vaan se on ennen ja jälkeen maaliviivan olevien kennojen välinen keskinopeus.

Jos tiedät tarkalleen paljonko autosi painaa kuljettajan kanssa, voit tuosta loppunopeudesta laskea suoraan paljonko sulla on tehoa autossa.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

Suurinpiirtein noi tajusinki :lol: paitsi tota reaktio aikaa mietein et lasketaanko se mukaan vai ei :lol:

Oletan ettei nuo loppuajat okein huonoja oo ku vertasin tonne top 20 aikoihin mut muista ei mitään hajua mitä vois parantaa tai mikä on huono?

Slikseillä tietty viivasta irtois paremmin ja reaktio aikaa pienentäis ku olis hereillä :lol: :lol:
TRT racing
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2845
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja Keme »

toni.t kirjoitti:Suurinpiirtein noi tajusinki :lol: paitsi tota reaktio aikaa mietein et lasketaanko se mukaan vai ei :lol:
Ei sitä tossa lasketa mihinkää mukaan.
JEEEEEEEEEEEEE!
kosunen
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 570
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja kosunen »

Kun ei täyttä varmuutta auton painosta kuskin kanssa, niin kuitenkin veikkaan moottoritehon pyörivän jossain 360-390 hp:n tuntumassa.
Avatar
opelmeister
'Senator'
'Senator'
Viestit: 861
Liittynyt: 13 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Vihtavuori

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

kosunen kirjoitti:Kun ei täyttä varmuutta auton painosta kuskin kanssa, niin kuitenkin veikkaan moottoritehon pyörivän jossain 360-390 hp:n tuntumassa.
Kolmossivulla dynolappu.
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12738
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Mukavat tehot 8)
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

Vääntöä ku sais alemmaks lisää :D ehkä nokkien ajotuksia vois kokeilla. En kyl tiiä miten toi ahtimen vaihto autto asiaan mut toivottavasti positiivisesti.Ainaki tuuntuu heräävän kivasti ja vielä ku nosti paineet 1,5 bar ni tais päästä alueelle ku muuttu ihan eri tuntoseks :D

Tuli vaitestokin ostettua ja sekin mallia bmw zf dieselistä. Alkaa oleen ihan liika bemarin osia :evil: Vielä ku löytäis tonnarin jarrut jostain
TRT racing
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4422
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja ?! »

^^Jarrut B Omegasta,lähes kaikissa on ne 296mm ,poikkeuksena vm.94-96 2.0 koneisista löytyy pienemmät etujarrut.
Noita Omegan romuja on purussa joka kylässä ja osat on yleensä kohtuu hinnoissa.
Mullakin on etusatulat ylimääräisenä h.50e/pari
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

:lol: :lol: :lol: sultahan löytyy kaikkee :lol: :lol: :lol:
TRT racing
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

Tässä olis sitä idiootti viivan piirtoo yhen rengasparin eestä :lol:

(Älä kokeile kotona. Temppu suoritettu valvonnan alaisena suljetulla alueella ja suorittajana amatööri) :lollis: :lollis: :lollis:


https://www.youtube.com/watch?v=F5NxZdzHu ... pp=1&app=m
TRT racing
Avatar
teukka77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1714
Liittynyt: 12 Joulu 2004, 02:00
Paikkakunta: Rauma/Huittinen

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja teukka77 »

Tammikuun Tuning.fi lehdessä juttua autosta :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Avatar
toni.t
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 06 Elo 2013, 19:46

Re: Omega A -88 C20XE turbo

Viesti Kirjoittaja toni.t »

Oikein bongattu :thumbsup: toivottavasti on hyvä juttukin kun kuvasta ovat saanneet hienon :peukku:

http://www.tuning.fi/5844/taustakuva-012015
TRT racing
Vastaa Viestiin