Rookeri kirjoitti:Se ääni voi tulla sieltä toiselta puolelta mitä luulet ehjäksi.
Voiko toi alusta niin paljon kierrättää ääniä "väärälle" puolelle? Kuitenkin istunut useasti apparin paikalla ja paikallistanu äänet erittäinkin selvästi sinne.
Noh, ei kai siinä kauheasti häviäkään jos molemmille puolille vaihtaa Ensimmäinen katsastuskin tulee tehdä tän vuoden puolella.
marqus kirjoitti:Moog- merkkinen etuvakaajan pystytanko vaihdettu omatoimisesti paikalleen.
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.
Meyle HD on nyt hommattuna molemmille puolille, mut uskalataako noita mm iskaritolpan kiinnityspaikkoja alkaa sorvaamaan sopiviksi noille Meylelle? Jos lipsahtaa liian isoiksi niin sittenkö ei enää mikään pysy tukevasti paikallaan?
Kun niissä olikin erilainen kiinnitystapa kuin esim originaaleissa.
marqus kirjoitti:Tehdastakuu umpeutunut aikoja sitten ja on ollut aikaa suunnitella tulevaa.
Nyt kun noita säädettäviä alustasarjoja löytyy huokeempaan hintaan niin laitoin Saksan maalta tilaukseen FK:n setin http://www.fk-shop.de/en/Tuning/Suspens ... -2008.html Hintakin näyttää vaihtelevan monta kertaa päivässä
Samaa settiä on nyt muillekin tullut eikä keneltäkään hirveän rumia sanoja ole tullut, vielä.
Ja kesärenkaat koossa 245/45/18 on samoin hakusessa, hintahaarukassa 400-700€
Itellä Sorsassa kyseinen sarja, ajettu n. 30tkm/2v
Alkuun toimiva, nykyään ei.. Takajouset ihan loppu, ruuvattu niin ylös, kuin mahollista, mutta ilman kumitukeja jousen välissä ei voi taakse ottaa ketään kyytiin.
Edessä ei samoja ongelmia, mutta molemmat etuiskarit vaihdettu kertaalleen takuuseen..
Itelle 1. ja viimeinen coil sarja..
Kyllä ne osat on väärät jos ei mene paikalleen. Lemförder on kanssa hyvä jos kertakaikkiaan moog on mahdoton pitää autossa kiinni. Kyllä sekin 20-30tkm menee. Vauhtaa sitten kun hajoaa.
marqus kirjoitti:Moog- merkkinen etuvakaajan pystytanko vaihdettu omatoimisesti paikalleen.
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.
Meyle HD on nyt hommattuna molemmille puolille, mut uskalataako noita mm iskaritolpan kiinnityspaikkoja alkaa sorvaamaan sopiviksi noille Meylelle? Jos lipsahtaa liian isoiksi niin sittenkö ei enää mikään pysy tukevasti paikallaan?
Kun niissä olikin erilainen kiinnitystapa kuin esim originaaleissa.
Sitten ne on väärät osat!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
marqus kirjoitti:Moog- merkkinen etuvakaajan pystytanko vaihdettu omatoimisesti paikalleen.
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.
Meyle HD on nyt hommattuna molemmille puolille, mut uskalataako noita mm iskaritolpan kiinnityspaikkoja alkaa sorvaamaan sopiviksi noille Meylelle? Jos lipsahtaa liian isoiksi niin sittenkö ei enää mikään pysy tukevasti paikallaan?
Kun niissä olikin erilainen kiinnitystapa kuin esim originaaleissa.
Pienillä ohjeistuksilla saatu Meylet molemmille puolille laitettua, mutta kolinathan ei ota loppuakseen.
Seuraavaksi katsastuskonttorille näytille josko sieltä sais lisää vinkkejä asian kuntoonsaamiseksi
1,2sorsa kirjoitti:Nykyään tuv paperia ei tarvitse, pyöränsuuntaus lappu ja luetettava selvitys että alusta soveltuu autoon esim ostokuitti tai tuotenumero riittää
Fk coilisetti tässä? Oliskohan mahdollista saada kopiot noista tuv lapuista? Itsellä ei tullut mukana niitä ollenkaa ja FK ei paljo sposteihin vastaile!