Insignia BiTurbo -13
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13539
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia BiTurbo -13
2001 uudemmissa käytännössä vaaditaan tuo tuv todistus
Akselimassat, vetotapa ja kilowateista vaaditaan luotettava selvitys jota trafi ei ole määrittänyt tarkemmin.
Konttorin jarno soitti muihin ketjun konttoreihin jotka olivat samalla linjalla, kuitenkin näitä vanhempia on katsastettu ilman tuv lappuja, kukaan ei vain osaa määrittää mikä on luotettava selvitys,
oma selvitys ebayn ostokuitti ei kelvannut kw tiedon puuttuessa
Trafille on laitettu sähköpostia asiasta konttorin toimesta,
Määrittämään mikä on luotettava selvitys.
Bilsteinin kautta soittelin itselleni vastaavuus todistuksen (jossa luki tuv kun tuli sähköpostiin
Akselimassat, vetotapa ja kilowateista vaaditaan luotettava selvitys jota trafi ei ole määrittänyt tarkemmin.
Konttorin jarno soitti muihin ketjun konttoreihin jotka olivat samalla linjalla, kuitenkin näitä vanhempia on katsastettu ilman tuv lappuja, kukaan ei vain osaa määrittää mikä on luotettava selvitys,
oma selvitys ebayn ostokuitti ei kelvannut kw tiedon puuttuessa
Trafille on laitettu sähköpostia asiasta konttorin toimesta,
Määrittämään mikä on luotettava selvitys.
Bilsteinin kautta soittelin itselleni vastaavuus todistuksen (jossa luki tuv kun tuli sähköpostiin
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Insignia BiTurbo -13 "Alustan kanssa ongelmia!!"
No nih.
62 tkm mittarissa ja etujarrupalat ja levyt (lähes) alkavat olemaan muutamaa milliä vaille valmiit. Varotin ei ole vielä ilmoittanut, mutta soittivat kun alustaa laittavat alle.
Millasta kokoonpanoa suositellaan etupään jarruiksi? Ja miksei myös taka-akselille, koska sekin varmaan kohta kypsä vaihdettavaksi.
Ja ettei menis liian helpoksi niin etupään iskarienlaakerit tippuivat palasina asentamonlattialla
Mitähän sellasetkin maksaa??
Ja alusta on liiankin matalalla ainakin perästä vaikka on puolessa välissä kierteitä.
Saatana!! Ei ole hyvä nyt ei. Jotenkin tuntuu että tässä menny kaikki päin persettä....
Nyt on hyvät neuvot osien kanssa tarpeen.
62 tkm mittarissa ja etujarrupalat ja levyt (lähes) alkavat olemaan muutamaa milliä vaille valmiit. Varotin ei ole vielä ilmoittanut, mutta soittivat kun alustaa laittavat alle.
Millasta kokoonpanoa suositellaan etupään jarruiksi? Ja miksei myös taka-akselille, koska sekin varmaan kohta kypsä vaihdettavaksi.
Ja ettei menis liian helpoksi niin etupään iskarienlaakerit tippuivat palasina asentamonlattialla
Mitähän sellasetkin maksaa??
Ja alusta on liiankin matalalla ainakin perästä vaikka on puolessa välissä kierteitä.
Saatana!! Ei ole hyvä nyt ei. Jotenkin tuntuu että tässä menny kaikki päin persettä....
Nyt on hyvät neuvot osien kanssa tarpeen.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13 "Apuva!!"
Huolto varattu ja tuleehan taas pikku remonttia
Eteen jarrulevyt ja palat, ne iskarinyläpään laakerit ja öljynvaihto kun 15tkm edellisestä.
Clubin alennukset raapaistiin pois niin siltikin hinnat huimaa päätä. Oliko se -15% varaosista vai 10%? Mä menin sanomaan 15% ja kovasti huokaili tiskillä
Laitetaan kuvaa vasta kun saatu alusta kunnolla asettumaan oikeille lukemille.
Eteen jarrulevyt ja palat, ne iskarinyläpään laakerit ja öljynvaihto kun 15tkm edellisestä.
Clubin alennukset raapaistiin pois niin siltikin hinnat huimaa päätä. Oliko se -15% varaosista vai 10%? Mä menin sanomaan 15% ja kovasti huokaili tiskillä
Laitetaan kuvaa vasta kun saatu alusta kunnolla asettumaan oikeille lukemille.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13 *Alustahommia*
Alustan kanssa ollut säätämistä. Etenkin takana on ollu liiankn matalalla ja yleisilme on ollut keuliva. Pahin tilanne oli kun pakattiin 5 hengen Lapin reissulle ja ajeltiin vähän heikompiakin teitä. Ei onneksi pohjannut missään kohtaa. Eikä muitakaan vaurioita tullut.
Perä nyt ruuvattu lähes niin ylös kuin uskalsi nostaa. Ajoittain todella tiukassa ollut kierteet ja pitänyt laittaa WD-40 tyyppistä avustusta.
Jousta poistanut jännityksestä kun tilanne vaatinut.
No nyt sitten pitäis vaihtaa etuvakaajan pystytanko (muovinen) https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/ ... oneuvo=779 , koska kolahtelee esim pienellä vauhdilla kaivonkansien ja kuoppien kohdalla.
Pitääkö ne yleensä vaihtaa molemmille puolille vaikka toinen puoli onkin oireeton? Ja mitä huomioitavaa niiden vaihdossa?
Laitetaas uunituoreita kuvia:
Perä nyt ruuvattu lähes niin ylös kuin uskalsi nostaa. Ajoittain todella tiukassa ollut kierteet ja pitänyt laittaa WD-40 tyyppistä avustusta.
Jousta poistanut jännityksestä kun tilanne vaatinut.
No nyt sitten pitäis vaihtaa etuvakaajan pystytanko (muovinen) https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/ ... oneuvo=779 , koska kolahtelee esim pienellä vauhdilla kaivonkansien ja kuoppien kohdalla.
Pitääkö ne yleensä vaihtaa molemmille puolille vaikka toinen puoli onkin oireeton? Ja mitä huomioitavaa niiden vaihdossa?
Laitetaas uunituoreita kuvia:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Joopa. Onneksi istuin kun soitin Länsi-autoon ja kyselin huoltoa Corsaan. Samalla kysyin hintaa tolle etuvakaajan pystytangolle,hinta 80€!
Kallista muovia, jois sama osa tuolla Motonetissä on sen 20€. Vai onko noissa jotain eroavaisuutta kestävyydessä?
Kallista muovia, jois sama osa tuolla Motonetissä on sen 20€. Vai onko noissa jotain eroavaisuutta kestävyydessä?
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Ei oo kestävyys eroja kun otat motonetistä sen laadukkaan merkkisen tuotteen.
Re: Insignia BiTurbo -13
Eli TRW?jarkkis kirjoitti:Ei oo kestävyys eroja kun otat motonetistä sen laadukkaan merkkisen tuotteen.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Juu, ainaki trw poikittaistukivarren helat b-vectras kestäny hyvin.
Re: Insignia BiTurbo -13
Katotaan mitä sieltä sitten tuli kun tilasin ja laitoin viestiin, että toivon TRW:n valmistavaa osaa.jarkkis kirjoitti:Juu, ainaki trw poikittaistukivarren helat b-vectras kestäny hyvin.
Alkaneet työt taas haittaavat harrastuksia
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Moog- merkkinen etuvakaajan pystytanko vaihdettu omatoimisesti paikalleen.
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Vaihdoitko molemmilta puolilta, mä vaihdoin molemmat edestä ku oli noi motonetin vakaajat halpoja niin loppu kolina. Nyt n.20tkm takana ja vielä pelaa.
Inex partners oy paikalla mutta ei läsnä
Nykyiset:insignia st -18 1.6cdti 176tkm
Astra k -16 1,4T 175tkm
Entiset insignia 09 418tkm ja x määrä ooppeleita
Nykyiset:insignia st -18 1.6cdti 176tkm
Astra k -16 1,4T 175tkm
Entiset insignia 09 418tkm ja x määrä ooppeleita
Re: Insignia BiTurbo -13
Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.marqus kirjoitti:Moog- merkkinen etuvakaajan pystytanko vaihdettu omatoimisesti paikalleen.
20km testilenkki kertoi ettei kolina hävinnyt kokonaan etuoikealta
Isoimmissa montuissa "lonksahtelua" kuluu edelleen ´, mutta suurin osa hävisi kuitenkin. Mitäs sieltä sitten pitäis vaihtaa?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Insignia BiTurbo -13
Vaihdoin vain oikealta, koska vasen puoli on äänetön. Olihan toi edullinen mut mietinkin että oliko liian halpa. Onko laadullisesti huonompi?majuva kirjoitti:Vaihdoitko molemmilta puolilta, mä vaihdoin molemmat edestä ku oli noi motonetin vakaajat halpoja niin loppu kolina. Nyt n.20tkm takana ja vielä pelaa.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Rookeri kirjoitti:Joo Moog:it voi jättää sinne kaupan hyllylle.
No voe perseensuti! Pitää siis katsella parempaa tilalle.Timonen kirjoitti:Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.
Onneks vaihtotyö ei ole paha rasti.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Re: Insignia BiTurbo -13
Ja tyhmänä kysyttävä et miks pitää vaihtaa molemmille puolille samalla, jos toisessa ole mitään vikaa?marqus kirjoitti:Rookeri kirjoitti:Joo Moog:it voi jättää sinne kaupan hyllylle.No voe perseensuti! Pitää siis katsella parempaa tilalle.Timonen kirjoitti:Moog pois ja Meyle HD-osa tilalle.
Onneks vaihtotyö ei ole paha rasti.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike