Calibra -95 c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Koittanut metsästää jonkinlaista päät tuohon putkeen mutta ei ole löytynyt. Joko sisääntulo on liian pieni taikka sitten jos on sopiva niin ulostulo aivan tuhottoman kokoinen. Jos ei löydy mieleistä niin laitan pätkän tuota suoraa putkea
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
tuli survottua pönttö paikoilleen kun vanha alkoi jo turisemaan. Ei jaksanut lähteä migiä hakemaan jotta ois tinaillut liitokset kasaan niin tuli kursittu kasaan klemmareilla ja asennustahnalla jota vähän tursosi ylite mutta eipähän vuoda. Putkenpääksi laitoin pätkän tavan putkea jospa tuo siihen asti välttäisi kun löytää paremman.
Apurunkoa ja muita rojuja en vielä ole saanut hiekkapuhallettua kun konepajalla oli joku projekti levällää puhallus paikassa niin ei mahduttu sekaan
Apurunkoa ja muita rojuja en vielä ole saanut hiekkapuhallettua kun konepajalla oli joku projekti levällää puhallus paikassa niin ei mahduttu sekaan
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Hyvältä näyttää.
Tuossa kuva siitä Bilteman ovaalista, ei omasta mielestäni ole liian iso. Mutta makuja on monia.
Tuossa kuva siitä Bilteman ovaalista, ei omasta mielestäni ole liian iso. Mutta makuja on monia.
- Opel Vectra 2,0i -89
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Kävin minä bilteman valikoimaa kahtomassa ja muiden paikallisten liikkeiden mutta oli nuo ulostulot maksimissaan 2 tuuman tuloilla ja tuossa on putkisto 2.5" katilta lähtien. Tilaa ei ole että laittas supistuksen tai on mutta silloin putkenpää tulee sen 10cm puskurin ohi. Netistä koittanut ehtiä mutta monessa paikkaa ilmoitetaan vain ulostulon koko eikä ollenkaan sisääntuloa
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
mtään uutta ei vielä ole ehtinyt askartelemaan mutta osia on hommattu ehkä sitten ens viikolla tulee ruvettua laittelemaan paikalleen. Mennyt tämä viikko omegaa huoltaessa ja 350l akvaaariota askarrellessa.
Nyt hommattuna ilmansuodatin eteen raidetangot+päät, alapallot ja taakse isot puslat ja käkkärin kengät. Ens viikolla pitäisi jarrulevyjen/palojen tulla. Alkuviikosta ois tarkoitus hiekkapuhaltaa aprurunko ja tukivarret ja jos samaan syssyyn saisi maalattua.
Nyt hommattuna ilmansuodatin eteen raidetangot+päät, alapallot ja taakse isot puslat ja käkkärin kengät. Ens viikolla pitäisi jarrulevyjen/palojen tulla. Alkuviikosta ois tarkoitus hiekkapuhaltaa aprurunko ja tukivarret ja jos samaan syssyyn saisi maalattua.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Siistin näköinen calle. On se vaan nätti ilman mitään korisarjojaki. Täytyy itelläki joskus palata tähän
originaaliin kuosiin tuosta Irmscherin korisarjasta..
originaaliin kuosiin tuosta Irmscherin korisarjasta..
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
Re: Calibra 2.0i 16V -95
eipä nämä kalikat muuta tarvii kuin että raapii enimmät ruosteet pois niin näyttää hyvältä.
Eilen sen verran ehdin askartelemaan ja selkä kesti, että sain vaihdettu nivelet ja jousen kuskinpuolelle. En tiedä minkä verran vielä painuu tuo fk-75 vieteri mutta nyt on aika tarkkaan sama korko molemmin puolin vaikka toisella puolen on tuo Ta:n -60mm jousi. Fk:n vieteri näytti olevan tehty hiukan paksummasta langasta ja oli hiukan lyhyempi mutta mitä siinä hyppyyttelin niin aika paljon samaan tapaan painuivat ja olivat yhtä koppurat.
Tänään olisi tarkoitus mennä hiekkapuhaltamaan osia ja jos vielä ehtisi maalaamaankin ne ja taakse ois vielä tulossa powerflexin puslat.
Eilen sen verran ehdin askartelemaan ja selkä kesti, että sain vaihdettu nivelet ja jousen kuskinpuolelle. En tiedä minkä verran vielä painuu tuo fk-75 vieteri mutta nyt on aika tarkkaan sama korko molemmin puolin vaikka toisella puolen on tuo Ta:n -60mm jousi. Fk:n vieteri näytti olevan tehty hiukan paksummasta langasta ja oli hiukan lyhyempi mutta mitä siinä hyppyyttelin niin aika paljon samaan tapaan painuivat ja olivat yhtä koppurat.
Tänään olisi tarkoitus mennä hiekkapuhaltamaan osia ja jos vielä ehtisi maalaamaankin ne ja taakse ois vielä tulossa powerflexin puslat.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
tänään sain laiteltua nivelet toiselle puolen ja samalla vaihdoin myös jousen. Voi olla että hiukan matalammaksi menee noilla fk;n jousilla kuin mitä oli ta:n mutta aika näyttää. Nyt on keula samassa korossa, kuin edellisellä jousilla jotka olivat vuoden paikallaan joten saa nähän miten nämä vielä painuuu. Ei tosin paljoa tarviisi enää painua kun alkaa sitten olemaan pohjaanlyöntikumien varassa nyt on vielä hiukan varaa kun paikallaan on lyhemmät kumit joita vielä hiukan lyhensin. Vetarinsuojakumi pitää ostaa kun ei ollutkaan varastossa käypästä ja jos sitä ens viikolla ennättäsi vaihdella nuo ja taakse apurungon ja tukivarret sitten voisi mennä kaverin luokse suuntamaan kulmat kohilleen. Ja toivoa voi että tulisi myös uudet jarrulevyt/palat joiden piti tulla jo ajat sitten.
Eilen sain maalattua taakse tulevat rojut ja tänään painelin paikalleen isot puslat ja posti toi tänään powerflexit taakse tukivarsiin ja bemariin tarkotetut epäkeskopultit. Saa nähdä saako noilla vähän camberia säädettyä nyt aika paljon miinuksella
Ja myyntiin menee nuo Ta:n vieterit kun ei ole enää tarvetta ja ehkä paikallaankin oleva alusta vielä vaihtuu ens talven aikana kun näyttäs säädettäviäkin olevan nyt saatavilla järkevään hintaan ja vielä semmosia että on myös takana säätö.
Eilen sain maalattua taakse tulevat rojut ja tänään painelin paikalleen isot puslat ja posti toi tänään powerflexit taakse tukivarsiin ja bemariin tarkotetut epäkeskopultit. Saa nähdä saako noilla vähän camberia säädettyä nyt aika paljon miinuksella
Ja myyntiin menee nuo Ta:n vieterit kun ei ole enää tarvetta ja ehkä paikallaankin oleva alusta vielä vaihtuu ens talven aikana kun näyttäs säädettäviäkin olevan nyt saatavilla järkevään hintaan ja vielä semmosia että on myös takana säätö.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Oletko vielä ajellut noilla FK:n etujousilla? Ovatko ajotuntumaltaan samanlaiset kuin TA:t? Itsellä kans jemmassa nuo samaiset FK:n jouset,kun aikanaan tuli vaan takajouset laitettua paikalleen tuosta sarjasta.
- Opel Vectra 2,0i -89
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
Re: Calibra 2.0i 16V -95
ei vielä ole tullut kovin kummosta lenkkiä ajettua mutta pikasella kopasulla vaikuttas nuo fk:n jouset hiukan paremmilta ajaa tai sitten vain kuvittelen. Onhan nuo hiukan lyhemmät ja paksummasta langasta tehty mutta korkeus jää kumminkin samaan joten voisi kuvitella että jousi ei ole yhtä kasassa kuin tuo ta:n vieteri. Mutta onpahan nyt eessä ja takana saman sarjan jouset joten sai myytyä pois nuo ta:n jouset. Jospa näillä tämän kauden pärjäisi.
Pitää kokeilla ehtiikö tänään ajamaan pidemmän lenkin mutta ei kehtaisi kauheasti rällätä kun kulmat on vielä säätämättä ja ei olisi pahitteeksi että tulisi nuo uudet jarrulevyt/palat
Pitää kokeilla ehtiikö tänään ajamaan pidemmän lenkin mutta ei kehtaisi kauheasti rällätä kun kulmat on vielä säätämättä ja ei olisi pahitteeksi että tulisi nuo uudet jarrulevyt/palat
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Ok. Itsekin todennäköisesti vaihdan nuo FK:t eteen myös, kunhan vaan tulisi aikaa moiseen projektiin. Mistä muuten hommasit nuo lyhyemmät pohjaanlyöntikumit?
- Opel Vectra 2,0i -89
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
- Opel Vectra 1,9 CDTI Opc-line -08
Re: Calibra 2.0i 16V -95
nuo pohjaanlyöntikumit tuli motonetista ostetun iskarinsuoja sarjan mukana http://shop.motonet.fi/fi/varaosatuote/ ... oneuvo=398
ainakin vuosi sitten sisältö oli tuo mikä tuossa alla olevassa kuvassa jossa vanhat ja uudet on rinnakkain. Ja samalla kannattaa vaihtaa tuo tukikumi ja laakeri jos ei ole ihan vasta vaihdettu
ainakin vuosi sitten sisältö oli tuo mikä tuossa alla olevassa kuvassa jossa vanhat ja uudet on rinnakkain. Ja samalla kannattaa vaihtaa tuo tukikumi ja laakeri jos ei ole ihan vasta vaihdettu
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Calibra 2.0i 16V -95
nyt ois asennusta vaille valmis tämä homma. Joutuu tod.näk vielä laittamaan vanhat jarrut paikalleen kun ei uusia kuulu ja vakaajaan laitan vakiot helat kun ei tullut tilattua powerflexejä pitää talvella laitella samalla kun eteen vaihtelee. Ja nuo tukivarsien puslat tuli ostettua yksityiseltä joten ei tarvitse ihmetellä että miksi ei voinut samalla tilata muitakin
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
- KaKui
- OCF Member 2022
- Viestit: 682
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lapinlahti, Pohjois-Sawo
Re: Calibra 2.0i 16V -95
Nonii, sehän näyttää komialta
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Firebird 5.0 TBI -89
Harraste: Firebird 5.0 TBI -89
Re: Calibra 2.0i 16V -95
nyt on taakse rojut vaihettu ja enimmät paskat kaavittu pois ja massat hierottu jospa tuolla räpellyksellä jotain hyötyä on.
Uudet jarrut ei vieläkään ole tullut joten laittelin vanhat paikalleen niin pääsee maanantainan ajamaan kaverin luokse niin säädetään pyöränkulmat. Jotain paskaa jäi taakse rummun ja kenkien väliin kun tuntuu vähän äänetelevän siihen malliin mutta tuskin tuo menoa haittaa.
Melko suoraan tuntu menevän vaikka silmällä vähän kahtelin että suunnilleen renkaat sojottaa eteenpäin ja eikä rattikaan vinossa ollut.
Perä näyttäs olevan hiukan korkeemmalla tiedä sitten johtuuko paksummista pohjaalyöntikumeista vai oliko vanhat puslat tosiaan niin lopussa että sen takia känötti miten sattuu
jo olikin aika vaihtaa
muuten näytti olevan suht hyvässä kunnossa kun vertaa miltä nyt paikallaan olevat näytti siinä vaiheessa kun ne kotiin kannoin
Uudet jarrut ei vieläkään ole tullut joten laittelin vanhat paikalleen niin pääsee maanantainan ajamaan kaverin luokse niin säädetään pyöränkulmat. Jotain paskaa jäi taakse rummun ja kenkien väliin kun tuntuu vähän äänetelevän siihen malliin mutta tuskin tuo menoa haittaa.
Melko suoraan tuntu menevän vaikka silmällä vähän kahtelin että suunnilleen renkaat sojottaa eteenpäin ja eikä rattikaan vinossa ollut.
Perä näyttäs olevan hiukan korkeemmalla tiedä sitten johtuuko paksummista pohjaalyöntikumeista vai oliko vanhat puslat tosiaan niin lopussa että sen takia känötti miten sattuu
jo olikin aika vaihtaa
muuten näytti olevan suht hyvässä kunnossa kun vertaa miltä nyt paikallaan olevat näytti siinä vaiheessa kun ne kotiin kannoin
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd