Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Koeajo suoritettu!
Mulla oli imusarja halki,ja kerran vuoti ahtimen ja savupiipun liitoksesta,mutta se kuulosti lähinnä kiihdyttäessä samalle kuin ulkoisella hukkiksella oleva auto.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Koeajo suoritettu!
Nyt on Ohmega viety säädettäväksi. Majailee siellä jokusen päivän, että saa kaiken kohilleen. Josko siellä selviäis tuo mahdollinen vuotoäänikin. Uusi coolerikin mahtui keulille yllättävän vähillä modauksilla, mut nyt ei oo sit kyllä yhtään ylimäärästä tilaa, kun on kennoa kennon perään nokka täys.. Toivottavasti paprulle piirtyis hieno käyrä ja laatikkokin kestäis..
Alkaa jo jänskättää
Alkaa jo jänskättää
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Hmm. Vissiin kävi säädöissä jo? Penkitettiinkö samalla millaisia tehoja?
Oli kait parkissa kotisiilin pihalla maanantai-iltana?
Komia oli kyllä
Oli kait parkissa kotisiilin pihalla maanantai-iltana?
Komia oli kyllä
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Kuinkas tässä on aski kestänyt? Vääntöä taitaa tuolla 3.0 kellarilla tulla kuitenkin 100-150nm enempi kuin kakspuokilla.
Joskus kattellu,ettei aina ihan niin nätistikkään ole ajettu.
Joskus kattellu,ettei aina ihan niin nätistikkään ole ajettu.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Eipä oo mitään tuo loota oireillu vaikka reilu 300tkm ajettu onkin. Ja onhan sille välillä annettu kyytiäkin . Ei voi moittia kyllä tätä laatikkoo.
Erikois Ooppelit ja niiden varaosat.
http://www.topstarcars.fi http://www.classicopel.fi
EI OLE RIEMULLA RAJAA KUN MANTAN KUTOSELLA AJAA....
http://www.topstarcars.fi http://www.classicopel.fi
EI OLE RIEMULLA RAJAA KUN MANTAN KUTOSELLA AJAA....
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 103
- Liittynyt: 25 Syys 2007, 20:46
- Paikkakunta: jalasjärvi
- Viesti:
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Onko kuvaa tosta konehuoneesta/ coolerin asennuksesta? Paljon irtos penkissä?
Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Jos haluat Vanteen lipan,reunan tai huulloksen kiiltämään privalla yhteys
Jos haluat Vanteen lipan,reunan tai huulloksen kiiltämään privalla yhteys
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Tämäkin Omega muutti Pohjanmaalle kahden samantekniikkaisen lajitoverin seuraksi.
Tänään tuli siistittyä puuttuvia listoja paikalleen ja tehtyä ruostesuojausta.
Tänään tuli siistittyä puuttuvia listoja paikalleen ja tehtyä ruostesuojausta.
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Olikkos sinä Matekolla Seinäjoella?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
En Kauhajoella.. Tuttu Harrastaja toki sielä Matekollakin on.
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Re: Omega b2 2,5 CommonRail Aut. --->3,O Säädettävänä
Autoon on Vaihdettu kaikki nivelet eteen. samalla uretaanipuslat joka paikkaan..sai jo ajettavan.
Turbon alipaine muunnin oli rikki sen vaihdoin ja samalla korjailin pari alipaine vuotoa, löytyi jo vetojakin.
Ruostesuojauksia tein jo talvella.
Spoilerin asentelin kiinni taakse. Sitten tuli Myllytettyä viimeistä kertaa tällä värillä (rupee oleen todella ohut) ja pahiten kiven iskua saanut Konepelli maalattua sekä jatkettua.
Vanteet siihen Laitettiin Tuuman muutoslätyillä Bemarin X-5tosesta 19x9 ja 10" jotka tuli maalailtuu tummemmaksi. Samalla etupyörän laakerin vaihdoin. Ja uusi Pioneerin mankkakin on sisällä.
Sisustaa tietty pidetty yllä peruspuhdistuksilla ja nahan hoito aineineilla.
Jos täksi kesäksi vielä saisi peräluukun kannen, helmat sekä umpiot ehostettua niin pystyis jo kauempaa katselemaan.
Jossain kohtaa sitten maalataan yli asti ja hieman sävytellään helmiäisellä.
Turbon alipaine muunnin oli rikki sen vaihdoin ja samalla korjailin pari alipaine vuotoa, löytyi jo vetojakin.
Ruostesuojauksia tein jo talvella.
Spoilerin asentelin kiinni taakse. Sitten tuli Myllytettyä viimeistä kertaa tällä värillä (rupee oleen todella ohut) ja pahiten kiven iskua saanut Konepelli maalattua sekä jatkettua.
Vanteet siihen Laitettiin Tuuman muutoslätyillä Bemarin X-5tosesta 19x9 ja 10" jotka tuli maalailtuu tummemmaksi. Samalla etupyörän laakerin vaihdoin. Ja uusi Pioneerin mankkakin on sisällä.
Sisustaa tietty pidetty yllä peruspuhdistuksilla ja nahan hoito aineineilla.
Jos täksi kesäksi vielä saisi peräluukun kannen, helmat sekä umpiot ehostettua niin pystyis jo kauempaa katselemaan.
Jossain kohtaa sitten maalataan yli asti ja hieman sävytellään helmiäisellä.
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).