Sivu 10/12

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 18 Loka 2013, 11:43
Kirjoittaja jezze rs
Teittekö koneeseen mitään muutoksia kun on pistetty noin kallelleen? Lähinnä meinaan öljynkiertoa? Tosin ei mitään tietoa missä asennossa on penarissa.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 18 Loka 2013, 12:21
Kirjoittaja Hezzu
Kuva

Tämä varmaan selventää asiaa ;)

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 18 Loka 2013, 12:21
Kirjoittaja maksda
Eikös se ulleen ole berberissäkin?.


Kerkesitkin jo korjata :D

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 18 Loka 2013, 12:40
Kirjoittaja Larppe
Nätisti istuu poterossaan ja kyllähän tuolla kolmellajapuolellasadalla hepalla luulis ihan kivasti etenevän.. :)

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 18 Loka 2013, 19:51
Kirjoittaja jezze rs
Juu tietämätön taas kyselee. Ei ole ollut rahaa vielä päästä lähellekään M3 penaria :D No ensivuonna taas kulkee hiukan kovempaa.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 20 Loka 2013, 14:50
Kirjoittaja ascona77
Paljonko pitää painoa lisätä?

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 21 Loka 2013, 13:54
Kirjoittaja Hezzu
Ei paljoa, koneesta tulee vähän lisää ja perämurikan kiinnikkeeseen joutuu "vähän" lisäilemään rautaa. Loput sitte lisäpainoilla että saa kulmapainot kondikseen.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Loka 2013, 12:32
Kirjoittaja Juho M-P
Miten tuossa saa Vanokset toimimaan? Orkkis moottorinohjaus?
Vai löytyykö sopivia ohjelmia jälkkäripurkkeihin?

Vai tarviiko se edes ohjausta niihin? Öljynpaineella mekaanisesti säädetyt?

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Loka 2013, 14:50
Kirjoittaja ^baxxter^
Juho M-P kirjoitti:Miten tuossa saa Vanokset toimimaan? Orkkis moottorinohjaus?
Vai löytyykö sopivia ohjelmia jälkkäripurkkeihin?

Vai tarviiko se edes ohjausta niihin? Öljynpaineella mekaanisesti säädetyt?


Tatechissa ainakin mahdollisuus vanoksen ohjaukseen

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Loka 2013, 15:16
Kirjoittaja Hezzu
Vanos poistetaan käytöstä. Purkin päivityksellä(DTA S80->S100 versioon) tuo onnistuisi myös.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Loka 2013, 18:24
Kirjoittaja jezze rs
Ainakin tavan bemmeissä toi vanos toimii sellaisella alueella (<-4000rpm) ettei tämä taida paljoa siellä käydä :D

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 23 Loka 2013, 08:19
Kirjoittaja Hezzu
jezze rs kirjoitti:Ainakin tavan bemmeissä toi vanos toimii sellaisella alueella (<-4000rpm) ettei tämä taida paljoa siellä käydä :D
Tämä on yksi syy jonka takia tuo poistuu käytöstä, toinen on se että noita vanos yksiköitä on pamahdellu ja sen jälkeen on vähän isompi remontti edessä. Ja onhan tommonen kiinteänokkanen paljon helpompi säätää.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 06 Maalis 2014, 09:11
Kirjoittaja Hezzu
Kuva

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LB1iqJrzCgg[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q3h1Run5d_E[/youtube]

Romu saatu taas käymään, huonosti tosin mutta käy kuitenkin. Suuttimet on menee vielä vaihtoon ja ne kun saa paikalleen niin aletaan kattelemaan karttoja vähän kohilleen ja sen jälkeen penkkiin säätöön.

Vielä olis monta pikkuhommaa ennen ekoja testejä ja ekoja kisoja mutta eiköhän tää kuntoon tuu ekaan kisaa :)

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Elo 2014, 20:52
Kirjoittaja Hezzu
http://www.youtube.com/watch?v=9R8saGJbeQA tokan lähdön incar

http://www.youtube.com/watch?v=yBaLoRJaqpg sama lähtö eri kamera

Ekasta lähdöstä ei oo kun takakameran kuvaa joka on perin tylsää katsottavaa kun ei ketään perässä roikkunut.

Olisin laittanu datatkin tuohon incar kuvaan mutta ecun CAN väylästä tuleva data ei ollu loggautunut ollenkaan loggerin muistiin... joten ehkä dataa saatavissa myöhemmistä ajoista.

Torstaihin asti on aikaa arpoa lähteekö Alastaroon kauden päätöskisaan kokeilemaan kulkua. Paljoa ei olis korjattavaa. Vaihdekeppi, konepelti ja pulttien kiristelyä. Katotaan nyt mitä tehdään.

Re: Commodore A '69 Roadsport A

Lähetetty: 22 Elo 2014, 23:48
Kirjoittaja jezze rs
Ihan hyvältä näytti tyrkkääminen!! Kävin mä siinä autoakin ihmettelemässä, mutta puhuit juuri jonkun kanssa niin en viitsinyt häiritä. Kehuit että jaksaa kiivetä aikalailla paremmin mäkien päälle. Mikäs sen konepellin vei siinä toisessa lähdössä? Yllättysin että sait jatkaa ilman tekniikkalippua.