Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
- hercules
- OCF Member 2024
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 12 Marras 2003, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Eiköhän tuohonkin asuun silmä totu, eli ei se ilman härpättimiäkään huonolta näytä
Takavalot eivät sovi omasta mielestä olla tuningit kun ulkokuorikin on nytten niin "mieto" etuvalot sopivat kyllä tuollaisenaankin vallan mainiosti.
Jokos sitä tänä vuonna kesänä hätyyteltäisiin sitä maagista 300km/h?
Nuo sun pukkis eivät ole kyllä sieltä turvallisimmasta päästä, itse en tuon auton alle uskaltaisi mennä
Takavalot eivät sovi omasta mielestä olla tuningit kun ulkokuorikin on nytten niin "mieto" etuvalot sopivat kyllä tuollaisenaankin vallan mainiosti.
Jokos sitä tänä vuonna kesänä hätyyteltäisiin sitä maagista 300km/h?
Nuo sun pukkis eivät ole kyllä sieltä turvallisimmasta päästä, itse en tuon auton alle uskaltaisi mennä
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
-
- OCF Member 2021
- Viestit: 6021
- Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
- Paikkakunta: Liminka
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Todella tyylikäs vekotin tulossa
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Thänks. Pöntöt lähtee niinkuin aiemmin jo kirjoitin:Sami.L kirjoitti:Perkeleen asiallinen! Hyppää vain noi takapöntöt ikävästi silmille, muuten on kyllä avot!
vectraTBO kirjoitti:-Putkistosta lähtee toi haara pois ja kolmetuumasella loppuun asti.
Juu toi entinenkin pelti oli nostettu sen verran mitä saranoissa oli säätövaraa+se kumilista poistettu siitä lämppärin kaukalon edestä. Lämmintä tuli silläkin modilla ja varmasti tolla tulevallakin kun meinaan nostaa sitä erillisillä "säätöpaloilla". Oon tottunu ajamaan jo tolla ikkunat melkein kokoajan aukiaksu8225 kirjoitti:jos nostat tuon konepellin ni puhallin imee kaiken kuuman konehuoneesta ja kokemuksesta voin sanoa et on oikeesti kuuma hytti.kyllähä sitä painoa on lähteny niinku kerta pompsina.minkälainen tankki sulla on?pelkkä 60l turva tankki oli jo 7kg(asconassa) kevyempi tankkausletkuineen ja ottaen huomioon et voi vartilla aja vaikka 5l ni sillä saa "helposti" kiloja pois.esim. bjorkmotorsport myy jazzin tankkia.muistaakseni sulla oli joskus puhetta penkkien vaihdosta?ootko hommannu?niistä saatiin 15kg pois(5kg per penkki ja 4.5kg kiskot) ja nuo oli vectran penkit mitkä heitettiin mäkeen.jos rahaa on penkkeihin ni yhteensä saa 28kg pois eli olikoha 5.5kg penkkejä myytävänä mut meillä on kipit ja vähä pehmustettaki noissa...eikä niin paljo rahaa
hyvältä näyttää auto ja tulee kyllä hyvä paketti ku saa sleeperiksi ja sit "tuning autoksi" helposti...siis jos sulla jäi ne kaikki spoilerit yms pölyttyy noiden gt osien tilalle
Tankkia en lähde vielä vaihtamaan kun noi jälkiasennus/turvatankit laitetaan yleensä tonne takaluukkuun ja en halua uhrata sitä tilaa, ajetaan sitten vaikka täydellä tankilla. Tosin ei ole kyllä kertaakaan "hörpänny" tolla orkkiksella.
Noi GT Recarot painaa nahalla verhoiltuna 16,7kg kiskoineen, FK Evolution penkit ilman kiskoja 5,5kg. Sellaiset olis tarkoitus jossain välissä hommata, tarvis vaan ensin koeistua jossain että mahtuuku perse siihen. Sillä saa joku vajaa 20kg yht. painoa pois. Takapenkit lähtee myös, noi kaksiosaiset "suksiluukku"penkit painaa ihan sikana. Tilalle ei mitään tai sitten musta GL mallin yhtenäinen sohva. Silläkin jonku kilon saa pois.
Kaikki "tuningosat" jää joo itselle, päivän homma vaihtaa jos siltä tuntuu
hercules kirjoitti: Takavalot eivät sovi omasta mielestä olla tuningit kun ulkokuorikin on nytten niin "mieto" etuvalot sopivat kyllä tuollaisenaankin vallan mainiosti.
Jokos sitä tänä vuonna kesänä hätyyteltäisiin sitä maagista 300km/h?
Nuo sun pukkis eivät ole kyllä sieltä turvallisimmasta päästä, itse en tuon auton alle uskaltaisi mennä
Tämäkin teksti löytyi tuosta edellisestä viestistä. Eli vaihtuu A2 valoiksi tai tälläisiksi: http://kauppa.completos.fi/PublishedSer ... de=RO15B_2 Olikin Dectanen eikä FK:n niinku tossa kirjoitin.vectraTBO kirjoitti:-Takavalot vaihtuu A2 mallisiin tai sellaisiin (FK?) eurolook tuning räpellyksiin.
Ei taida vielä riittää ihan siihen 300kmh rajalle mutta ei kovin kauas pitäs jäädä. Riippuu paljonko painetta saadaan koneeseen
Emäntä just aamulla sano et miten toi auto pysyy noitten palikoitten päällä. No hyvin on pysyny, kässäri kireenä ja vaihde päällä. Tarvis varmaan kyllä vaihtaa taakse jotku "vähän" luotettavammat...
Kiitokset. Toivotaan että myös tulee eikä vain ole tulossa|vectraman| kirjoitti:Todella tyylikäs vekotin tulossa
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
vectraTBO kirjoitti:Thänks. Pöntöt lähtee niinkuin aiemmin jo kirjoitin:Sami.L kirjoitti:Perkeleen asiallinen! Hyppää vain noi takapöntöt ikävästi silmille, muuten on kyllä avot!
vectraTBO kirjoitti:-Putkistosta lähtee toi haara pois ja kolmetuumasella loppuun asti.
Joo hoksasin kun tuossa luin tarkemmin.
Opel Signum 2.0T
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
jos ei pitkää matkaa ajele ni 30-40l tankkihan mahtuu vakiotankin tilalle takapenkin alle ja sillä voi hakee painopistettä paremmaksi jos on heittoa(hyötyä vartilla piton ja miksei radalla jarrutuksissa).tankkausletkunki saa nätisti jos poraa tankkii ylös sivulle reiän ja pulttaa tankkausletkunlähön.tuli hommattua meille asconaan 60l tankki ja se suunniteltii alunperin ko.paikkaan mut just pakoputken tunneli menee tukkoo ni laitetaan konttiin(kontin alle).
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
No niin tässä on se mistä mielestäni meidän kaikkien pitää ottaa oppia!!!! öljynvaihdon tasolta aloteltu ja nyt kasaillaan melki 500hv tehohirmua.... Loistavaa! Eikä ole kyllästytty ja vaidettu jokavuosi rakentelukohdetta(autoa) vaan keskitytty parantelemaan yksi hyvä. ja siinä sivussa on räpläilty niin poppien kuin kuidunkin kanssa ja nekin näyttävästi...
Ja niinkuin jo paljon edellä kehuttu niin hienosti näkyy nuo eri aikakausien tyylisuunnat. Tuning tyyli oli tod hieno ja puskurit tod hienosti modattu! mutta nyt a2 gt:kin toimii... RESPECT!
Ja niinkuin jo paljon edellä kehuttu niin hienosti näkyy nuo eri aikakausien tyylisuunnat. Tuning tyyli oli tod hieno ja puskurit tod hienosti modattu! mutta nyt a2 gt:kin toimii... RESPECT!
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Hieno esittely ja koko topicci, mutta pitää vielä mainita, että tuo GT-look sopii kyllä omaan silmään kuin ray-banit, eli tässä lookissa se on todella hyvän näköinen nyt (ja toivottavasti auttaa nopeudessakin), kun tuollainen OEM-tyyli kuitenkin on omalla tavallaan tätä päivääkin. Ja onhan tätä autoa tullut itsekin nähtyä monta kertaa vuosien mittaan...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Tosiaan mitään isompaa kyllästymistä ei ole vielä tullut. Ihmettelen kyllä joitain rakentajia kun ensin auto rakennetaan kovalla vaivalla/rahalla ja sitten kun se on valmis se myydään pois ja aloitetaan uusi projekti. Ja harvemmin näistä tuolla tavalla mitään voittoa saa. Tämä auto tuskin koskaan päätyy myyntiin mun toimesta, siihen kun on nähty niin paljon vaivaa ja rahaakin on palanut niin paljon ettei kehtaa sanoa vaikka itsekin on koittanut jotain tehdä.millenium kirjoitti:Eikä ole kyllästytty ja vaidettu jokavuosi rakentelukohdetta(autoa) vaan keskitytty parantelemaan yksi hyvä.
Noista rakentelutyyleistä niin omasta mielestä en ole koskaan mennyt minkään "suuntauksen" mukana(vaikka ehkä se kuvista siltä näyttää jälkeenpäin katsellessa) vaan aina olen koittanut tehdä oman maun mukaan ja itseä miellyttävän näköistä. Aina se vaan ei ole ollut mahdollista koska raha näyttelee kuitenkin suurta osaa rakentamisessa ja päivityksiä on tullut silloin kun talous on sen sallinut. Ja kaikki on maksettu ihan omasta pussista työstä saaduilla palkkarahoilla. Ei ole pappabetalaria eikä mitään sponsseja.
Huvittavinta on se että tuo viimeisin "spoilerilook" vuodelta 2010 on ehkä sellainen millaiseksi auton olisin kerralla tehnyt jos olisi vaan rahaa ollut enemmän aikanaan. Kuitenkin kun se sitten omasta mielestä oli sellainen kuin alunperin halusin niin sitten teen siitä jonkun GT lookkerin jollaisen olisin voinut ostaa ihan valmiina parilla tonnilla, ei siis mitään järkeä
No harrastus tämä on muiden joukossa kai ja on tuolla korimuutoksella edes joku tarkoitus ettei vaan ihan rakentamisen hauskuuden vuoksi tule tehtyä
Ja kiitokset taas palautteista!
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1495
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Luvia
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Viimeinkin!
Hienosti kirjoitettu juttu ja komia auto.
Vanha lookki istuu mun silmään vaan paremmin, mutta mitä sitä ei vauhdin eteen tekisi. Ja mitä noihin sun spoilereihin tulee, niin musta ne on todella ajattomat. Kun sait ne valmiiksi, ne oli musta hienot ja on edelleen.
Kesällä sitten viivalle! Katotaan pärjäätkö tila-autolle
Hienosti kirjoitettu juttu ja komia auto.
Vanha lookki istuu mun silmään vaan paremmin, mutta mitä sitä ei vauhdin eteen tekisi. Ja mitä noihin sun spoilereihin tulee, niin musta ne on todella ajattomat. Kun sait ne valmiiksi, ne oli musta hienot ja on edelleen.
Kesällä sitten viivalle! Katotaan pärjäätkö tila-autolle
Opel Mokka 1.4T 4x4
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Miten tiivistys on suoritettu, onko tossa lohkon ja vahvikelevyn välissä tiiviste ihan vai onko laitettu vain tiiviste liima/silikoni?
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Tätä menoa auto ei kesällä liiku. Toisaalta onneksi ettet nöyryytä mua kun sulla on kuitenkin se tuningfilsuleutoranta kirjoitti:Kesällä sitten viivalle! Katotaan pärjäätkö tila-autolle
Permatexin mustalla silikonilla olen tiivistänyt. http://www.permatex.fi/09/tiivistysaineet.htmlTDC kirjoitti:Miten tiivistys on suoritettu, onko tossa lohkon ja vahvikelevyn välissä tiiviste ihan vai onko laitettu vain tiiviste liima/silikoni?
Kolme kertaa on kone ollut auki tuon vahvikkeen kanssa ja aina on pitänyt tuolla mömmöllä. Toisilla on kuulemma vähän vuotanut. Kun nuo runkopukit koneistettiin ne otettiin muutaman kympin alle tuon lohkon alatason jotta vahvikkeessa olis pieni pänninki kokoajan. Lisänä on nuo kuusikolopultit tuossa sivuilla.
Projektin etenemisestä sen verran että ei tunnu etenevän. Kansipaja on nyt pitänyt kantta samassa nurkassa jo noin 3kk. Alkaa pian kärsivällisyys loppua multakin
Mitähän päteviä kansipajoja olis Porista järkevän ajomatkan päässä? Saa ehdotella.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Kiitoksia vastauksesta. Itse asiassa tuo sama aine löytyy tallin hyllystä!
Toivottavasti löydät koneistamon, itse en tiedä edes kovin monta eteläsuomessakaan.
Toivottavasti löydät koneistamon, itse en tiedä edes kovin monta eteläsuomessakaan.
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1495
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Luvia
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Siitä oli ikäväkseni pakko luopua Tehoja lähti ihan sikana samalla... VOin myydä sen sulle, niin saat sen 500hv rikki.vectraTBO kirjoitti:Tätä menoa auto ei kesällä liiku. Toisaalta onneksi ettet nöyryytä mua kun sulla on kuitenkin se tuningfilsuleutoranta kirjoitti:Kesällä sitten viivalle! Katotaan pärjäätkö tila-autolle
Opel Mokka 1.4T 4x4
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
pikkasen ot, mut hei miten se abs jarrujen juttu meni mitä puhelit mulle sillon viime kerralla, siis kun selvittelit aikoinas palinilta sitä onko v6 vectroja ollut ilman abseja? vastaile vaikka yv:llä...
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Tiedä sit järkevästä ajomatkasta, mut esim. täällä Riksussa on Mattilan Sakke.vectraTBO kirjoitti:Mitähän päteviä kansipajoja olis Porista järkevän ajomatkan päässä? Saa ehdotella.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa