Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
iha hyvän näkönenhä toi lipare on
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Asiallinen video.
Mukavasti on kyllä peli kulkenut jo vuosia sitten, kun ollut toi n.220hv (14.6s)
Painaakohan tuo sitten, niin paljon vähemmän kuin esim Astra?
Eikös nuokin ajat ole ihan katurenkailla?
Ja etulippa toimii
Mukavasti on kyllä peli kulkenut jo vuosia sitten, kun ollut toi n.220hv (14.6s)
Painaakohan tuo sitten, niin paljon vähemmän kuin esim Astra?
Eikös nuokin ajat ole ihan katurenkailla?
Ja etulippa toimii
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
213hv/331nm mitatuilla tehoilla on ajettu juu noi 14,Xs ajat, loput noilla tehoilla oli aina 157-158kmh 14,6s on ajettu painavahkoilla 17" Marangoneilla eli siis katukumeilla(215/40). 14,4s on ajettu myös katukumeilla, hiukan kevyemmillä 15" 205 Barumeilla, ei käytännössä eroa aikaan. 14,3s on ajettu niillä pinnatuilla Colwayn(?) sprinttislikseillä mutta toi aika oli työn takana. 8 lähtöä niillä ajoin ja ajat haarukkaan 14,3-14,7s. Ihan katukumeillakin olis varmaan päässy tohon 14,3s aikaan enemmän yrittämällä. Noistakin vedoista löytyy videomateriaalia mutta en niitä tohon youtuben pätkään laittanut koska ne on jossain ihme muodossa koneella ja moviemaker ei niitä hyväksynyt.
Vectra painoi FHRA:n puntarilla -08 1280kg ilman kuskia tolla viimeisimmällä tekniikkaversiolla. Vakio LETillä paino on varmaan ollut jossain 1150-1200kg nurkissa, noissa 14,Xs ajoissa siis.
Vectra painoi FHRA:n puntarilla -08 1280kg ilman kuskia tolla viimeisimmällä tekniikkaversiolla. Vakio LETillä paino on varmaan ollut jossain 1150-1200kg nurkissa, noissa 14,Xs ajoissa siis.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Paljon olet jaksanut vectran kanssa töitä tehdä
Kauhajoellakin pääsee testailemaan varttimailin kiihdyttelyä satunnaisesti kesä perjantaisin,eikä ole porista mahdoton matka.
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html
Kauhajoellakin pääsee testailemaan varttimailin kiihdyttelyä satunnaisesti kesä perjantaisin,eikä ole porista mahdoton matka.
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
joo tuli kans oltua melkei joka kerta viime kesänä.huono puoli tuola on ettei oo paluutietä ja porukkaa on yleensä aika paljon,varsinkin niitä kaksi pyöräsiä.niille sais olla omat ajopäivät.Tunari-82 kirjoitti:Paljon olet jaksanut vectran kanssa töitä tehdä
Kauhajoellakin pääsee testailemaan varttimailin kiihdyttelyä satunnaisesti kesä perjantaisin,eikä ole porista mahdoton matka.
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html
mutta hieno homma kun tollasia kumminkin kerhopohjalta järkätään.kaveri muuten pisti viimesellä lähdöllä viime kesälle kympin rikki.
ja hieno pelihän toi vectra on ja parempaan menee,noilla muutoksilla.ja siistiä jälkeä pohjaa myöten
pakko sanoo noista takajousista kun tota kuvaa katoin.onko ne väärinpäin???
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
En oikeen välitä noista lentokenttäradoista, Porin kentällä ja Kalajoella on tullu varttia testattua ja liukasta on ollu, tosin katukumeilla. Slikseillä vois pitääkin kun Porissa ainakin ne liimaa alkumatkan. Alastarosta kuitenkin parhaat kokemukset.
Noin päin jouset oon aina laittanu eli leveämpi osa alaspäin ja niin että jousissa mahdollisesti olevat tekstit on "oikein päin". Noi alustakuvan jouset on jotkut käytetyt jotka hiekkapuhallutin ja maalasin kun piti perää saada alemmas. Eli tekstit lähti ja laitoin ne vain noin leveämpi puoli alaspäin niinku muutki tähän mennessä aina laittanu.
En tiedä, onko?Jartsa kirjoitti:pakko sanoo noista takajousista kun tota kuvaa katoin.onko ne väärinpäin???
Noin päin jouset oon aina laittanu eli leveämpi osa alaspäin ja niin että jousissa mahdollisesti olevat tekstit on "oikein päin". Noi alustakuvan jouset on jotkut käytetyt jotka hiekkapuhallutin ja maalasin kun piti perää saada alemmas. Eli tekstit lähti ja laitoin ne vain noin leveämpi puoli alaspäin niinku muutki tähän mennessä aina laittanu.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
- hercules
- OCF Member 2024
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 12 Marras 2003, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Nonniin vihdoinkin ketjua tästä jokusen vuoden mietiskelin miksei ole mitään tekstiä projektit-osioon tullut
Teksti oli kyllä vakuuttavaa noinkin monen vuoden takaa tuli tarkkaa faktaa muutoksista , ajoista ja tehoista.
Vai olitko kirjoitellut jotain muistiin joka vuodelta?
Ja auto itsessään on aivan loistava, kuolaaminen alkoi joskus -05 vai -06 kun kävin sen sinisen 8v a-vectran hakemassa pois teiltä
Mielenkiinnolla seuraten mimmossia aikoja ja nopeuksia ensi kaudella on tiedossa.
Tehoja alkaa olemaan a-vectraan ihan mukavia lukemia.
Omaan silmään tuo tuning-lookki näytti kyllä paremmalta, mutta ei tuo sleepperikään huono ole.
Ja taitaa tuossa sleepperi-lookissa olla joku tarkoituskin kun kuitu-osat poistuivat?
Teksti oli kyllä vakuuttavaa noinkin monen vuoden takaa tuli tarkkaa faktaa muutoksista , ajoista ja tehoista.
Vai olitko kirjoitellut jotain muistiin joka vuodelta?
Ja auto itsessään on aivan loistava, kuolaaminen alkoi joskus -05 vai -06 kun kävin sen sinisen 8v a-vectran hakemassa pois teiltä
Mielenkiinnolla seuraten mimmossia aikoja ja nopeuksia ensi kaudella on tiedossa.
Tehoja alkaa olemaan a-vectraan ihan mukavia lukemia.
Omaan silmään tuo tuning-lookki näytti kyllä paremmalta, mutta ei tuo sleepperikään huono ole.
Ja taitaa tuossa sleepperi-lookissa olla joku tarkoituskin kun kuitu-osat poistuivat?
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Jotenkin vain tuntui auto aina olevan kesken ja ajattelin että valmiina vois jonku jutun tehdä. Näyttää nyt kuitenkin siltä ettei auto valmistu koskaan joten sama kai koska sen stoorin vääntäähercules kirjoitti:Nonniin vihdoinkin ketjua tästä jokusen vuoden mietiskelin miksei ole mitään tekstiä projektit-osioon tullut
Teksti oli kyllä vakuuttavaa noinkin monen vuoden takaa tuli tarkkaa faktaa muutoksista , ajoista ja tehoista.
Vai olitko kirjoitellut jotain muistiin joka vuodelta?
Ja auto itsessään on aivan loistava, kuolaaminen alkoi joskus -05 vai -06 kun kävin sen sinisen 8v a-vectran hakemassa pois teiltä
Mielenkiinnolla seuraten mimmossia aikoja ja nopeuksia ensi kaudella on tiedossa.
Tehoja alkaa olemaan a-vectraan ihan mukavia lukemia.
Omaan silmään tuo tuning-lookki näytti kyllä paremmalta, mutta ei tuo sleepperikään huono ole.
Ja taitaa tuossa sleepperi-lookissa olla joku tarkoituskin kun kuitu-osat poistuivat?
Itse asiassa mulla on ruutuvihkoon tehty "huolto/muutoskirja" johon merkkaan kaikki ylös. Se vaan tahtoo olla aina perässä kun ei kerkeä kaikkee sinne runoilemaan. Kaikki varttimaililaput/dynolaput on kyllä tallessa, useat on vaan sellaista "kuittipaperia" ja tekstit häviää ajan myötä. Digikameran oston jälkeen -04 myös kuvat toimii hyvänä "muistivihkona". Toi teksti oli aika suurpiirteinen koska joka työvaiheesta kertominen olisi kasvattanut jutun niin pitkäksi ettei kukaan sitä olis jaksanut lukea
Kiitokset kehuista ja tosiaan itseäkin miellyttää toi spoikkaluukki enemmän ja harmittaa kyllä purkaa kaikki itse kovalla työllä tehdyt osat pois autosta... Mutta pääpaino on nyt tällä hetkellä nopeuskisoissa ja kaikki painon vähentäminen on plussaa, aerodynamiikasta puhumattakaan. Pelkästään tuo takasiiven poisto toi huomattavasti kulkua lisää noin 200kmh jälkeen, persdynolla siis. Ja toisaalta kun 30vuoden rajapyykki lähenee kovaa vauhtia niin välillä hävettää vanhaa ukkoa ajaa tolla spoilerihirmulla. Mutta osat jää talteen, josko sitä joskus vielä innostuis vaihtamaan ne takas kun ei jaksa tuota tekniikkaa enää räplätä.
Se 8V oli juu siskon auto. Se tais päätyä varaosiksi vai?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
- hercules
- OCF Member 2024
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 12 Marras 2003, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Eikös se sanonta pidä näissä aika kutinsa ettei ole koskaan "valmiita" projektejavectraTBO kirjoitti:Jotenkin vain tuntui auto aina olevan kesken ja ajattelin että valmiina vois jonku jutun tehdä. Näyttää nyt kuitenkin siltä ettei auto valmistu koskaan joten sama kai koska sen stoorin vääntäähercules kirjoitti:Nonniin vihdoinkin ketjua tästä jokusen vuoden mietiskelin miksei ole mitään tekstiä projektit-osioon tullut
Teksti oli kyllä vakuuttavaa noinkin monen vuoden takaa tuli tarkkaa faktaa muutoksista , ajoista ja tehoista.
Vai olitko kirjoitellut jotain muistiin joka vuodelta?
Ja auto itsessään on aivan loistava, kuolaaminen alkoi joskus -05 vai -06 kun kävin sen sinisen 8v a-vectran hakemassa pois teiltä
Mielenkiinnolla seuraten mimmossia aikoja ja nopeuksia ensi kaudella on tiedossa.
Tehoja alkaa olemaan a-vectraan ihan mukavia lukemia.
Omaan silmään tuo tuning-lookki näytti kyllä paremmalta, mutta ei tuo sleepperikään huono ole.
Ja taitaa tuossa sleepperi-lookissa olla joku tarkoituskin kun kuitu-osat poistuivat?
Itse asiassa mulla on ruutuvihkoon tehty "huolto/muutoskirja" johon merkkaan kaikki ylös. Se vaan tahtoo olla aina perässä kun ei kerkeä kaikkee sinne runoilemaan. Kaikki varttimaililaput/dynolaput on kyllä tallessa, useat on vaan sellaista "kuittipaperia" ja tekstit häviää ajan myötä. Digikameran oston jälkeen -04 myös kuvat toimii hyvänä "muistivihkona". Toi teksti oli aika suurpiirteinen koska joka työvaiheesta kertominen olisi kasvattanut jutun niin pitkäksi ettei kukaan sitä olis jaksanut lukea
Kiitokset kehuista ja tosiaan itseäkin miellyttää toi spoikkaluukki enemmän ja harmittaa kyllä purkaa kaikki itse kovalla työllä tehdyt osat pois autosta... Mutta pääpaino on nyt tällä hetkellä nopeuskisoissa ja kaikki painon vähentäminen on plussaa, aerodynamiikasta puhumattakaan. Pelkästään tuo takasiiven poisto toi huomattavasti kulkua lisää noin 200kmh jälkeen, persdynolla siis. Ja toisaalta kun 30vuoden rajapyykki lähenee kovaa vauhtia niin välillä hävettää vanhaa ukkoa ajaa tolla spoilerihirmulla. Mutta osat jää talteen, josko sitä joskus vielä innostuis vaihtamaan ne takas kun ei jaksa tuota tekniikkaa enää räplätä.
Se 8V oli juu siskon auto. Se tais päätyä varaosiksi vai?
Jotain tommosta muistivihkoa ajattelinkin, sen verran "nippeli" tietoa tuli vuosineen ja kuukausineen
Kyllä varmasti hidastaa kulkua isommissa vauhdeissa spoilerit ja puskurit.
Yksi vaihtoehto olisi ollut että vectraan suht vakio letti-kone ja vanha tekniikka calibran koriin kun vähemmän vastusta on
Tosin taitaa nuo ei-vähäpäästöiset librat olla sen verran harvassa ettei välttämättä enää tieliikenteeseen olisi soveltunut...
Eikö se ole vain hyvä että kun se 30-kriisi iskee niin kaivetaan taas levikkeet esiin ja esitetään juuri 20v täyttänyttä :=)
Se 8v vectran kori päätyi lopulta kusarin tuuttiin, osat myytynä, kone ja laatikko siitä vielä jäljellä on kun aikoinaan meinasin laittaa tuohon projektiin ne hajonneen 8v tilalle mutta toisin kävi...
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Hidastaa varmaan juu. Tuolla "maili"topicissakin oli juttua että Calibran korissa olis pienempi ilmanvastus mutta kori ei kyllä vaihdu, tän eteen on sen verran nähty vaivaa. Eikä jaksa toista autoa pelkästään mailivetoihin alkaa rakentamaan, katsellaan nyt mihin tämä riittää "sekakäytössä".hercules kirjoitti:Kyllä varmasti hidastaa kulkua isommissa vauhdeissa spoilerit ja puskurit.
Yksi vaihtoehto olisi ollut että vectraan suht vakio letti-kone ja vanha tekniikka calibran koriin kun vähemmän vastusta on
Eilen/tänään sain jotain tehtyäkin kun oli sen verran osia saapunut tallille:
Alakerran romut:
-Uudet 86,5 Accralitet+lohko hoonattu. Vanhoilla piti aluksi kasata mutta laitoin nyt kuitenkin uudet josko tästä sais voimaakin ulos.
-PO-Metal veivit
-ACL kilpalaakerit kiertokangissa, runkolinjassa vakiot(Glyco).
-Alakerran vahvikelevy.
-ARP pinnat runkolinjassa, ARP pultit vauhtipyörässä.
-BMW öljysuihkut runkolinjassa.
-PO-Metal vauhtipyörä.
-5 lapainen jousittamaton sintterilevy ja Sachs Race asetelma.
Melko kätevä muuten toi moottorinosturi, oli kyllä hintansa arvoinen. Ennen pelannu sellasen puusta kasatun A pukin kanssa jossa on ollut ketjutalja.
Kansi on vieläkin koneistamolla ja korin osat maalarilla, aikataulusta niiden kanssa ei ole varmaa tietoa
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
tämä on tällä hetkellä laudan mielenkiintoisin projekti, joten innolla seurataan täällä. videoita lisää..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
- iso.kunkku
- OCF Member 2024
- Viestit: 4472
- Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
- Paikkakunta: Kannus
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Mitä tuollanen moottorinostin kustantaa? Ois kyllä kätevä laite...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
169€ Motonetista...|777| kirjoitti:Mitä tuollanen moottorinostin kustantaa? Ois kyllä kätevä laite...
Mielenkiinnolla myös odottelen projektin etenemistä ja valmistumista
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Ite ostaisin suoraa sen 2t mallin mikä on 250e. Uskaltaa painavampiakin kutosia nostella sitten.Timba kirjoitti:169€ Motonetista...|777| kirjoitti:Mitä tuollanen moottorinostin kustantaa? Ois kyllä kätevä laite...
Mielenkiinnolla myös odottelen projektin etenemistä ja valmistumista
Ja samaan pakettiin moottoripukki tietenkin.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD
Liityin tuon nosturin oston yhteydessä Motonet kanta-asiakkaaksi ja liittymislahjaksi sai -10% alekupongin. Eli hinnaksi jäi 152,1e._Jape_ kirjoitti:Ite ostaisin suoraa sen 2t mallin mikä on 250e. Uskaltaa painavampiakin kutosia nostella sitten.Timba kirjoitti:169€ Motonetista...|777| kirjoitti:Mitä tuollanen moottorinostin kustantaa? Ois kyllä kätevä laite...
Mielenkiinnolla myös odottelen projektin etenemistä ja valmistumista
Ja samaan pakettiin moottoripukki tietenkin.
Toi nostaa tosiaan tonnin ja puomi pitkänä vielä 250kg. Letti painaa luokkaa 150kg joten mainiosti riittää mun hommiin toi nosturi, kone/laatikkoyhdistelmäkin nousee vielä puomin päästä just. Luulis kutosen nousevan tuolla pienemmälläkin kyllä, eikai se yli tonnia paina? Lisäksi toi pienempi menee pienempään tilaan silloin kun sitä ei käytä kun sen jalat taittuu ylös, tämä ominaisuus puuttui siitä isommasta.
Moottoripukkeja löytyykin jo pari kappaletta
Hyvä että jollakulla on intoa seurata tätä, antaa sopivasti vielä lisämotivaatiota
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10