Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Uskoisin FHRA finaalit ja 10s ajan metsästys.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Kiitos! Olis kyllä kiva että välillä tapahtuis radallakin jotain eikä vaan aina rempattaissamsa87 kirjoitti:Kiva seurata tätä kun hommia tapahtuu eikä jäädä ihmettelemään
Ei taida pystyä Kalajoelle. Alastaron finaalit on kiikarissa.export kirjoitti:Hyvä homma että auto taas kasassa. Ei muutaku Kalajoelle ajamaan reilun viikon päästä?
Oikein Kyllä toi 10s aika alkaa olemaan jo epätodellista tälle kesälle, sais nyt edes YHDEN ehjän vedon vartilla koko kesälle. Finaalit näyttäis olevan 3 päiväiset mikä on hyvä. Josko siellä vaikka yhden päivän sais ajaa kokonaan aika-ajoja eikä satais vettä. Tekniikkakin sais pysyä nipussaxaa kirjoitti:Uskoisin FHRA finaalit ja 10s ajan metsästys.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Tuli nysvättyä tollanen koneenkiinnike jakopään puolelle, aiemmin ollut jo vastaavat vaihdelaatikon kannakkeissa. Nyt ei pitäs paketin liikkua yhtään:
Viikolla kävin nyppäämässä 5. vaihteella logivedon 3300-8000rpm ja kivasti meni rajoittajalle noin 270kmh. Ahtopaine 2bar asetuksella 2,2 bar ja seos hiukan rikkaalla mutta ei pahasti. Ajettu tietenkin suljetulla alueella!
Ensi viikonloppuna sitten Alastaroon finaaleihin, toivotaan että sais ajaa enemmän ku viimeksi.
Viikolla kävin nyppäämässä 5. vaihteella logivedon 3300-8000rpm ja kivasti meni rajoittajalle noin 270kmh. Ahtopaine 2bar asetuksella 2,2 bar ja seos hiukan rikkaalla mutta ei pahasti. Ajettu tietenkin suljetulla alueella!
Ensi viikonloppuna sitten Alastaroon finaaleihin, toivotaan että sais ajaa enemmän ku viimeksi.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Olipahan taas ajot Alastarossa, auto tietenkin rikki.
Perjantaina satoi vettä meilkein neljään saakka. Sitten ekassa vedossa burniksen jälkeen jarrutuksessa tuli polttoainetta radalle huohotinletkusta, liputtivat pois radalta. Tokaan vetoon huohotinletkua muutettiin ja tankkia ei laitettu ihan piripintaan, enää ei vuotanut. Vedossa auto tuntui ihmeelliseltä kolmosella ja nelosella, irtosi viivasta kuitenkin hyvin. Aika 13,218s/133,91kmh. Tuntui että kytkin olis luistanut nelosella, kaasua pumpatessa moottori kävi rajoittajalla mutta auto ei kiihtynyt. Loppu meni rullaamalla.
Ajot loppui siihen koska kello tuli 20.00 ja meluaika päättyi. Ihmeteltiin siinä sitten tiedonkeruuta erään Volvokaverin kanssa, välillä läppärillä oli moottorinlämmöt 120 astetta ja imulämmöt jotain 90 astetta, latausjännite 14v vaikka moottori ei käynyt. Myös kaasuläpän asennon voltit oli 1v enemmän kuin piti. Sitten kun koputtelin hestecciboksia niin arvot palautui normaaliksi. Kävin vetämässä tiellä ilman kilpiä slikseillä pikku testin niin siellä ei ainakaan kytkin luistanut.
Tänään aamulla sitten uudestaan pelipaikalle. Ekassa vedossa auto toimi ihan hyvin vaikka 60 jalkaa jäi 0,2s parhaasta, aika 11,431s/217,05kmh. Vedon jälkeen alkoi moottorista naputus. Öljynpaineet normaalit ja kaikki muukin mutta nelosen kangenlaakeri korkkas. Avasin öljypohjan ja laakerit kaikista kangista Alastarossa ja tosiaan vain nelonen oli ottanut osumaa? Tietty kauimpana pumpusta. Laakerit oli ajettu noin 50km, uusein ne samalla kun kampiakseli vaihtui. Ne oli samaa merkkiä mitä olen ennenkin käyttänyt(Glyco).
Auto kärryyn ja kotiin jos selviäis vain uudella laakerilla ja pääsis sunnuntaina takas Alastaroon. Ei selvinnyt, kangen alasilmän alaosa painunut kasaan eikä mene paikalleen ilman väkivaltaa. Akselissa ei tunnu mitään naarmuja, vähän väriä on ottanut.
Ei voi käsittää miten/miksi toi laakeri meni, ikinä ennen ei ole laakereita mennyt vaikka on ollut sulaneita mäntiä ja öljyt metallihohtoisia.
Sitten hestecissä on rajotin 8000rpm mutta tuon 217kmh loppunopeuden mukaan kierroksia oli 8400 eikä rajotin tullut vedossa vastaan. Tiedonkeruuta vedosta ei jäänyt, vain tyhjäkäyntidataa. Tiedonkeruun keruuväliä muutettiin eilen tiheämmäksi, voiko se vaikuttaa jotenkin että keruu tulee täyteen nopeammin? Toi rajotinkaan ei kyllä itsekseen ole voinut siirtyä.
No kesä on paketissa, talvella motti osiksi.
Perjantaina satoi vettä meilkein neljään saakka. Sitten ekassa vedossa burniksen jälkeen jarrutuksessa tuli polttoainetta radalle huohotinletkusta, liputtivat pois radalta. Tokaan vetoon huohotinletkua muutettiin ja tankkia ei laitettu ihan piripintaan, enää ei vuotanut. Vedossa auto tuntui ihmeelliseltä kolmosella ja nelosella, irtosi viivasta kuitenkin hyvin. Aika 13,218s/133,91kmh. Tuntui että kytkin olis luistanut nelosella, kaasua pumpatessa moottori kävi rajoittajalla mutta auto ei kiihtynyt. Loppu meni rullaamalla.
Ajot loppui siihen koska kello tuli 20.00 ja meluaika päättyi. Ihmeteltiin siinä sitten tiedonkeruuta erään Volvokaverin kanssa, välillä läppärillä oli moottorinlämmöt 120 astetta ja imulämmöt jotain 90 astetta, latausjännite 14v vaikka moottori ei käynyt. Myös kaasuläpän asennon voltit oli 1v enemmän kuin piti. Sitten kun koputtelin hestecciboksia niin arvot palautui normaaliksi. Kävin vetämässä tiellä ilman kilpiä slikseillä pikku testin niin siellä ei ainakaan kytkin luistanut.
Tänään aamulla sitten uudestaan pelipaikalle. Ekassa vedossa auto toimi ihan hyvin vaikka 60 jalkaa jäi 0,2s parhaasta, aika 11,431s/217,05kmh. Vedon jälkeen alkoi moottorista naputus. Öljynpaineet normaalit ja kaikki muukin mutta nelosen kangenlaakeri korkkas. Avasin öljypohjan ja laakerit kaikista kangista Alastarossa ja tosiaan vain nelonen oli ottanut osumaa? Tietty kauimpana pumpusta. Laakerit oli ajettu noin 50km, uusein ne samalla kun kampiakseli vaihtui. Ne oli samaa merkkiä mitä olen ennenkin käyttänyt(Glyco).
Auto kärryyn ja kotiin jos selviäis vain uudella laakerilla ja pääsis sunnuntaina takas Alastaroon. Ei selvinnyt, kangen alasilmän alaosa painunut kasaan eikä mene paikalleen ilman väkivaltaa. Akselissa ei tunnu mitään naarmuja, vähän väriä on ottanut.
Ei voi käsittää miten/miksi toi laakeri meni, ikinä ennen ei ole laakereita mennyt vaikka on ollut sulaneita mäntiä ja öljyt metallihohtoisia.
Sitten hestecissä on rajotin 8000rpm mutta tuon 217kmh loppunopeuden mukaan kierroksia oli 8400 eikä rajotin tullut vedossa vastaan. Tiedonkeruuta vedosta ei jäänyt, vain tyhjäkäyntidataa. Tiedonkeruun keruuväliä muutettiin eilen tiheämmäksi, voiko se vaikuttaa jotenkin että keruu tulee täyteen nopeammin? Toi rajotinkaan ei kyllä itsekseen ole voinut siirtyä.
No kesä on paketissa, talvella motti osiksi.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Paljonko öljynpaineet on ollu orkkis pumpulla? Tuntus ettei voitelu riitä.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Pakko antaa tzemppi mitalli vectraTBO:lle.
Ei näe autoharrastajissa montaakaan näin sitoutunutta harrastajaa mikä jaksaa purkaa moottorin lähes joka viikonloppu.
Itsellä olis jo alkukesästä ranteet viilletty auki ja 9mm buranaa annettu täsmälääkkeenä mutta vectaTBO jaksaa viikosta toiseen purkaa ja kasaa eikä pahemmin katkeran sävyisiä viestejä edes kirjottele vaikka ei ihan nappiin ole tekniikan kanssa.
Suomen positiivisin!
Ei näe autoharrastajissa montaakaan näin sitoutunutta harrastajaa mikä jaksaa purkaa moottorin lähes joka viikonloppu.
Itsellä olis jo alkukesästä ranteet viilletty auki ja 9mm buranaa annettu täsmälääkkeenä mutta vectaTBO jaksaa viikosta toiseen purkaa ja kasaa eikä pahemmin katkeran sävyisiä viestejä edes kirjottele vaikka ei ihan nappiin ole tekniikan kanssa.
Suomen positiivisin!
Ei kannata opelia, ne ruostuu ja on ihan paskoja muutenkin
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Menee jo hommat rutiinilla silmät kii
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Öljynpainetta oli vedon jälkeen tyhjäkäynnillä 2bar ja kierroksilla enemmän, ei viittinyt kauheesti varikolla kierrätellä kolinan takiajarkkis kirjoitti:Paljonko öljynpaineet on ollu orkkis pumpulla? Tuntus ettei voitelu riitä.
Eli riittävät paineet oli kyllä ja öljyäkin oli koneessa riittävästi.
Kiitos! Ei jaksa ressata noita vaurioita ja katkeruuspuolen on hoitanut toi vaimonall3 kirjoitti:Pakko antaa tzemppi mitalli vectraTBO:lle.
Ei näe autoharrastajissa montaakaan näin sitoutunutta harrastajaa mikä jaksaa purkaa moottorin lähes joka viikonloppu.
Itsellä olis jo alkukesästä ranteet viilletty auki ja 9mm buranaa annettu täsmälääkkeenä mutta vectaTBO jaksaa viikosta toiseen purkaa ja kasaa eikä pahemmin katkeran sävyisiä viestejä edes kirjottele vaikka ei ihan nappiin ole tekniikan kanssa.
Suomen positiivisin!
Tälle kesää oli tavoitteena 10s aika vartille mutta siihen ei päästy, ennätyksiä rikottiin kyllä koneen korjaamisessa
Mailille Poriin oli tarkoitus lähteä vielä ensi viikonloppuna mutta se jää nyt sitten ajamatta.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QGSvDA_Cl2g[/youtube]
Tossa toi lauantain/tän kesän paras varttiveto. Totakaan ei ajettu täysillä paineilla kun mietitytti se kytkimen mahdollinen luistaminen, 1,6bar oli painetta 1, 2 ja 3 vaihteella, nelosella 1,8bar.
60 jalkaa oli 2,052s ja paras on ollut noilla pikkukumeilla 1,818s. Jos 60 jalkaa olis ollu toi 1,8X niin kymppi olis ollu lähellä.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
harmi ku vastustaa. itellä oli 2012 ongelmia kans moottorinohjauksen kans mut kaikki viat johtuki siitä ku oli läppäri kiinni autossa (tatechissa). sen ku otti pois ni auto pelas. ei oo helppo "kehittää" autoa ku ei tiiä mitä moottorissa tapahtuu.
paljonko sulla oli slikseissä kylmänä painetta? lämmittelyssä se nousee sen 0.1-0.2bar. 0.6 kylmänä ollu itellä matalimmat paineet ja 1.3 oli aluksi siellä alastarossa ja muistaakseni 1bar pudotittii alimmas.
http://www.futurez.fi/fi/shop/moottori/laakerit
suosittelen. nimim. 3.5v sitten ostetut...1.5v ajetut laakerit menee takas koneeseen
paljonko sulla oli slikseissä kylmänä painetta? lämmittelyssä se nousee sen 0.1-0.2bar. 0.6 kylmänä ollu itellä matalimmat paineet ja 1.3 oli aluksi siellä alastarossa ja muistaakseni 1bar pudotittii alimmas.
http://www.futurez.fi/fi/shop/moottori/laakerit
suosittelen. nimim. 3.5v sitten ostetut...1.5v ajetut laakerit menee takas koneeseen
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Tuntuu vastustavan
Tiedonkeruu on toiminut aina eiliseen saakka, yksi kaveri muutti pe iltana tiedonkeruun väliä niin en tiedä tuliko se täyteen tai jotain kun oli vain tyhjäkäyntidataa. Myös se rajottimen siirtyminen ihmetyttää kun se kulkee 207kmh pikkukumeilla 8000rpm nelosella ja nyt oli se 217kmh.
Mulla oli kanssa joskus noi ACL lakrut jotka toimi ihan ok, sitte ajattelin että ennemmin vaihdan laakereita kuin kampuraa koska toi ACL on aika kova ja voi jättää jäljet akseliin jos tulee voiteluongelma.
Painetta kylmänä renkaissa 1,4bar, tällä paineella ajettu 2013 1,818s 60 jalkaa. Joskus koitin pienempää painetta mutta alko keula hakkaamaan ja vetelemään ihan pirusti. Sulla vähän kevyempi keula niin voi toimia pienemmällä paineella.
Tiedonkeruu on toiminut aina eiliseen saakka, yksi kaveri muutti pe iltana tiedonkeruun väliä niin en tiedä tuliko se täyteen tai jotain kun oli vain tyhjäkäyntidataa. Myös se rajottimen siirtyminen ihmetyttää kun se kulkee 207kmh pikkukumeilla 8000rpm nelosella ja nyt oli se 217kmh.
Mulla oli kanssa joskus noi ACL lakrut jotka toimi ihan ok, sitte ajattelin että ennemmin vaihdan laakereita kuin kampuraa koska toi ACL on aika kova ja voi jättää jäljet akseliin jos tulee voiteluongelma.
Painetta kylmänä renkaissa 1,4bar, tällä paineella ajettu 2013 1,818s 60 jalkaa. Joskus koitin pienempää painetta mutta alko keula hakkaamaan ja vetelemään ihan pirusti. Sulla vähän kevyempi keula niin voi toimia pienemmällä paineella.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
nuo acl:n laakerit ei oo niitä kuuluisia punametalli laakereita, vaan tina-kupari pinnote on kiertokangen puolella ja kampiakseliin tulee lämpökäsitelty teräs. noiden vakiolaakereiden ongelma on se et ne ei kestä sun moottorin vääntöä. kampiakselin laakereina ne kestää ja itse olen jo saman merkkiset laakerit ostanu tulevaan moottoriin, koska niihin ei tule rasitusta niin paljon ku etanolilla ennakkoa lisäämällä-> vääntöä nostamalla kiertokankeen. nuo laakerithan on suunniteltu 280nm moottorille ja vaikka tuplaa väännön (tehtaan varmuuskerroin?) ni 560nm kestää varmasti hyvin. asconassa nuo vakiolaakerit ei kestäny ollenkaa vaikka vääntöä vaa 450nm+ ja nyt acl:t menee takas vaikka 2 kesää ajanu niillä.
2013 sulla enemmän painoa ja vähemmän voimaa-->parempi pito josta parempi 60ft. (oma mielipide) itellä keula painaa 720kg kuskin kans. 360kg kummallaki renkaalla painoa. en usko et sulla paljo painavampi keula on?
pienempi paine renkaassa-> parempi pito-> ohjauskulmat muuttuu (vetelee)
keulan hakkaaminen on alustasta johtuva homma...
2013 sulla enemmän painoa ja vähemmän voimaa-->parempi pito josta parempi 60ft. (oma mielipide) itellä keula painaa 720kg kuskin kans. 360kg kummallaki renkaalla painoa. en usko et sulla paljo painavampi keula on?
pienempi paine renkaassa-> parempi pito-> ohjauskulmat muuttuu (vetelee)
keulan hakkaaminen on alustasta johtuva homma...
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Kyllä ne vakiolaakerit on kestänyt kangissa hyvin, bensallakin on ollu yli 600nm vääntöä. 1, 2 ja 3 laakerit oli lähes uuden näköisiä, tuskimpa siellä nelosessa on vääntöä ollu muita pyttyjä enemmän. Nämä nykyiset tarvikelaakerit oli siis noin 50km ajetut ja uusein ne siksi että tuli toinen kampiakseli. Edelliset Glycon laakerit tais olla käytössä noin 3 vuotta.
Auto painaa nyt ihan saman mitä 2013 ja täysillä paineilla ei ajettu Alastarossa, voimaa käytössä ehkä noin 500-550hv. Melko sama mitä bensalla. Tämä auto nyt vaan on toiminut parhaiten sillä 1,4bar rengaspaineella, pienempää on koitettu mutta ajat huononi. Eikai siitä kannata vängätä?
Tiedän että keulan hakkaaminen johtuu iskunvaimennuksesta, iskareita kiristin lisää ja se väheni mutta rengaspainetta lisäämällä loppui. Ja kyllä Vectran keula painaa enemmän mitä Asconan, sullahan on alunperin 1,6litranen jossa ei edes ole sitä kokonaista apurunkoa? Ja muutenkin koko auto painaa vähemän mitä A Vectra.
Auto painaa nyt ihan saman mitä 2013 ja täysillä paineilla ei ajettu Alastarossa, voimaa käytössä ehkä noin 500-550hv. Melko sama mitä bensalla. Tämä auto nyt vaan on toiminut parhaiten sillä 1,4bar rengaspaineella, pienempää on koitettu mutta ajat huononi. Eikai siitä kannata vängätä?
Tiedän että keulan hakkaaminen johtuu iskunvaimennuksesta, iskareita kiristin lisää ja se väheni mutta rengaspainetta lisäämällä loppui. Ja kyllä Vectran keula painaa enemmän mitä Asconan, sullahan on alunperin 1,6litranen jossa ei edes ole sitä kokonaista apurunkoa? Ja muutenkin koko auto painaa vähemän mitä A Vectra.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
En jaksanut selailla mutta tarkastutitko kampuran ennen asennusta? ettei ole niinku mulla et silmämääräisesti hyvä mutta todellisuudessa olikin 15 satkuu heittoa kaikissa kk kauloissa
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Kyllä se mitattiin ja kiillotettiin koneistamossa jonka jälkeen vielä tasapainotettiin, tai tarkistus riitti.
Itse sitä en mitannu muutakuin tönärillä että oli std koossa. Toivotaan että koneistamo on osannu hommansa, on meinaa omistaja vaihtunut.
Itse sitä en mitannu muutakuin tönärillä että oli std koossa. Toivotaan että koneistamo on osannu hommansa, on meinaa omistaja vaihtunut.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -615hv-
Mulla on kans aina ollu Glykon laakerit. Nyt syksyllä selviää miltä ne näyttää
Toivottavasti löydät vian aiheuttajan niin ei tulisi uudestaan samaa vikaa. Joko männänylityksissä eroa, naulannu tai jotain likaa öljykanavissa 4.pytyn kohdalla.
Muistaakseni Hestec heittää lämpötila-arvot automaattisesti maksimiin jos anturin piuha lähtee irti tms. Voisko purkin maadotuksissa olla jotain epämääräistä? Jos lämpötilakorjaukset tehty ja on päällä niin ennakot taitaa olla aika myöhäsellä jos poksi luulee että on 120/90 astetta.
Onko sulla 24" rengastus edessä? Laskin että sen kokoisella renkaalla 3.72 perävälityksellä ja nelosen 1.1 välityksellä 217km/h tulisi jo reilulla 7700 rpm. Tai sitten laskin mitä sattuu...
Toivottavasti löydät vian aiheuttajan niin ei tulisi uudestaan samaa vikaa. Joko männänylityksissä eroa, naulannu tai jotain likaa öljykanavissa 4.pytyn kohdalla.
Muistaakseni Hestec heittää lämpötila-arvot automaattisesti maksimiin jos anturin piuha lähtee irti tms. Voisko purkin maadotuksissa olla jotain epämääräistä? Jos lämpötilakorjaukset tehty ja on päällä niin ennakot taitaa olla aika myöhäsellä jos poksi luulee että on 120/90 astetta.
Onko sulla 24" rengastus edessä? Laskin että sen kokoisella renkaalla 3.72 perävälityksellä ja nelosen 1.1 välityksellä 217km/h tulisi jo reilulla 7700 rpm. Tai sitten laskin mitä sattuu...
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut