Kadett C -75
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 10609
- Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
- Paikkakunta: Kontiomäki
Re: Kadett C -75
Joo tännehän tuo tuli
kk laakerit oli tämän näköset
Lykättiin vaan uudet laakerit paikoilleen koska kampurassa ei ollu pahemmin kulumaa/jälkiä
Noiden laakereiden särkymisestähän tuli jo vinkkiä että olis johtunu megan vastusviasta? Täytyy tässä vähän tutustua aiheeseen kun toi aihealue on vielä toistaiseksi vähän vierasta
Tottahan piti lähtee syyspartyille testaamaan.
Mahtui muuten 13" vanteetkin alle Kierrosmäärää botniaringillä ei tullu laskettua, mutta paljon niitä tuli Jarrut tarvii ainakin päivitystä Alkoi olemaan päivän lopussa eturarrut niin kuumana, että tuli rasvat etulaakereista ulos Ja taisihan tuo poljintuntumakin olla jo aika pehmeä Samoin pakoputkea täytyy päivittää ja se egr:rän lähtö täytyy tulpata koneesta kunnolla. Ei pitänyt kemiallisella metallilla/palokitillä. Hyviä vinkkejä noihin jarrupäivityksiin tuli paljon, mutta puoliakaan ei enää muista.
Talvelle on
kk laakerit oli tämän näköset
Lykättiin vaan uudet laakerit paikoilleen koska kampurassa ei ollu pahemmin kulumaa/jälkiä
Noiden laakereiden särkymisestähän tuli jo vinkkiä että olis johtunu megan vastusviasta? Täytyy tässä vähän tutustua aiheeseen kun toi aihealue on vielä toistaiseksi vähän vierasta
Tottahan piti lähtee syyspartyille testaamaan.
Mahtui muuten 13" vanteetkin alle Kierrosmäärää botniaringillä ei tullu laskettua, mutta paljon niitä tuli Jarrut tarvii ainakin päivitystä Alkoi olemaan päivän lopussa eturarrut niin kuumana, että tuli rasvat etulaakereista ulos Ja taisihan tuo poljintuntumakin olla jo aika pehmeä Samoin pakoputkea täytyy päivittää ja se egr:rän lähtö täytyy tulpata koneesta kunnolla. Ei pitänyt kemiallisella metallilla/palokitillä. Hyviä vinkkejä noihin jarrupäivityksiin tuli paljon, mutta puoliakaan ei enää muista.
Talvelle on
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Ainiin riftinkiauotoksi tästä ei oo. Ainakaan noilla tehoilla. Koitettiin vaikka minkälaisilla renkailla (vanhimmat oli -99 valmistetut sawat) niin ei poikittain sitten millään
Tollaiha se tieten.
Tollaiha se tieten.
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Lisää voimaahan tuo kaipais, taisin kyydissä ollessakin saman todeta
Niin tosiaan oli sen VR muunninpiirin suhteen puhetta että kuulemma 100kohmin vastuksella se voi satunnaisen kierroslukuhärön antaa vielä pahimmillaan, mutta 120kohmin vastuksella sekin pitäisi korjaantua. Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon
Niin tosiaan oli sen VR muunninpiirin suhteen puhetta että kuulemma 100kohmin vastuksella se voi satunnaisen kierroslukuhärön antaa vielä pahimmillaan, mutta 120kohmin vastuksella sekin pitäisi korjaantua. Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3996
- Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki
- Viesti:
Re: Kadett C -75
Siis ihan vakavalla naamallako tuollasta haasteli En tiedä muista mut minen ainakaa usko sanaakaanSämä kirjoitti:Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon
Re: Kadett C -75
Kammen anturin vaihtoa se sillon suositteli hall tyyppiseen Cherryn anturiin joka toimisi aivan varmasti.Simo kirjoitti:Siis ihan vakavalla naamallako tuollasta haasteli En tiedä muista mut minen ainakaa usko sanaakaanSämä kirjoitti:Se penkittäjähän arveli että se laakeri ois antautunu just sen takia kun se kammen anturi viskas sen häiriöpiikin kesken vedon
Kun en minäkään näistä tiedä niin olen vain fiksumpia kuunnellut. Toki kun alkaa alakerralla olemaan kilsoja melkolailla, ruttuja nostettu ja konetta laulatettu niin onhan siinä tunnit voinu tulla täyteen sitä myötä helpostikkin. Sitten kun se signaali sekoaa ja jos se potkaisee väärässä välissä niin tokkopa tuo edesauttaa? Jokatapauksessa logiin jäi kiekkahärö sille hetkelle jolla ne äänetkin alkoi.
Tai sitten se kiekkahärö oli vain seuraus pettäneestä laakerista.
Niin tai näin, tokkopa tuo modaus haittaa tekee kerran sillä on saatu puhtaampaa signaalia pihalle ihan vakio anturilla. Pääasia että toimii
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: Kadett C -75
Jos tuosta 160hv on jarrutettu niin kyllä se pitäisi sladissa jo mennä.Tietenkin jos puuttuu takavakaaja ja perä löysillä jousilla/pikillä iskareilla niin vaatiihan se vähän jo yrittämistä,mutta on kyllä sitten jo helppo hallita kun pito ei karkaa kokonaan.
Meillä peltoOmegassa persdynolla n.150-160hv ja jopa sillä pysty näimmä jonkunlaiseen peränheittoon,se on kuitenkin aika paljon raskaampi auto.
Meillä peltoOmegassa persdynolla n.150-160hv ja jopa sillä pysty näimmä jonkunlaiseen peränheittoon,se on kuitenkin aika paljon raskaampi auto.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kadett C -75
Ilimankos se ei enää loppupäivästä oikeen pysähtyny.
edit: Kännyllä on hieno laittaa noita kuvalinkkejä
edit: Kännyllä on hieno laittaa noita kuvalinkkejä
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Ei näy tuo kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Kadett C -75
Meillä Omegassa vähän havaittavissa samaa,yhdessä etupalassa näkyi vielä kitkapinnan ääriviivat loput raudoilla joista yhdestä oli mäntä tullut jo läpi ja jarrunesteet vuosi jo männänvälistä.Toisen puolen levy jo kahdesta kohtaa halki,ihme ettei ravistanut.teemuk kirjoitti:Ilimankos se ei enää loppupäivästä oikeen pysähtyny.
edit: Kännyllä on hieno laittaa noita kuvalinkkejä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Kadett C -75
kevät tulee Tuollasiin pitäs alkaa sopivia kumeja alkaa ettimään. Etuvanne 8,5" leveä ja taka 9"
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Ei helkkari, saako HobbyHallista nykyään tollasiakin
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Re: Kadett C -75
Joo sieltäpä hyvinkin Ei vaan......Kaitzu kirjoitti:Ei helkkari, saako HobbyHallista nykyään tollasiakin
Ebayn ihmeellisestä maailmasta löytyi.
Allehan niitä piti jo ennen liimailua/renkaiden asennusta koittaa ja taitaa joutua levennyshommiin......
Tuossa jo hyvää vinkkiä sain jos jonkinlaiset miedot kuitulevennykset laittas.
Jarrujennpäivitysosia olis isohko läjä pitkin tallia(isommat etulevyt ja takajarruille satuloiden kiinnikkeet). Kun nyt vaan kerkeis alakaa pajottaa.
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Noniin. Kumitkin saapui ja pienellä soveltamisella ja kaveriavulla saatin sopivat pyörät alle Takana on nyt 205/50/15 ja edessä 195/45/15 Eturenkaille annoin jo vähän substralia jos kasvasi pikkasen kun on niin kovin pienet Mahtui ihan kohtuu hyvin eikä venyäkään tullut ihan järjettömästi.
Ainiin olis muuten yhdet 225/50/15 Nangkangit halvalla myytävänä.
Ainiin olis muuten yhdet 225/50/15 Nangkangit halvalla myytävänä.
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
-Insignia 4x4 -11
-kadett sedan bee ja cee x7
Re: Kadett C -75
Helskutin hienolta näyttää , tuo 195/45/15 on saksanmaalla suosittu koko Kadettiin ja Ascoon.
GSI-The Real Thing & ST wagon