Manta 1971 + C20XX + TIC
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Juuri sama manta, nokat oli väärinpäin niin sai päivän sahata käyntiin. Startti kuumeni ja päivän kruunas haljennu bensaletku ja siitä leimahti pieniin liekkeihin.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Jäi vain vaivaamaan että kenekähän se oli. Kaikki vanhat opelit jää aina mieleen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Mietin samaa. Tosin eiköhän toi peilaannu siihen, että GTI&Tuning-lehdissä on jo joku tovi toitotettu kuulalaakeriturboja ja niiden ylivoimaisuutta kaikeessa muussa paitsi hinnassa.?! kirjoitti:Mitenkäs se ahtimen merkki jättää varaa parantaa(tai selittää) vartti ajossa?Juho M-P kirjoitti:Jääpähän varaa parantaa(ja selittää).
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Niin aina on varaa parantaa autoa ei aikaa. Ja huonoa menestystä voi selitellä sitten jollain...Keme kirjoitti:Mietin samaa. Tosin eiköhän toi peilaannu siihen, että GTI&Tuning-lehdissä on jo joku tovi toitotettu kuulalaakeriturboja ja niiden ylivoimaisuutta kaikeessa muussa paitsi hinnassa.?! kirjoitti:Mitenkäs se ahtimen merkki jättää varaa parantaa(tai selittää) vartti ajossa?Juho M-P kirjoitti:Jääpähän varaa parantaa(ja selittää).
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Alustan kans paljon säätelyä mutta eniten ongelmia tuli kun läppäristä loppu akku eikä saatu rajotinta ylemmäksi. 3 vai 4 vetoa meni perseelleen kun meni rajottajalle ja nokka-anturi nokka-anturi anto sekavaa signaalia. Seuraavaks hall anturi nokalle ja pientä säätöä.
Ajettiin pienemmillä ennakoilla ja loppuun nostettiin pari astetta takasi mut ei saatu ehjiä vetoja.
10.6/226 tais olla parhaat ajat.
Nooh, edellinen noteeraus vartilla 12.4 että johonkin suuntaan menty.
Kiitoksia Teukalle videosta, siitä näkee aika hyvin miten se EI toimi
Ajettiin pienemmillä ennakoilla ja loppuun nostettiin pari astetta takasi mut ei saatu ehjiä vetoja.
10.6/226 tais olla parhaat ajat.
Nooh, edellinen noteeraus vartilla 12.4 että johonkin suuntaan menty.
Kiitoksia Teukalle videosta, siitä näkee aika hyvin miten se EI toimi
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Pitoa tuntuu ainakin olevan hyvin?
Tulit vastaan tällä yks päivä ääsjoella, tulin farkku hastralla kärry peräs siinä ohitustyömään kohdilla käsi pystys vastaan Tunnisti tän mantan jo kaukaa ja ihan positiivises mieles siis
Tulit vastaan tällä yks päivä ääsjoella, tulin farkku hastralla kärry peräs siinä ohitustyömään kohdilla käsi pystys vastaan Tunnisti tän mantan jo kaukaa ja ihan positiivises mieles siis
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Tossa toisessa vedossa oli se parempi aika mutta lähtö aika huono kun pomppi aika rajustiexport kirjoitti: Kiitoksia Teukalle videosta, siitä näkee aika hyvin miten se EI toimi
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
export kirjoitti:Alustan kans paljon säätelyä mutta eniten ongelmia tuli kun läppäristä loppu akku eikä saatu rajotinta ylemmäksi. 3 vai 4 vetoa meni perseelleen kun meni rajottajalle ja nokka-anturi nokka-anturi anto sekavaa signaalia. Seuraavaks hall anturi nokalle ja pientä säätöä.
Ajettiin pienemmillä ennakoilla ja loppuun nostettiin pari astetta takasi mut ei saatu ehjiä vetoja.
10.6/226 tais olla parhaat ajat.
Nooh, edellinen noteeraus vartilla 12.4 että johonkin suuntaan menty.
Kiitoksia Teukalle videosta, siitä näkee aika hyvin miten se EI toimi
tuo nokka-anturi homma itellekki tuttu n.50m rajottajaa vasten maaliin ajaneena. en tiiä/ oo lukenu mikä moottoriohjaus sulla mut tatechilla tuli joku overlap tjn. ilmotus ja auto sammu sen jälkeen. seuraava veto niin et otti nokka-anturin pois käytöstä ja pelkällä kampianturilla ajoin ni se ei "valittanu" tuosta ja auto toimi vaikka ajo rajotinta vasten.
jos pakolämpö joka sylinterillä tasanen pelkällä kampiakselin anturilla ni onko tuosta nokka-anturista hyötyä?? yks vikapaikka vähemmän jos kone "balanssissa"...
nopeahan tuo on penkissä kokeilla pelkällä kampianturilla heittääkö pakolämmöt..
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1495
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Luvia
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Hyvähän se myötätuuleen.. . Hyvin kyllä huilaa!leutoranta kirjoitti:Äkäinen on Manta!
Tämmönen tarttui kameraan:
Astra J sport tourer 2.0cdti A
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Mulle vaihtu Tatechin 38 poksi ja mahdollisesti siihen tulee pientä muutosta niin että poksi käyttää nokan anturia vain käynnistykseen ja sen jälkeen mennään pelkällä kammenanturille. Aikasemmin Hestecillä mulla oli käytössä pelkkä kammenanturi ja toimi ihan hyvin.aksu8225 kirjoitti:export kirjoitti:Alustan kans paljon säätelyä mutta eniten ongelmia tuli kun läppäristä loppu akku eikä saatu rajotinta ylemmäksi. 3 vai 4 vetoa meni perseelleen kun meni rajottajalle ja nokka-anturi nokka-anturi anto sekavaa signaalia. Seuraavaks hall anturi nokalle ja pientä säätöä.
Ajettiin pienemmillä ennakoilla ja loppuun nostettiin pari astetta takasi mut ei saatu ehjiä vetoja.
10.6/226 tais olla parhaat ajat.
Nooh, edellinen noteeraus vartilla 12.4 että johonkin suuntaan menty.
Kiitoksia Teukalle videosta, siitä näkee aika hyvin miten se EI toimi
tuo nokka-anturi homma itellekki tuttu n.50m rajottajaa vasten maaliin ajaneena. en tiiä/ oo lukenu mikä moottoriohjaus sulla mut tatechilla tuli joku overlap tjn. ilmotus ja auto sammu sen jälkeen. seuraava veto niin et otti nokka-anturin pois käytöstä ja pelkällä kampianturilla ajoin ni se ei "valittanu" tuosta ja auto toimi vaikka ajo rajotinta vasten.
jos pakolämpö joka sylinterillä tasanen pelkällä kampiakselin anturilla ni onko tuosta nokka-anturista hyötyä?? yks vikapaikka vähemmän jos kone "balanssissa"...
nopeahan tuo on penkissä kokeilla pelkällä kampianturilla heittääkö pakolämmöt..
Ajetaan varmaan rullilla tässä joku päivä kun saadaan peräpää takas nippuun. Takana oli 325 lbs jouset niin se selittää aika paljon tuota kengurumaista menoa.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Aikakortteja ei oo saanu Porista mut videolta katoin ajat:
60ft 1.674
402m 10,601
226,42 km/h
Pientä selvyyttä tullu miksi ei ollu vetoja, tuossa vedossa tais olla 5 astetta ennakkoa pois. Äkkiä sen sata heppaa on potkua kateissa noilla myöhästyksillä.
Jos Kalajoelle pääsee ajamaan niin siellä hyvä koittaa parannella.
60ft 1.674
402m 10,601
226,42 km/h
Pientä selvyyttä tullu miksi ei ollu vetoja, tuossa vedossa tais olla 5 astetta ennakkoa pois. Äkkiä sen sata heppaa on potkua kateissa noilla myöhästyksillä.
Jos Kalajoelle pääsee ajamaan niin siellä hyvä koittaa parannella.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut