Siis juurikin noin mä sen kytkin sinne kontin lampun kantoihin. Työnsin vaan johdot sinne latta-abikojen väliin. Ja tarkoitus siis saada vaan ne kotelon valot syttymään samaan aikaan kuin kontin oma valo, ettei turhaan pala siellä kontissa, kun kontti on kiinni.Terracid kirjoitti:Rinnankytkennäs plussa plussaa, miinus miinukseen ja sarjassa taas plussa miinukseen jne.
Mulla on samalla lailla jalkatilanvalot toteutettu kuin sulla.
Niin siis meinasit että ne vahvistinkotelon valot vilkkuvat musiikin tahdissa or what ? Se onnistuu kun kytket valot rinnan subbarin/kaiuttimen piuhoihin Toki sit pitää olla sitä volumea enemmän että ne näkyy/loistaa kunnolla.
Tuohon että miks sulaketta polttaa nii ainakaan äkkikseltään en ossaa sanoa. Millaset valot sulla siinä on ? Ainakaan äkkikseltään en usko et ne kuitenkaan niin paljoa ottas virtaa et sulaketta laukos sen takia, etenkään jos siellä on ledit tms. Minkä kokonen sulake sulla siellä on ? Voishan siihen koittaa vaihtaa isompaa sulaketta, tai sit vaihtoehtosest otat vaan plussan siitä kontin valon katkasijasta ja miinus sit suoraan runkoon, niin vois toimia. Sit vaikkapa niille vahvistinkotelon valoille oma sulake siihen plussaan katkasijan jälkeen. Ei ois sit niin riskaabelia auton muita sähkölaitteit kohtaan, kun itse kuitenkin aina hieman vierastan tuota isomman sulakkeen vaihtamista. Zekkaa nyt kuitenkin vielä se kytkentä siellä kontin valojen piuhoissa. Kun ei sitä koskaan tiedä.
Meinasin, että jollain kytkimellä vois tehdä ihan omaan virtapiiriinsä, mutta jaksaako sitä aina manuaalisesti kytkimestä valoja päälle kääntää...
Ja kaikki ylimääräiset valot ovat lednauhoja. Virrankulutuksista ei ole tietoa, mutta eikös noi yleisesti kuluta alle watin per nauha.
Toi sulake numero 12, mikä paukkui, on 20A:n sulake. Enkä mä uskalla sinne suurempaa laittaa, kun niin paljon kaikkea sen alla. Tosiaan jonkun oman sulakkeen voisin ehkä sitten vääntää valoille.