Omega A, Lotus look

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4067
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Omega A, Lotus look

Viesti Kirjoittaja DEAD »

jarkkis kirjoitti: 08 Huhti 2020, 20:04 Mun mielestä joka liitoskohdassa on tiiviste
ei minusta tuossa välissä ole mitään tiivistettä siinä sitten on mihin dp lyödään kiinni. Aika herkästi alkaa oireilemaan jos on pakosarjassa halkeamia tuolla hukkaportin läpän ympärilä jollain holkkipatentilla noita ovat korjailleet.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
L.ossi
OCF Member 2020
Viestit: 575
Liittynyt: 29 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Heinola

Re: Omega A, Lotus look

Viesti Kirjoittaja L.ossi »

Mistä tähän saisi ehjän järkevään hintaan? Tähän en löytäny edes tiivisteitä kaikkia, turbotukku korjaa vanhan 599e jos pakosarja on ehjä. No se ei ole.....
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12738
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Omega A, Lotus look

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

DEAD kirjoitti: 08 Huhti 2020, 20:18
jarkkis kirjoitti: 08 Huhti 2020, 20:04 Mun mielestä joka liitoskohdassa on tiiviste
ei minusta tuossa välissä ole mitään tiivistettä siinä sitten on mihin dp lyödään kiinni. Aika herkästi alkaa oireilemaan jos on pakosarjassa halkeamia tuolla hukkaportin läpän ympärilä jollain holkkipatentilla noita ovat korjailleet.
Hitto olisko niin, kauan aikaa jo ku pyöritelly käsis moista ni saattaa muisti pätkiä🤔
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4422
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Omega A, Lotus look

Viesti Kirjoittaja ?! »

Onko hukkiksen kellossa vastusta laisinkaan?
Melkein pakko olla läppä auki kokoajan,jos ei ahda ollenkaan ja ahdin näyttää muuten ehjältä,tosin taitaa tuolta bypässistäkin päästä paineet karkuun(?).

Mun mielestä ei missään tapauksessa tuommoista vakio pakopainepumppua enään takaisin kun sen olet irti saanut.

Tuubisarja ja jokin fiksun kokoinen ahdin haluaamaansa teholuokkaan.
Hyvät pienehköt ahtimet on kalliita,mutta vähintään toimivia.
Esim.Evo 9-10 mitsuista löytyy fiksuja ahtimia,ja holsettteja saa halvalla jos tehonnälkä yllättää.

Omassa Kadetissa 20letissä garrett gtx3071r ,käyttökokemuksia ei tosin vielä ole.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Vastaa Viestiin