Omega A, Lotus look
Re: Omega A, Lotus look
Hyvältä näyttää...
Kaikki tulee kuntoon..viimeistään siinä vaiheessa,kun on tullut maksamaan tarpeeksi...
Re: Omega A, Lotus look
Turasin yöllä viimeisiä ruostekohtia kuntoon. täyttöputken ympärys ja ikkunan ylälaita saivat uutta peltiä.
raavin katosta repsottavat äänieristeet pois. kuluuko noitten katon poikkitukien olla kattopellissä kiinni? mulla ne on irti....
raavin katosta repsottavat äänieristeet pois. kuluuko noitten katon poikkitukien olla kattopellissä kiinni? mulla ne on irti....
Omega C20LET
Re: Omega A, Lotus look
Ja samalla äänieristää koko katon.Rookeri kirjoitti:Koriliimaa väliin nii ei ala pärisee.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Re: Omega A, Lotus look
Hommat olleet vähän jäissä. hitsaukset kuitenkin sain viimeisteltyä ja maalattua. ovet laitoin kiinni ja maalasin sisustaa, kunnes maaliruisku päätti hajota kesken kaiken.
Omega C20LET
Re: Omega A, Lotus look
itseni motivoimiseksi päätin kokeilla korin osia ja vanteita paikalleen.
kokeilun lopputulos = vannekaupoille!
kokeilun lopputulos = vannekaupoille!
Omega C20LET
Omega A, Lotus look *Kysymys*
Pitäisi alkaa sovittaa levikkeitä paikalleen ja se on minulle täysin uusi asia. En ole koskaan asentanut moisia.
Liimalla nämä ilmeisesti pitää kiinnittää mutta:
-liimaanko pellille vai maalin päälle?
-mikä olisi hyvää liimaa hommaan?
-yhdessä ovilevikkeessä on kierretangon pätkät joten sen voisi kiinnittää ovipeltiin. tätä ajattelin kokeilla myös muihin oviin.
-voiko noita ovia jotenkin säätää että saan ne samaan linjaan?
Jos on kokemusta tai tiedät jonkun artikkelin niin kerro!
Liimalla nämä ilmeisesti pitää kiinnittää mutta:
-liimaanko pellille vai maalin päälle?
-mikä olisi hyvää liimaa hommaan?
-yhdessä ovilevikkeessä on kierretangon pätkät joten sen voisi kiinnittää ovipeltiin. tätä ajattelin kokeilla myös muihin oviin.
-voiko noita ovia jotenkin säätää että saan ne samaan linjaan?
Jos on kokemusta tai tiedät jonkun artikkelin niin kerro!
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
Itse laittaisin jonkinlaisen maalin päälle ja jos ei tarvitse hetkeen irrottaa niin jollain 2-komponentti koriliimalla.
Ja oviahan säädetään saranoita vääntelemällä, eli voimaa peliin vaan
Ja oviahan säädetään saranoita vääntelemällä, eli voimaa peliin vaan
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
kylmästi vaan levikkeet popniiteillä koriin kiinni tulee sopiva race look
mutjoo josset hetkeen oo irrottamassa niin maali ensin päälle ja sit tosiaan jollain koriliimalla levikkeet kiinni. ellei oo peltiä nii hitsaamalla o.O
mutjoo josset hetkeen oo irrottamassa niin maali ensin päälle ja sit tosiaan jollain koriliimalla levikkeet kiinni. ellei oo peltiä nii hitsaamalla o.O
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
Kaikissa liimoissa ei saa olla maalia alla.Rookeri kirjoitti:Pohjamaali on kova sana kaikkien liimojen ja kittien alle
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009
- Viestit: 1982
- Liittynyt: 22 Maalis 2004, 02:00
- Paikkakunta: Klaukkala
- Viesti:
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
Jos hyvän haluaa niin kannattaa varmaan ekaksi sovittaa kaikki osat paikoilleen ja sen jälkeen maalata kaikki osat ympäriinsä. sitten liimasta riippuen selvittää minkä päälle tarttuu parhaiten, joihinkin riittää karhennus ja jotkut menee suoraan metallille ja joihinkin on oma primeri. Mutta jos suinkin mahdollista niin mieluummin kannattaa rakennella kiinnikkeitä joilla laittaa osat kiinni niin ne saa tarvittaessa joskus irtikin. Lasikuitua jos liimaa kunnon liimalla niin se lasikuitu pettää kyllä ennen liimaa.
Harvoin ne tehdas autoissakaan liimaa korisarjoja kiinni paitsi EVO500 jossa onkin ruosteongelmia jopa normaali omegaa enemmän
Ja kun opelista kyse niin kannattaa ruotesuojata kaikki piiloon jäävät osaalueet lopuksi vaikka olisikin pelkässä kesäkäytössä.
Harvoin ne tehdas autoissakaan liimaa korisarjoja kiinni paitsi EVO500 jossa onkin ruosteongelmia jopa normaali omegaa enemmän
Ja kun opelista kyse niin kannattaa ruotesuojata kaikki piiloon jäävät osaalueet lopuksi vaikka olisikin pelkässä kesäkäytössä.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
Suurimpaan osaan osista kiinnikkeet jo suunniteltu. Mitä ainetta kannattaa laittaa vaikka esim. tohon ovipanelin saumaan kun se tulee ruuveilla kiinni?
Helmojen kanssa on varmaan isoimmat ongelmat.
Helmojen kanssa on varmaan isoimmat ongelmat.
Re: Omega A, Lotus look *Kysymys*
Alkuperäisessä on pieni kumitiiviste siinä välissä.