ei minusta tuossa välissä ole mitään tiivistettä siinä sitten on mihin dp lyödään kiinni. Aika herkästi alkaa oireilemaan jos on pakosarjassa halkeamia tuolla hukkaportin läpän ympärilä jollain holkkipatentilla noita ovat korjailleet.
Omega A, Lotus look
Re: Omega A, Lotus look
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Omega A, Lotus look
Mistä tähän saisi ehjän järkevään hintaan? Tähän en löytäny edes tiivisteitä kaikkia, turbotukku korjaa vanhan 599e jos pakosarja on ehjä. No se ei ole.....
Re: Omega A, Lotus look
Hitto olisko niin, kauan aikaa jo ku pyöritelly käsis moista ni saattaa muisti pätkiä
Re: Omega A, Lotus look
Onko hukkiksen kellossa vastusta laisinkaan?
Melkein pakko olla läppä auki kokoajan,jos ei ahda ollenkaan ja ahdin näyttää muuten ehjältä,tosin taitaa tuolta bypässistäkin päästä paineet karkuun(?).
Mun mielestä ei missään tapauksessa tuommoista vakio pakopainepumppua enään takaisin kun sen olet irti saanut.
Tuubisarja ja jokin fiksun kokoinen ahdin haluaamaansa teholuokkaan.
Hyvät pienehköt ahtimet on kalliita,mutta vähintään toimivia.
Esim.Evo 9-10 mitsuista löytyy fiksuja ahtimia,ja holsettteja saa halvalla jos tehonnälkä yllättää.
Omassa Kadetissa 20letissä garrett gtx3071r ,käyttökokemuksia ei tosin vielä ole.
Melkein pakko olla läppä auki kokoajan,jos ei ahda ollenkaan ja ahdin näyttää muuten ehjältä,tosin taitaa tuolta bypässistäkin päästä paineet karkuun(?).
Mun mielestä ei missään tapauksessa tuommoista vakio pakopainepumppua enään takaisin kun sen olet irti saanut.
Tuubisarja ja jokin fiksun kokoinen ahdin haluaamaansa teholuokkaan.
Hyvät pienehköt ahtimet on kalliita,mutta vähintään toimivia.
Esim.Evo 9-10 mitsuista löytyy fiksuja ahtimia,ja holsettteja saa halvalla jos tehonnälkä yllättää.
Omassa Kadetissa 20letissä garrett gtx3071r ,käyttökokemuksia ei tosin vielä ole.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V