ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Nin, siis mullahan oli joskus tässä aikanaan myytävänä tämmönen 8v kansi rullanokalla höystettynä. Ois meinaan antanut sopivalla ahtimella varmaan sen, mitä tuo lohko ois kestänyt Eikä ois ollut varmasti niiden keinujen kanssa mitään ongelmia ja sillä setillä ois voinut kierrättää tarvittaessa +9000rpm:n.
Vaparina tällä kannella ois saanut +200hp ja sopivalla ahdolla sitten vaikka mitä .
Vaparina tällä kannella ois saanut +200hp ja sopivalla ahdolla sitten vaikka mitä .
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Tos yhtäkkiä muistelin et eikös yhdellä clubilaisella oo corsassa rakennettu samaan vakio käppäriin sekä hydraulinen et mekaaninen toiminto eli ekaks toimii hydraulinen ja jos se pettää toimii vasta mekaaninen ja saatu se sillein katsastettua. Olikohän tää jossain lehtiesittelyssä mainittu (gti tai tuning).opel arska kirjoitti:Ei liiemmälti oo tilaa, pitäis nestekäppärille rakentaa teline vaihevivun viereen pystö malliseksi. Sais normi käppäri olla omalla paikoillaan.Säpä kirjoitti:Pitäiskait se hydraulinen kässäri mennä katsastuksesta läpi mut se vaatii sen mekaanisen kässärin rinnalle.|vectraman| kirjoitti:Villinä veikkauksena, että tässä on leimalla normi vaijerilla toimiva käsijarru paikoillaan ja hydraulinen tulee takas tilalle kun on auto katsastettu. Käsittääkseni hydraulikässäri ei mene katsastuksesta lävite?jarkkis kirjoitti: Sit kysymys, miksi käsijarruhilppeet pitää purkaa leiman jälkeen pois? Tuskin ainakaan painossa säästää niitä purkamalla.
Sais vaan olla tarkkana ettei vedä tohinassa vaihekepin sijasta käppäriä...
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 2 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0, Kadett C City -76.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
tuosta kannestahan oli puhetta sillon 2-3 vuotta sitten.loppu vaa valuutta kesken ni jäi ostamatta.muistaakseni joku oli jo puolet siitä sulle maksanu ni oisha sen voinu puoleen hintaan meille myydäkki??kosunen kirjoitti:Nin, siis mullahan oli joskus tässä aikanaan myytävänä tämmönen 8v kansi rullanokalla höystettynä. Ois meinaan antanut sopivalla ahtimella varmaan sen, mitä tuo lohko ois kestänyt Eikä ois ollut varmasti niiden keinujen kanssa mitään ongelmia ja sillä setillä ois voinut kierrättää tarvittaessa +9000rpm:n.
Vaparina tällä kannella ois saanut +200hp ja sopivalla ahdolla sitten vaikka mitä .
mihin päin maailmaa tuo kansi sitte lähti?jos suomeen ni pelottaa jo valmiiksi mitä on tulossa...
säpälle vastaus.jos katsot kuvia ni näät että hydraulinen käsijarrusylinteri on yhdellä sylinterillä.tarkoittaa sitä että takajarrut on yhdistetty jolloin niistä tulee laittomat.Säpä kirjoitti:Tos yhtäkkiä muistelin et eikös yhdellä clubilaisella oo corsassa rakennettu samaan vakio käppäriin sekä hydraulinen et mekaaninen toiminto eli ekaks toimii hydraulinen ja jos se pettää toimii vasta mekaaninen ja saatu se sillein katsastettua. Olikohän tää jossain lehtiesittelyssä mainittu (gti tai tuning).opel arska kirjoitti:Ei liiemmälti oo tilaa, pitäis nestekäppärille rakentaa teline vaihevivun viereen pystö malliseksi. Sais normi käppäri olla omalla paikoillaan.Säpä kirjoitti:Pitäiskait se hydraulinen kässäri mennä katsastuksesta läpi mut se vaatii sen mekaanisen kässärin rinnalle.|vectraman| kirjoitti:Villinä veikkauksena, että tässä on leimalla normi vaijerilla toimiva käsijarru paikoillaan ja hydraulinen tulee takas tilalle kun on auto katsastettu. Käsittääkseni hydraulikässäri ei mene katsastuksesta lävite?jarkkis kirjoitti: Sit kysymys, miksi käsijarruhilppeet pitää purkaa leiman jälkeen pois? Tuskin ainakaan painossa säästää niitä purkamalla.
Sais vaan olla tarkkana ettei vedä tohinassa vaihekepin sijasta käppäriä...
lailliseksi tuo on helppo tehdä.ostaa kahdella sylinterillä olevan työsylinterin ja laittaa vaikka auton alkuperäisestä kahvasta työntötanko työsylinterille ja jättää vaijerit sen verran löysälle ettei ne ota ennen hydraulista jarrua tai saahan ne ottaa yhtäaikaakin.raha vaikuttanu tuohonki osaan tässä autossa.
kaikki joilla on ylimääräistä rahaa ni voi laittaa mun tilille ni tehdään tämä auto kerralla "valmiiksi" ni ei sit tarvi kysellä eikä mainita et miks on noin tehty ku vois tehdä paremminki.
mielestäni tässä autossa on paljon jo paranneltu vähän joka osaaluetta mut ei todellakaan mitään oo tehty niin hyvin etteikö paremmin vois tehdä.
kaikki toimii ja aina ku jotain ongelmia on tullu vastaan ni niitä on paranneltu...
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 332
- Liittynyt: 02 Maalis 2005, 02:00
- Paikkakunta: Ruukki
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Järkyttävä lisenssi aika alastarolla vanhoilla renkailla
Käyttis vectra gts 1.9 cdti 150hp
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Reaktio: ,632s
60 jalkaa: 2,058s
1/4 maili: 12,026s
Loppunopeus: 191,58 km/h
60 jalkaa: 2,058s
1/4 maili: 12,026s
Loppunopeus: 191,58 km/h
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Oli muuten puhetta niistä pudasjärven loppunopeuksista mittalaitteissa ollut kuulemma vika
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Onneksi olkoon Taitaa olla Suomen nopein etuveto Opel vartilla? Firges Corsa ajo joskus 12,4s/204kmh jos oikein muistan? Vai oliko muita nopeita Opel etuvetoja?aksu8225 kirjoitti:Reaktio: ,632s
60 jalkaa: 2,058s
1/4 maili: 12,026s
Loppunopeus: 191,58 km/h
Loppunopeuksista vielä niin toi 191kmh näyttää kyllä todellisemmalta noille tehoille. Ja omien kokemuksien mukaan lähtö ei vaikuta loppuihin merkittävästi. itsellä kerran pomppas ykkönen pois päältä lähdössä ja vittuuntuneena lykkäsin vaihteen takas pesään ja kauheella kumin polttamisella matkaan . Aika oli noin 4sek enemmän kuin "normaali" aika mutta loput oli samoilla lukemilla kuin parhaissa vedoissa.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Jos tuo teho pitää paikkansa, niin 202km/h loppunopeus vartille pitää kelata, olettaen että teho tulee käyttöön kokonaan tuolle matkalle. Ja se tarkoittaa myös sitä, että 60ft aika täytyy saada paremmaksi, jolloin myös puolivälin aika ja nopeus parantuvat molemmat. Se on ainut edellytys noihin päälle 200 loppuihin.
Etuveto on vaikea tapaus, muttei mahdoton.
Alustaa vaan parempaan kuosiin, niin sillä se tulee.
Etuveto on vaikea tapaus, muttei mahdoton.
Alustaa vaan parempaan kuosiin, niin sillä se tulee.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Huh, kova aika etuveto-opelille
Johnny, la gente esta muy loca.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
ja uutta tulosta pukkaa
11.737s
60jalkaa 1.887s
loppunopeus: 193,09
11.737s
60jalkaa 1.887s
loppunopeus: 193,09
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Mahtava suoritus!!
Jännä että kommentointi loppu tuohon...
Jännä että kommentointi loppu tuohon...
Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Loistava suoritus.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Tulokset ratkaisee->selitykset katkaisee. Todella hieno aika kyllä, iso peukku. Siinä saa moni takavetokuski ihmetellä minne se läksi.