aksu8225 kirjoitti:eli väität että auton vetotavalla ei ole 60ft:iin eikä 330ft:iin mitään merkitystä?
Kyllä, juuri näin väitän. Ja lisättäköön vielä kaupan päälle ettei se kello tiedä myöskään sitä minkälaisella vaihteistolla se suoritus on ajettu kun pääsi tuosta listasta sekin aiemmin unohtumaan. Jotain epäselvää?
aksu8225 kirjoitti:kerrotko miksi takavetoisten ja etuvetoisten ajat ovat ihan eri sekuntiluvuilla?
Voin kertoa. Kuten itsekin olet huomannut, etuvetoisissa on todellakin paljon vaikeampi saada se voima siirtymään tiehen kuin takavetoisissa koska paino tahto väkisinkin siirtyä pois etupyöriltä takapyörille. Tuon kun saa eliminoitua pois, niin kyllä silloin liiman ja sliksien avulla hyvin kumitetulla radalla mennään jo aika hiton kovaa. Ei pitäis olla sullekaan mikään mullistava uutinen.
Jos etuvetoisen alusta toimii kunnolla niin ainakin tuonne 8,99/259 asti etu- ja takavetoiset ovat yhtä nopeita. Todisteet siitä on laittamallasi videolla.
aksu8225 kirjoitti:jos tiedät miten etuvetoisella autolla päästään edes matalaan 8s aikaan ni lupaan mainita sun nimen joka lööpissä mihin pääsen.etuvetoisten euroopanennätys on 8.99s 259km/h lopuilla.
Ei tarvi huolestua, en usko pystyväni ikinä tekemään tuollaista suoritusta mutta on mulla pientä hajua siitä miten sellainen auto toteutetaan.
aksu8225 kirjoitti:eli tarkotatko nyt että virtalan bmw ja mun ascona on samalla viivalla 1/4 milessa?
En tarkoita ja miks tarkoittaisin? Mistä sä tollasen keksit?
aksu8225 kirjoitti:-kiihdytettävä matka lyhenee 100km/h vauhdilla 36m/s
No ilmankos täällä etelämmässä ollaan vähän hitaampia kun meillä päin on totuttu satasen vauhdissa etenemään vain 28 m/s.
aksu8225 kirjoitti:ja 200km/h vauhdilla 72m/s
Eikä meillä päin kahdensadan kyydilläkään mennä kuin 55,5 m/s.
Tuo varmaan on ollut syynä siihen että etelämmässä sulla oli hitaampi loppunopeus...
Todennäköisesti väärässä.