rookie`` kirjoitti:aksu8225 kirjoitti:
välityksiä ens kesäksi pidentää isommat sliksit jos ne sais talven aikana sovitettua autoon ja nyt on uudet m/t sliksit ens kaudelle...tai oli ne jo ennen alastaroa ostettu mut gti kuvausien takia ei viittiny tuhota etulokasuojia ku kuvauksii oli 3päivää ...
Välityksien pidentämisen mukana luvassa lisää tehoa???
kyllä tässä ois tarkotus lisätä tehoa. tallista löytyis matalampi nokkapukki, jäykemmät venttiilijouset ja jyrkempi nokka. viime viikon keskiviikkona soitin säätäjälle et alkaa hommaamaan puolat, pakolämpöanturit joka sylinterille ja sit tulee ev14 suuttimet todennäköisesti 1200:set. viime kesänä tosiaa loppu suuttimet ja kipinä 1.6 bar:ssa ja 1.8 bar:ssa vääntö tippu yli 100nm. voi olla jopa tatechin päivitys eessä 32:seen. tällä viikolla pitäis tulla racers placelta m&t:n uudet sliksit koossa 8.5"-24.5"-15" jotka on tuolle 700kg etuakseli massalle tarkotettu. tosin tälle vuotee ei tuu varmaa kiihyteltyä niillä mut pääsee ainaki sovittaa rauhassa ettei tuu sit ens vuonna ongelmia ku on tarkotus pyörähtää pet:ssä. tänä vuonna päätin etten autoon koske ennen ku on talo valmis ja sen pidin. viime viikon keskiviikkona autosta otettii savut ja otin sen liikenteeseen ja varmasti 500km tullu jo kilometrejä ilman suurempia ongelmia...flekti vaa sano sopimuksen irti ja uuden hain eilen.
xaa kirjoitti:Ei ole viellä näkynyt teikäläisen nimeä ilmottautuneiden joukossa FHRAan sarjaan,SET/PET-luokkaan.
vastaus tuliki jo tuossa...talo vei tän kesän rahat ja ajan.
bayee kirjoitti:c asconissa on sitä jotain
kiitos ja niin on
wikke kirjoitti:Nähdäänkö conaa raahen lentokentällä sunnuntaina?
ei ollu liikenne kunnossa mut katsomaan olin tulossa kisoja mut ne peruttii just ku olin tulossa.
juzze kirjoitti:Mites tällä rintamalla?
tuli tosiaa purettua sisusta tiistai iltana kokonaan ja siinä vaihtu päävirtakaapelit jotka palo turvavyö lätkiä hitsatessa. muutenki tuli johtoja siistittyä ku on tullu asenneltua kaikkea pintaasennuksena. huimat 3kg löyty turhaa tavaraa mm. eristeitä ja peukalon vahvunen päävirtakaapeli vaihtu pikkurillin paksuseen.
tarkotus ois nyt katsastaa auto mut se vaatii laatikkojumpan, öljypohjan ja putkiston irrotuksen. 2 edellistä kampiakselin stefaa tullu vaihettua nii ettei runkolaakerin pukkia oo löysänny ja se pitää sen pari viikkoa ja taas vuotaa. samalla vaihtuu murtunu jakopään kiila. moottorin korvakon jaksoin viime vuonna vielä kuopion reissun jälkeen vaihtaa mut siitä asti auto on pihalla männyn alla seissy ja siivo oli sen mukanen